صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 5528
گزارشگر: 300
۵۸۱
۰
۰
۱
فرمانده انتظامی استان گیلان؛

ممنوعیت سفر به استان گیلان/ جریمه یک میلیونی در انتظار ناقضان محدودیت‌های کرونایی

ممنوعیت سفر به استان گیلان/ جریمه یک میلیونی در انتظار ناقضان محدودیت‌های کرونایی
آسیانیوز/ فرمانده انتظامی استان گیلان از ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات پیش‌رو خبر داد و گفت: ناقضان محدودیت‌های کرونایی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
سردار "عزیزاله ملکی" در گفت‌وگویی ضمن اشاره به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلات پیش‌رو اظهار داشت: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 1200 ظهر روز یکشنبه 24 مردادماه تا پایان ساعت 1200 ظهر روز جمعه مورخ 5 شهریورماه سال 1400 با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان گیلان ممنوع است و پلیس از ورود خودروهای غیربومی به گیلان در مبادی ورودی استان جلوگیری می‌کند.
 
وی با اشاره به حضور ماموران انتظامی در مبادی ورودی گیلان و ممانعت از ورود مسافران به داخل شهرهای استان افزود: آن‌دسته از رانندگان با پلاک غیربومی که با بی‌توجهی به ممنوعیت‌های وضع شده به استان گیلان وارد شوند بر اساس رنگبندی‌‌های کرونایی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه‌ می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تمامی مجوز‌های تردد صادر شده برای سفر در این ایام باطل است، بر خروج تمامی خودروهای شخصی با پلاک غیربومی ظرف 48 ساعته آینده که قبل از اعمال ممنوعیت‌ها وارد گیلان شده بودند تاکید کرد و گفت: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی بوده و شامل خودروهای امدادی، حمل سوخت، مواد غذایی و ناوگان نقلیه عمومی نمی‌باشد.

 

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه تردد خودروهای پلاک بومی در شهرستان‌های استان گیلان بلامانع است خاطرنشان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 2200 تا 0300 بامداد همچنان به قوت خود باقی است و از خروج خودروهای شخصی از گیلان با پلاک بومی نیز جلوگیری می‌شود.
 
سردار ملکی با بیان اینکه اماکن تفریحی، مراکز گردشگری، تفرجگاه‌ها و سواحل در تعطیلات پیش‌رو تعطیل است تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تدابیر اتخاذ شده، ثبت‌نامی برای پذیرش مسافر و اعزام‌ تورهای گردشگری در ایام تعطیلات پیش‌رو ندارند و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم در اجرای ممنوعیت تردد، شکست ویروس منحوس کرونا را در گرو رعایت شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و گفت: پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت، وظیفه فراهم کردن زمینه لازم برای حفظ سلامت شهروندان را نیز بر عهده دارد.
 
https://www.asianews.ir/u/3fg
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید