صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۱
کد خبر: 5553
گزارشگر: 2
۱۳۷۱
۰
۰
۶
قطعات اصلی ؛

با تاریخچه شرکت « کامینز » آشنا شوید

با تاریخچه شرکت  « کامینز » آشنا شوید
شرکت کامینز در ایران فاقد نمایندگی رسمی است در حالی که اولین فروشگاه کامینز در ایران درشهر تهران در حوالی میدان قزوین شروع به کار کرده است.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ شرکت کامینز در سوم فوریه ۱۹۱۹ توسط سلسی کامینز و دو تن از دوستانش به نام های جی. ایروین میلر و ویلیام جی. ایروین تأسیس شد. در ابتدا تمرکز این شرکت بر تولید موتورهای دیزلی کامینز بود، سیری که در نهایت به پیشتازی بی چون و چرای این شرکت در صنعت راهسازی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم انجامید. در فاصله ی سالهای ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۹ بیش از نیمی از تمامی وسایل نقلیه ی سنگین و نیمه سنگین در امریکا از محصولات این شرکت استفاده می کردند.

 

دوران شکوفایی قطعات موتور کامینز

از دهه ی ششم قرن بیستم میلادی بود که کامینز با تأسیس اولین سایت تولید خود در اسکاتلند رسما خود را به عنوان شرکتی بین المللی مطرح کرد، شرکتی که حالا دیگر کارش نه فقط قطعات موتور کامینز برای وسایل نقلیه ی سنگین و ماشین آلات راهسازی بود بلکه همکاری خود با مطرح ترین کارخانجات خودروسازی را هم شروع کرده بود و نامهای شناخته شده ای مانند دوج و کرایسلر از محصولات این شرکت سود می جستند.

 

درباره انواع محصولات شرکت کامینز چه میدانید؟

گرچه در آغاز راه تنها محصول این شرکت موتور دیزل کامینز بودند اما امروزه در برابر نام تولیدات این شرکت فهرست بلندبالایی از محصولات دیده می شود؛ از انواع دیزل ژنراتور کامینز گرفته تا مولدهای الکتریکی، توربو شارژر کامینز و فیلتراسیون در خشکی و دریا همه ثمره ی بیش از یک قرن نوآوری کامینز در عرصهی این صنعت است.
شرکت کامینز امروزه در بیش از ۱۹۷ شرکت جهان کارخانه، کارگاه و نمایندگی فروش محصولات کامینز را دایر کرده است اما از مهمترین مراکز این شرکت خارج از خاک آمریکا می توان به مجموعه کارخانجات کامینز چین (با همکاری دانگ فنگ چین) و کارخانجات کامینز هند ( با همکاری گروه صنعتی کرلوسار هند) اشاره کرد که به تولید و فروش قطعات اصلی موتورهای کامینز و سایر محصولات این شرکت می پردازند.


مرکز فروش قطعات اصلی کامینز در ایران

شرکت کامینز در ایران فاقد نمایندگی رسمی است در حالی که اولین فروشگاه کامینز در ایران درشهر تهران در حوالی میدان قزوین شروع به کار کرده است.

 یدک کامینز

شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که قیمت قطعات اصلی کامینز در ایران نسبت به رقبا مانند کوماتسو و کاترپیلار پایین تر و به صرفه تر است. لوازم موتور کامینز در ابتدای خیابان ۴۵ متری زرند قابل تهیه است. گفتنی است فقدان نمایندگی رسمی کامینز در ایران، مشکلی برای واردات و تامین قطعات یدکی اصلی کامینز در ایران ایجاد نکرده است.
از این رو فروشگاه یدک کامینز داود با بیش از ۳۵ سال سابقه مدیریت در زمینه ی واردات و فروش قطعات یدکی انواع موتورهای کامینز در ایران همواره در جهت تامین قطعات کامینز در ایران گام برداشته است که موجب شهرت آن بین همه ی مصرف کنندگان قطعات اصلی کامینز در ایران شده است.

 

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3g9
اخبار مرتبط
خرید ابزارآلات برعکس چیزی که تصور می رود آن چنان کار ساده ای نیست. عواملی از جمله تحریم ها موجب شده تا تهیه و خرید ابزارآلات بسیاری از بهترین و معتبرترین برندها در ایران با مشکلاتی روبرو شود. اینجاست که اهمیت فروشگاه های اینترنتی مثل فروشگاه ابزارآلات آچاریست نمود پیدا می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید