صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۴
کد خبر: 5663
گزارشگر: 213
۱۸۵۹
۰
۰
۲
اعضای خانواده بازیگر معروف در سی سی یو بستری هستند

وضعیت «نامساعد» سلامتی خانواده مشایخی بر اثر کرونا

وضعیت «نامساعد» سلامتی خانواده مشایخی بر اثر کرونا
صحرا مشایخی دختر سام مشایخی، درباره آخرین وضعیت جسمانی خانواده مشایخی، گفت: از روز گذشته پدرم، مادربزرگ و عمویم در بیمارستان بستری شده اند؛ متأسفانه شرایط خوبی ندارند و همگی در سی سی یو بستری هستند.
به گزارش آسیانیوز ،دختر سام مشایخی درباره آخرین وضعیت جسمانی اعضای خانواده خود که به کرونا مبتلا هستند، توضیح داد.

صحرا مشایخی دختر سام مشایخی، درباره آخرین وضعیت جسمانی خانواده مشایخی، گفت: از روز گذشته پدرم، مادربزرگ و عمویم در بیمارستان بستری شده اند. متأسفانه شرایط خوبی ندارند و همگی در سی سی یو بستری هستند.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان، افزود: ۶۰ درصد ریه پدرم درگیر کرونا شده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، گفتنی است؛ چند روزی است که سام مشایخی، نادر مشایخی (موسیقیدان و آهنگساز سرشناس) و گیتی رئوفی (همسر استاد مشایخی) درگیر کرونا شده اند./

https://www.asianews.ir/u/3j5
اخبار مرتبط
عضو تیم بدلکاران ۱۳ درباره جزییات حادثه رخ داده برای ارشا اقدسی در این رکورد توضیح داد: تنها مشکلی که در این حادثه پررنگ‏تر است به تفاوت وزن ماشین روی رمپ نسبت به سایر خودرو‌هایی که ارشا با آن چپ کردن را تجربه کرده بوده برمی‏ گردد.
علی سلیمانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه درگذشت.
شهره لرستانی، بازیگر سینما که ابتلایش به کرونای دلتا را تایید کرد گفت که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.
روزنامه کیهان در اعتراض به سریال «زخم کاری» نوشت: در ادامـه تولیـد انبوه ســریال‌هایی بــا رویکرد تخریــب فرهنگ و شاخص‌های اخلاقی و خانوادگی توســط پلتفرم‌ها، این‌بار تولیدکنندگان یکی از این محصولات در مقام شــاکی ظاهر شده و به اصلاحات و ممیزی حداقلی نیز معترض است.
مهران مدیری این روزها قصد آماده ساختن هشتمین سریال خانگی خود را دارد که بعد از مجموعه دورهمی به آن می پردازد.
بهروز وثوقی بازیگر قدیمی ایرانی که سال های بعد ار انقلاب را در خارج از کشور به سر برده است، اخبار مبنی بر بازگشتش به ایران را شایعه بیان کرد.
درایام اخیر کلیپ های برخی از چهره های معروف پربازدید شد که از آن جمله تولد «اِبراهیم حامدی» با حضور «صدف بیوتی» و البته «ساسی مانکن»؛ آن هم درست در لحظاتی که مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شد و تیم‌ملی فوتبال حساس‌ترین مسابقات را برگزار می‌کرد، مسابقات یورو برگزار می‌شد و البته والیبال هم در لیگ ملت‌ها چپ و راست مسابقه داشت.
بودجه های بالا برای ساخت فیلم های به اصطلاح فاخر، افزایش بی ضابطه دستمزد بازیگران تا گران شدن تجهیزات و دستمزد عوامل فیلم از دلایل بالا رفتن بودجه ساخت فیلم ها در سینماست؛ اما مسئله اینجاست که با وجود بالارفتن هزینه های تولید میزان مخاطبان روزانه سینما کاهش یافته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید