صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
کد خبر: 5677
گزارشگر: 213
۶۴۴
۰
۰
۴
چه مشاغلی از اول مهر ماه واکسینه می شوند

واکسیناسیون کارکنان فروشگاه های زنجیره‌ای و آنلاین؛ هتل‌داران و نانوایی‌ها

واکسیناسیون کارکنان فروشگاه های زنجیره‌ای و آنلاین؛ هتل‌داران و نانوایی‌ها
برای مشاغلی مانند فروشگاه های زنجیره‌ای و آنلاین هتل‌داران و نانوایی‌ها نیز که در شرایط قرمز کرونا مشغول به فعالیت بوده‌اندبرنامه ریزی برای واکسیناسیون انجام شده است.
به گزارش آسیانیوز، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون افراد شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مهرماه خبر داد.

 علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان اینکه مشاغلی مانند فروشگاه های زنجیره‌ای و آنلاین با شیوع بیماری کرونا به دلیل فعالیت مداوم در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار داشته‌اند اظهار داشت: مشاغلی مانند هتل‌داران و نانوایی‌ها نیز حتی در شرایط قرمز کرونا مشغول به فعالیت بوده‌اند و برنامه ریزی برای واکسیناسیون آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون این مشاغل از مهر آغاز خواهد شد، اظهار داشت: البته آغاز واکسیناسیون این مشاغل نیاز به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تعیین هویت افراد دارد تا از این طریق واکسن مورد نیاز این گروه از مشاغل نیز تامین شود.

رئیسی ادامه داد: به دلیل پراکندگی این افراد در کشور، باید آمار تعداد افراد مشخص شود و با توجه به ورود گسترده واکسن از مهر ماه واکسیناسیون این دسته از مشاغل نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/3ji
اخبار مرتبط
برخی روسای شبکه های بهداشت و پزشکان متخصص در نقاط مختلف ایران از مرگ و میر کروکان و نوجوانان در شهرهای مختلف ایران خبر دادند.
تزریق برخی واکسن ها در دوران بارداری و شیردهی، به‌دلیل محدود بودن اطلاعات، توصیه نمی‌شود.
یکی از دغدغه های مردم درباره واکسن کرونا این است که آیا تزریق واکسن با داروهای دیگر تداخل و ایجاد مشکل خواهد کرد یا خیر؟
رئیس اتاق تهران گفت: طرح اتاق تهران و بخش‌خصوصی که با هدف تسریع در واکسیناسیون و قطع اپیدمی کرونا در کشور تهیه شده بود، با کارشکنی از سوی وزارت بهداشت مواجه شد.
وضعیت خرید و واردات سرم و دارو همچنان مبهم است و آیا مجلس یا اهمال وزارت بهداشت و یا چه مقام سازمانی در بروز چنین اوضاعی نقش داشته اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید