صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۳
کد خبر: 5658
گزارشگر: 213
۷۷۳
۰
۰
۳
درگذشت هنرمند جوان بر اثر کرونا

فرشید امن‌الهی درگذشت

فرشید امن‌الهی درگذشت
فرشید امن‌الهی هنرمند گرافیست، عکاس و موزیسین ساکن تبریز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش آسیانیوز، فرشید امن‌الهی هنرمند گرافیست، عکاس و موزیسین تبریزی بر اثر کرونا درگذشت.

وی متولد دیماه سال ۶۹ تبریز بود و وی نوازندگی سه‌تار را نزد استاد هادی آذرپیرا آموخت و پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در هنرستان میرک در رشته‌ی گرافیک، سال ۸۹ در همین رشته وارد دانشگاه آزاد اسلامی تبریز شد.

این هنرمند سال‌ها در زمینه‌ی طراحی گرافیک تخصصی تئاتر و موسیقی فعالیت کرد که اکثر پوسترهای کنسرت‌های این شهر، یادگار او است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مرحوم امن‌الهی که از نوازندگان ساز سه‌تار بود، در پی فعالیت‌هایش در حوزه‌ی تجسمی، به عکاسی تخصصی و هنری از کنسرت‌های جدی حوزه‌ی موسیقی پرداخت./

https://www.asianews.ir/u/3j0
اخبار مرتبط
هم‌زمان با اعلام خبر فوت فرشته طائرپور، هنرمندان و سینماگران به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند؛ پوران درخشنده، کارگردان سینما، این خبر را هولناک توصیف کرد و نیکی کریمی هم عنوان کرد که او در انتظار دریافت واکسن بوده است.
بیش از ۹۰ کارتونیست در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اعتراضات مردم خوزستان نوشتند: ما زبانمان تصویر است؛ آن را با طنز می‌آمیزیم و حرفمان را می‌زنیم. اما کدام طنز؟ چطور می‌توان این شرایط را دید و سراغ طنز رفت؟ چطور می‌توان خندید و چطور می‌توان خنداند؟»
سینماگران،نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری ایران، گروه اتحاد بازنشستگان و جمعی از فعالان صنفی کارگری، معلمان و فعالان مدنی درباره اعتراضات خوزستان در بیانیه‌های جداگانه‌ با هم‌میهنان شهرهای جنوبی اعلام همبستگی کردند.
محمد شیرکوند، فعال گردشگری گفت: کشور ما در بالاترین خط تحریم ممکن قرار دارد و حوزه سیاسی و دیپلماسی آن دچار پیچیدگی‌های مخصوص به خود است؛ به طوری که در ظرف مدت ۱۵ روز در مراسم اربعین بالاترین سطح خدمات گردشگری اعم از خدمات ارزی، بیمه، پزشکی و حتی خدمات ویزا را حتی به اقوام غیر ایرانی و به جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری ارائه می دهد؛ اما زمانی که نوبت به گردشگری داخلی و ورودی می‌رسد، مدام می گویند که می‌خواهیم اما نمی‌توانیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید