صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۸
کد خبر: 5672
گزارشگر: 306
۴۶۱
۰
۰
۰
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد

کسب رتبه دوم شرکت گاز استان یزد در صرفه جویی مصرف سوخت مایع

کسب رتبه دوم شرکت گاز استان یزد در صرفه جویی مصرف سوخت مایع
یزد - این شرکت رتبه دوم میزان صرفه جویی مصرف سوخت مایع، رتبه سومتعداد صنایع گازرسانی، رتبه سوم پوشش گازرسانی بخش کشاورزی، رتبه پنجم بخش صنعتی در سطح کشور و رتبه دهم نیروگاه ها را کسب کرده است

 

آسیا نیوز / یزد - « علی اکبر میدانشاهی » مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در  نشست خبری برخط، گفت: این شرکت رتبه دوم میزان صرفه جویی مصرف سوخت مایع، رتبه سوم تعداد صنایع گازرسانی، رتبه سوم پوشش گازرسانی بخش کشاورزی، رتبه پنجم بخش صنعتی در سطح کشور و رتبه دهم نیروگاه ها را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار روزنامه آوای اقتصاد وی افزود: شرکت گاز در زمینه مسئولیت اجتماعی نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است  که امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام های مناسبی برداریم.

میدانشاهی بیان کرد: با توجه به مصرف بهینه ما بخشودگی بدهی هایی نیز داشته ایم که تا 30 درصد نیز رسیده است.

وی از بهره برداری ۱۶۹ طرح  با اعتبار  ۳۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت خبر داد.

میدانشاهی گفت: برای اولین بار رکورد گاز رسانی به 100 روستا در سال 97 برجای گذاشتیم و بیش از 99 درصد از جمعیت را تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: 23 شهر و 632 روستا و 8265 صنعت عمده و جز دارای پوشش گازرسانی هستند و الان 48 درصد مصرف مربوط به صنایع و اشتغالزایی و تولید است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد بیان کرد: حمل و نقل استان حدود 2 درصد، کشااورزی میزان 5 درصد پوشش گازرسانی هستند.

وی افزود: در سال گذشته افتخاراتی کسب کردیم که رتبه دوم میزان صرفه جویی مصرف سوخت مایع، رتبه سوم تعداد صنایع گازرسانی، رتبه سوم بخش کشاورزی و پوشش گازرسانی، رتبه پنجم بخش صنعتی در سطح کشور، رتبه دهم نیروگاه ها را بدست آورده ایم.

میدانشاهی بیان کرد: یکی از استراتژی های ما ارتقای خدمات بود که در زمینه جی آی اس رتبه چهارم کشوری و مقام برتر سلامت اداری را کسب کرده ایم.

وی افزود:  گازرسانی به 48 روستا را در دستور کار داریم که میزان پوشش گازرسانی به 97 درصد می رسد و 169 پروژه با حدود 30 میلیارد تومان نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: اقدام ویژه در سال جاری آغاز عملیات اجرایی 13 کیلومتر خط 30 اینچ است که برای جوابگویی به صنعت استان توانستیم بودجه آن را گرفته و با انتخاب پیمانکار در هفته دولت آغاز می شود و از این طریق ظرفیت گاز استان به دو برابر افزایش پیدا کند.

وی گفت: پروژه عملیات پست و امداد شاهدیه و مروست نیز به عنوان اقدامات دیگر ما بوده است که امیدواریم به زودی این اقدامات را به سرانجام برسانیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 کسب رتبه دوم شرکت گاز استان یزد در صرفه جویی مصرف سوخت مایع , علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3je
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید