صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
کد خبر: 5671
گزارشگر: 300
۴۶۶
۰
۰
۱

بزرگترین مجموعه "مبلمان شهری" در شمال کشور شروع بکار کرد!

بزرگترین مجموعه "مبلمان شهری" در شمال کشور شروع بکار کرد!
به گزارش آسیانیوز، سیدرحمان موسوی نماینده تام الاختیار شرکت مهدآذین در شمال کشور با اعلام این خبر اظهار کرد: مجموعه ما به عنوان برترین و بزرگترین شرکت تولید کننده مبلمان شهری در شمال کشور با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارگاه های تولیدی در استان های مختلف و با تولید محصولات با کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی ، آماده ی ارسال محصولات تولیدی خود به اقصی نقاط کشور میباشد.

به گزارش آسیانیوز، سیدرحمان موسوی نماینده تام الاختیار شرکت مهدآذین در شمال کشور با اعلام این خبر اظهار کرد: مجموعه ما به عنوان برترین و بزرگترین شرکت تولید کننده مبلمان شهری در شمال کشور با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارگاه های تولیدی در استان های مختلف و با تولید محصولات با کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی ، آماده ی ارسال محصولات تولیدی خود به اقصی نقاط کشور میباشد.

 

ما با در اختیار داشتن گروه فنی و خدماتی مجرب ، در صورت تمایل مشتری برای نصب و راه اندازی محصولات توسط شرکت به بهترین شکل ممکن محصولات را نصب و راه اندازی خواهیم کرد.

 

تمامی مراحل طراحی و تولید محصولات ما طبق آخرین استاندارد های روز دنیا میباشد و ما مفتخر به کسب گواهینامه ها و نماداعتماد بسیاری در زمینه طراحی و تولید محصولات استاندارد به خدمات و ارائه به مشتریان خود هستیم.

 

این مجموعه با راه اندازی چندین کارگاه تولیدی در استان های مختلف، در کمترین زمان ممکن سفارشات مشتریان خود را ارسال کرده و دراختیار آن ها قرار میدهد.

 

ما با استفاده از طراحان متخصص و مجرب و با الهام گیری از جدیدترین طرح های روز دنیا در زمینه طراحی مبلمان شهری طرح ها و ایده های جدیدی را به مرحله ی اجرا رسانده و در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم.

 

راه های ارتباطی:

 

صفحه اینستاگرام

@mobleman_shahri_gilan

 

شماره تماس:

09118254458

https://www.asianews.ir/u/3jd
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید