صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۴
کد خبر: 5529
گزارشگر: 2
۲۳۴۹
۰
۰
۶
شرکت نوین تصفیه پارس

دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی نوین تصفیه

دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی نوین تصفیه
از آنجایی که سوالات در مورد تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی بسیار زیاد است دوست داریم اطلاعات مهمی در راستای این محصول ارائه دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و شرایط را بسنجید.

تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی نوین تصفیه و خانگی پرفکت واتر در یک نگاه


به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ فرایند اسمز معکوس که با علامت اختصاری RO نشان داده می شود روشی است که ناخالصی ها را از آب جدا می کند. این روش به کمک فشار مکانیکی صورت می گیرد. اسمز معکوس در دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه اجرا شده و امروزه یکی از بهترین روش ها در تصفیه آب محسوب می شود.

دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی سبب پمپاژ آب خام، توسط پمپ، به داخل محفظه ای که دارای غشا نیمه تراوا است، شده و در نهایت آب خالص در یک سمت غشا و آب تغلیظ شده در سمت دیگر غشا جمع می شود.

دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی در ابعاد و مصارف مختلف طراحی می شود و برای جداسازی ناخالصی آب بهترین گزینه خواهد رود.
طراحی این دستگاه به صورتی است که می تواند به شکل پیوسته کار کند و در نهایت این توانایی را دارد که میزان TDS آب خام را تا 95 درصد کاهش دهد.
در این روش حذف باکتری ها و ویروس ها حتمی است و موقعیت اجرایی خوبی را شامل می شود. به طور کلی روش اسمز معکوس می تواند تا 99 درصد مواد معدنی و 97 درصد از مواد آلی و کلوئیدی آب را حذف نماید.
وقتی صحبت از پدیده اسمز است یعنی یک پدیده طبیعی مطرح است. در این فرآیند آب نیاز به انرژی ندارد و جریان درستی را پشت سر می گذارد. به طور کلی برای ایجاد جریان لازم نیاز به وارد اوردن فشار به آب های شور است.
اینطور که بررسی ها نشان می دهد غشای اسمز معکوس نوعی غشای نیمه تراوا است و سبب می شود که مولکول های آب عبور داده شوند اما سایر مواد مثل نمک و مواد آلی و باکتری عبور داده نمی شود.
برای اینکه آب از غشا عبور کند نیاز به ایجاد فشاری است که بیشتر از فشار اسمزی باشد و البته که میزان غلظت محلول نیز سنجیده می شود در صورتی که این فشار اجرا شده باشد آب به خوبی می تواند از غشا عبور کند و مشکلی ایجاد نمی شود و از سوی دیگر شرایط برای عبور نمک و یون محلول نیز وجود نخواهد داشت.
به این ترتیب عملیات تصفیه آب و حذف نمک به خوبی صورت می گیرد و بسیاری از آلودگی ها و ناخالصی های آب نیز حذف می شود.دستگاه تصفیه آب نوین تصفیه

 

پیش تصفیه در دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی


اگر شما هم علاقه به دانستن عملیات تصفیه مقدماتی آب در دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی نوین تصفیه دارید این بخش را از دست ندهید:

۱- جداسازی ذرات جامد: اولین گاه در تصفیه مقدماتی آب، جداسازی ذرات جامد است. مواد معلق و کلوئیدی موجود در آب سبب گرفتگی ممبران می شود. دقت کنید که سطح میزان رسوب گذاری آب ورودی می بایست در حد مجاز باشد و برای کاهش کدورت از فیلتر شنی و فیلتر میکرونی استفاده می شود.
۲- حذف میکروارگانیسم ها: مورد بعدی که بخش مهمی از عملیات تصفیه مقدماتی دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی را شامل می شود حذف میکروارگانیسم ها است. دقت کنید که وجود میکروارگانیسم ها مثل باکتری ها سبب گرفتگی میکروبی ممبران می شود. بررسی ها اینطور مشخص کرده است که در برخی از موارد آنزیم های ترشح شده از میکروارگانیسم ها روی ممبران آثار تخریب می گذارند. دقت داشته باشید که برای ضدعفونی کردن آب می توان از سایر روش ها نیز کمک گرفت.
۳- حذف بار آلی: برای اینکه بار آلی کاهش یابد و کلر باقیمانده جداسازی شود نیاز به بستر کربن فعال است.
۴- کنترل عوامل رسوب کننده: معمولاً فرآیند نمک زدایی با حساسیت بالایی برخوردار است و اکسیدها و هیدروکسیدهای و منگنز و سیلیس این فرآیند را کمی دشوارتر می کنند. به این ترتیب در نهایت شاهد کاهش ممبران خواهیم بود که مشکلات زیادی ایجاد می کند. دقت کنید که ترکیب هگزا متا فسفات می تواند روی کنترل مواد رسوب کننده اثر زیادی داشته باشد.
۵- تنظیم سطح PH: معمولاً تنظیم PH سبب افزایش عمر غشا و جلوگیری از رسوب کردن برخی از املاح می شود.تصفیه اسمز

 

فرایند اصلی تصفیه اسمز معکوس به زبانی ساده


شاید هنوز هم فرآیند دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و دستگاه تصفیه آب خانگی پرفکت واتر برای شما آشکار نشده باشد بنابراین این فرآیند را به زبانی ساده توضیح می دهیم.
معمولاً سیستم تصفیه اسمز معکوس شامل پیش فیلتر چند رسانه ای است و در آن از سختی گیر آب و دوزینگ ضد انعقاد و دوزینگ کلر زدایی استفاده می شود.
همینطور سیستم های استریلایزر یو وی نیز وجود دارد. این دستگاه ها دارای فناوری اسمز معکوس هستند به طوری که فیلترهای چند رسانه ای برای آنها اجرا می شود. انتقال آب ورودی و حذف ذرات بزرگتر از ۱۰ میکرون در این راستا دیده می شود و آب به واسطه یک ماده شیمیایی ضد انعقاد نیز تزریق می شود تا میزان سختی آب کنترل شود و به غشاهای داخل دستگاه آسیب وارد نشود. این گزینه به طور کلی سبب حذف سختی و کلر و بو و حتی آهن و گوگرد می شود.
مرحله به اینصورت است که آب وارد واحد اسمز معکوس می شود و در نهایت یک پمپ فشار بالا با فشار بسیار زیاد روی محلول اعمال می شود در این راستا نمک های اضافی و همینطور مواد معدنی جداسازی می شوند.
دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی نوین تصفیه پارس با بهترین کیفیت عملیات جداسازی مواد معدنی را به خوبی فراهم می سازد و در نهایت سبب از بین رفتن باکتری و میکروبی می شود.
در صورتی که به دنبال قیمت تصفیه آب RO اسمز معکوس صنعتی و خانگی هستید می توانید از کارشناسان فروش نوین تصفیه و به آبی بخواهید شما را راهنمایی نمایند تا در این زمینه به سوالات شما پاسخ داده می شود و مشکلی در این راستا وجود نخواهد داشت. شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا از سایت نوین تصفیه و به آبی خریداری کنید.شرکت نوین تصفیه پارس

 

شماره ها و آدرس شرکت نوین تصفیه پارس:

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت نوین تصفیه: www.novintasfie.com

سایت تصفیه آب خانگی پرفکت واتر: www.perfectwater.ir

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars

آدرس : تهران کیلومتر ۲۲ جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک ۴۲۰، واحد۱

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3fi
اخبار مرتبط
امروزه فارغ از بو، طعم و مزه با توجه به تاثیر مستقیم آب شرب بر سلامتی و بهداشت همه ی آحاد مردم خرید دستگاه تصفیه ی آب شرب یک هزینه ی اضافی برای خانواده ها به حساب نمی آید، بلکه پیشگیری از بسیاری از بیماری ها است و این نیز خود در سبد خانوار باعث کاهش هزینه ها می شود. چرا که قطعا پیشگیری راه حل بهتر و کم هزینه‌تری نسبت به درمان است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید