صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
کد خبر: 5638
گزارشگر: 213
۸۲۶
۰
۰
۲
ماجرای تازه ترین سینمایی بازیگر معروف چیست

«جزییات» نقش و گریم امین حیایی در «برف آخر»

«جزییات» نقش و گریم امین حیایی در «برف آخر»
سینمایی «برف آخر» نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد و عمده سکانس‌های آن در برف فیلمبرداری می‌شود و امین حیای با گریمی متفاوت در آن ایفای نقش می کند.

به گزارش آسیانیوز، با آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «برف آخر» تازه‌ترین اثر امیرحسین عسگری اولین تصاویر از حضور امین حیایی در این فیلم منتشر شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «برف آخر» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی که چندی پیش در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و امین حیایی در نقش و چهره ای متفاوت جلوی دوربین رفته است.

----------------------------------

بیشتر بخوانید:

«جزییات» نقش مهران مدیری در سریال خاتون

----------------------------------------
«برف آخر» نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد و عمده سکانس‌های آن در برف فیلمبرداری می‌شود.

به نقل از سایت خبری خوندنی، بازی مجید صالحی و لادن مستوفی نیز در «برف آخر» آغاز شده است و تدوین آن به زودی هم‌زمان با فیلمبرداری آغاز می شود.

 امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

 نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود./

https://www.asianews.ir/u/3ig
اخبار مرتبط
سینمای مستند پتانسیل بالایی دارد که مسئله کمبود بودجه می‌تواند به آن ضربه جدی وارد کند و سینمای مستند در ایران از عدم تخصیص بودجه کافی و آموزش اصولی رنج می برد.
هم‌زمان با اعلام خبر فوت فرشته طائرپور، هنرمندان و سینماگران به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند؛ پوران درخشنده، کارگردان سینما، این خبر را هولناک توصیف کرد و نیکی کریمی هم عنوان کرد که او در انتظار دریافت واکسن بوده است.
انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند با صدور بیانیه‌ای به «بی‌تدبیری مسئولان ارشد» و «دروغگویی وزارت بهداشت» در مواجهه به شیوع کرونا و کشته شدن مردم اعتراض کرده است.
شهره لرستانی، بازیگر سینما که ابتلایش به کرونای دلتا را تایید کرد گفت که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.
جایزه های گوناگونی که سینمای ایران در سطح جهان به دست آورد، سینمای ما را مورد توجه پخش کنندگان جهان قرار داد، ولی مدتی است که پخش کنندگان اروپایی، آمریکایی و آسیایی رغبت بسیار کمتری برای خرید فیلمهای ایرانی از خود نشان می دهند.
ارشا اقدسی بدلکار سینما که چندی پیش در یک فیلم سینمایی در بیروت مشغول کار بود و خودروی او حین اجرا دچار حادثه شد، به دلیل شدت جراحات درگذشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید