صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۹
کد خبر: 5632
گزارشگر: 306
۵۸۵
۰
۰
۰
استاندار یزد

نیروی انتظامی پای ثابت امنیت و توسعه کشور است

نیروی انتظامی پای ثابت امنیت و توسعه کشور است
یزد - امروز نیروی انتظامی به عنوان دستگاه حافظ امنیت و آرامش جامعه و پشتوانه کار و فعالیت محسوب می شود و پای ثابت امنیت و توسعه کشور است
 
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "محمدعلی طالبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان "رجایی و باهنر" اظهار کرد: هفته دولت را خدمت همه خدمتگزاران کشور تبریک عرض می کنم.
وی در ادامه ضمن تشکر از عملکرد نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته شاهد حجم زیادی از فعالیت های خوب نیروی انتظامی در استان یزد بوده ایم که یکی از نمودهای این اقدامات، شرایط امنیتی مطلوب استان یزد است.
استاندار یزد با بیان اینکه پلیس که یکی از ارکان اصلی امنیت است گفت: افتخار می کنیم که با تعامل و هماهنگی دستگاه های مختلف به ویژه ناجا، مدیریت مناسبی را برای مسائلی که استعداد تبدیل شدن به بحران را داشت رقم زدیم.
عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان یزد ضمن قدردانی از روحیه خوب پلیس استان یزد در راستای تعامل و همکاری با دیگر دستگاه های مسئول، افزود: از زمان حضور سردار بهدانی فرد در استان یزد شاهد تعاملات و موفقیت های روزافزون بوده ایم.
طالبی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان دستگاه حافظ امنیت و آرامش جامعه و پشتوانه کار و فعالیت محسوب می شود و پای ثابت امنیت و توسعه کشور بوده و در این خصوص نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
استاندار یزد در خاتمه یادآور شد: بسیاری از موفیقت های به دست آمده در کشور محصول فضای همدلی و دوستانه سازمان های مختلف به ویژه پلیس است که من از زحمات تمامی ماموران ناجا قدردانی می کنم.
ورود پلیس استان یزد به موضوع واکسیناسیون همگانی
همچنین در این دیدار فرمانده انتظامی استان یزد نیز ضمن تبریک هفته دولت، به ارائه آمار عملکرد پلیس در حوزه های مختلف امنیتی پرداخت و گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از موضوعات مهمی بود که علیرغم توطئه و تبلیغات گسترده دشمنان ایران اسلامی، در فضایی امن و در آرامش کامل در سطح کشور از جمله استان یزد برگزار شد.
سردار بهدانی فرد تصریح کرد: در ایام محرم نیز پلیس استان یزد با برنامه ریزی کامل، فضای امنیتی بسیار خوبی را برای عزاداران حسینی رقم زد.
وی در ادامه ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ورود نیروهای مسلح به موضوع کرونا افزود: پلیس استان یزد نیز با تمام توان به این موضوع ورود پیدا کرد و ضمن استقرار در 7 نقطه از ورودی استان و شهر یزد، 3 هزار و 500 خودرو را از مبادی ورودی یزد بازگرداند.
فرمانده انتظامی استان یزد اضافه کرد: همچنین پلیس استان یزد با همکاری شبکه بهداشت نسبت به راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 با نام شهدای ناجا اقدام کرده است.
وی در خاتمه با تاکید بر لزوم راه اندازی کمپ ماده 16 در یزد یادآور شد: در این ایام با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان یزد هستیم.

سید محمد جواد عرفانفر

نیروی انتظامی پای ثابت امنیت و توسعه کشور است , محمد علی طالبی استاندار یزد ,سید محمد جواد عرفانفر

پایگاه خبری پلیس
https://www.asianews.ir/u/3ia
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: بررسی ها نشان می دهد که بین جریمه و وقوع تخلفات حادثه ساز رابطه معنی داری وجود دارد که امیدواریم با ارتقای فرهنگ خودکنترلی، شاهد افزایش نظم و انضباط ترافیکی باشیم
یزد - فلسفه مهم تشکیل نیروی انتظامی جدا کردن خبیث از طیب و طیب از خبیث است تا بتواند امنیت را در جامعه ایجاد کند .
یزد - با جدی گرفتن توصیه‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده‌‌‌ خود جلوگیری کرده و هم نقش غیر قابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا کنید
یزد - اراذل و اوباشی که با سلاح سرد و تخریب شیشه یک خودرو اقدام به ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند /​ دستگیری اراذل و اوباشی که یک خانواده را تهدید کرده بود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید