صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۰
کد خبر: 5676
گزارشگر: 2
۲۴۲۸
۱
۰
۸
آموزش‌های‌ کوین، اول سپتامبر ۲۰۲۱

مقاله اختصاصی کوین ترودو، میلیاردر مشهور، از حصر خانگی به آسیانیوز!

مقاله اختصاصی کوین ترودو، میلیاردر مشهور، از حصر خانگی به آسیانیوز!
کوین : بالاخره و بعد از چندین ماه ، این اولین مقاله اختصاصی من است که برای آسیانیوز ارسال می‌شود...

رابطه‌های ما با بقیه افراد، به صورت یک آینه عمل می‌کنه. هر چیزی که شما در طرف مقابل می‌بینید که ازش خوشتون نمیاد، در واقع همون چیز درون خودتون وجود داره. به طور مثال اگر شما فکر می‌کنید که یک فرد خودخواه هست، شما هم همون خودخواهی رو درون خودتون دارید. اگر فردی کاری انجام داده که شما رو عصبانی کرده، یعنی شما هم قبلا همون کار رو با یک فرد دیگه کردید. اگر شما آگاه و هوشیار باشید از احساساتتون هنگامی که در رابطه با افراد هستید، شما این توانایی رو خواهید داشت که الگو‌های احساسیتون که نیاز به تغییر دارند رو بشناسید.
ما درباره پاک کردن انرژی صحبت می‌کنیم. بعضی اوقات به اون رها کردن انرژی هم میگن. در واقع انرژی نه پاک میشه و نه رها، انرژی تبدیل میشه! در اصل به این میگن کیمیاگری، مثل تبدیل کردن سرب به طلا.
معجزه‌ها وقتی اتفاق میوفتن که شما انرژی‌های بد رو تبدیل کنید. شما هنگام انجام این کار احساس رهایی و آزادی میکنید. احساسات یا انرژی‌هایی که باعث تحریک و برون زدن احساسات دفن شده شما میشن ، دیگه وجود نخواهند داشت، این به این معنا هست که دیگه احساسات تحریک کننده و رادیکال، کنترل شما رو از دست میدن و نمی‌تونن شما رو‌ کنترل کنن. شما دیگه «تحت تاثیر» نیستید، بلکه، «عامل و کنترل کننده» هستید. شما به آرامش می‌رسید، شما به ثبات میرسید، احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنید و در بیشتر اوقات حس خوب دارید.

---------------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

«کوین ترودو» در نامه ای به آسیانیوز، راز «گروه های مخفی» را افشا کرد !

----------------------------------------------------------------------

به رابطه‌ای که با معشوقه، فرزند، رئیس و همکار خودتون دارید نگاه کنید، این روابط هدیه‌هایی هستند که به شما اجازه میدن تا بتونید این احساسات سرکوب شده که درون شما گیر‌ کردن رو شناسایی کنید و از وجودشون آگاه بشید، وقتی که از وجود این‌ها آگاه بشید، شما این فرصت رو دارید که این انرژی ها رو تبدیل کنید و آزاد و رها بشید.

یادتون باشه، دنیا «برعلیه ما» کاری انجام نمی‌ده، «برای ما» انجام میده.

افرادی که ما باهاشون رابطه داریم، برعلیه ما کاری انجام‌ نمیدن، برای ما کاری انجام میدن. این به این‌ معنا هست که اونها دارن به شما کمک میکنن که این انرژی‌های دفن شده رو فعال کنید و ازشون آگاه بشید و تبدیلشون کنید به انرژی‌ای که می‌خواید. وقتی شما این انرژی ها رو تبدیل نکنید، دنیا و کائنات در مسیر شما، افراد، موقعیت‌ها و شرایطی رو قرار میده که به فعال کردن این انرژی‌ها ادامه بدن، هر بار بیشتر از دفعات قبل و با شدت بیشتری، تا زمانی که شما از وجود اونها آگاه بشید و دست به عمل بزنید و اونها رو تبدیل به انرژی خوب بکنید.
من در آینده به شما آموزش میدم که چطور این کار رو انجام بدید، این کار باعث ایجاد معجزه در زندگی شما خواهد شد.
با این حال، اولین مرحله ، آگاه بودن از این انرژی ها و آگاهی صد در صد نسبت بهشون هست، به جای نادیده‌ گرفتن و یا مقاومت در برابرشون.

منتظر یک معجزه باشید.

دوست شما ، کوین ترودو

https://www.asianews.ir/u/3jj
اخبار مرتبط
متــن زیــر بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده شده است.
«کویــن تــرودو» در چهارمین متــنی که بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز ارسال کرده نوشته است: تحقیقات نشان داده افرادی که هدف‌هایشان را روی کاغذ می‌نویسند، اغلب اوقات مکان و زمان درست‌شان را پیدا می‌کنند و مکتوب کردن اهداف باعث جذب شانس به درون زندگی افراد می‌شود؛ در حالی که به سرعت وارد عمل شدن نیز یک امر حیاتی است که تفاوت ایجاد می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ALi
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
1

کوین ترودو واقعا عالی هست


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید