صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۴
کد خبر: 5652
گزارشگر: 213
۲۴۰۲
۰
۰
۳
پرداخت وام ضروری و تعمیرات به مستمری بگیران

«جزییات» واریز وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان

«جزییات» واریز وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان
براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

به گزارش آسیانیوز، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«متناسب‌سازی حقوق» برای همه اقشار/تکلیف همسان سازی مستمری بازنشستگان چه شد؟!

---------------------------------------------------------

براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

 

--------------------------------

بیشتر بخوانید:

«متناسب سازی» قطعی حقوق بازنشستگان در «اردیبهشت« از زبان نماینده مجلس

تشریح آخرین وضعیت «متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان»

بازنشستگان گفتند:«حق ما رو پس بدین!»

--------------------------------------------------------------------------------------

در این اطلاعیه آمده است:"در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند./


https://www.asianews.ir/u/3iu
اخبار مرتبط
بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی حقوق و مستمری مردادماه را دریافت نکرده‌اند؛ در حالی که مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری می‌گویند ۷۰ درصد بودجه پرداخت حقوق از سازمان برنامه‌وبودجه تأمین می‌شود، اما تعطیلات ۶ روزه کرونایی سبب تأخیر در پرداختی‌ها شده است.
رئیس‌جمهور گفت: اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق‌الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت؛ این در حالی است که وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان که از دولت قبل به دوفوریتی مجلس رفت، همچنان تصمیمی برای تصویب آن اعلام نشده است.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد:به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین و کارسازی شده است.
حمیدرضا کیامنفرد، مدیرعامل «شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران» در نشست خبری روز خبرنگار، در خصوص نقش این شرکت در تحقق وعده های داده شده به بازنشستگان، از جمله «همسان سازی حقوق این قشر از جامعه» به خبرنگار «آسیانیوز» گفت: این شرکت به عنوان حافظ منافع بازنشستگان کشوری با افزایش درآمد و سوددهی خود، نقش به سزایی در تامین حقوق این قشر عزیز جامعه خواهد داشت.
هفتمین دوره پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین همسر به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای ۱۵۰۰ فقره از امروز ؛ همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان آغاز شد.
بازنشستگان و مستمری‌بگیران با تشکیل کارزار اتحادی سراسری با اشاره به تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰، تاخیر و تعلل مجلس را یادآور شدند و از رییس مجلس خواستند که این لایحه را به سرعت تصویب کند.
سینماگران،نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری ایران، گروه اتحاد بازنشستگان و جمعی از فعالان صنفی کارگری، معلمان و فعالان مدنی درباره اعتراضات خوزستان در بیانیه‌های جداگانه‌ با هم‌میهنان شهرهای جنوبی اعلام همبستگی کردند.
از نحوه همکاری مجلس با موضوع لایحه دائمی شدن همسان‌سازی این روزها اخبار تازه و عجیبی به گوش می رسد و ظاهرا نمایندگان با ایجاد موانع در مسیر تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی قصد دارند آن را از دستور کار خارج سازند تا تعهد مالی برای دولت بعدی ایجاد نشود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید