صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۶
کد خبر: 5683
گزارشگر: 213
۱۳۸۳
۰
۰
۲
انسیه خزعلی، معاون ابراهیم رئیسی شد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان کیست؟

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان کیست؟
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد.
به گزارش آسیانیوز، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

انسیه خزعلی دختر آیت‌الله خزعلی از روحانیون اصول‌گراست که سال ۹۴ درگذشت. خواهر او کبری خزعلی نیز رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی متولد ۱۳۴۲ قم و دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب است و تحصیلات حوزوی را تا سطح ۳ در حوزه علمیه خواهران قم پشت سر گذاشته است.

ریاست دانشگاه الزهرا٬ ریاست پردیس دانشگاه رضوی و عضو هیات علمی دانشگاه از جمله سوابق خانم خزعلی است.

در دولت حسن روحانی، شهیندخت مولاوردی و معصومه ابتکار معاونت امور زنان و خانواده را برعهده داشتند که عملکرد آنها همواره مورد انتقاد شدید محافظه‌کاران قرار داشت./

https://www.asianews.ir/u/3jp
اخبار مرتبط
تمرکز دولت بر حمایت از بنگاه های بزرگ دولتی و شبه دولتی به تحمیل هزینه ها و تضعیف و پیچیدگی بیشتر شرایط فعالیت صنایع کوچک و متوسط منجر شد؛ از این رو دسترسی این صنایع به فناوریهای نوین، حضور در بازارهای بین المللی و مراودات تجاری و رفع موانع صادراتی از جمله اقداماتی است که باید دستور کار دولت جدید قرار گیرد.
هیئت دولت با لغو تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و بازگشت ساعات کاری آنها به روال قبل موافقت کرد.
رئیس‌جمهور گفت: اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق‌الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت؛ این در حالی است که وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان که از دولت قبل به دوفوریتی مجلس رفت، همچنان تصمیمی برای تصویب آن اعلام نشده است.
ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران امروز، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد در مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی کشور سوگند یاد کرد؛ این در حالی است که آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی لاریجانی رییس سابق مجلس در این مراسم حضور نداشتند.
برخی مقام‌های کشورهای مختلف روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد برای شرکت در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران، وارد تهران شده‌اند.
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز، سه‌شنبه، ۱۲ مرداد، با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
خداداد عزیزی گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود؛ در حالی که گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند و عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند.
رئیس جمهور جدید ایران در نخستین نشست خبری اش در پاسخ به پرسش مربوط به نقش او در پرونده های سال ۶۷ گفت : اگر یک دادستان از حقوق مردم و امنیت جامعه دفاع می‌کند، او باید مورد تقدیر و تشویق قرار بگیرد. افتخارم این است که در کسوت دادستان هرجا که بودم دفاع از امنیت و آسایش کرده‌ام.
مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا مدعی شد: رئیسی کسی نیست که با او مذاکره کنیم و حکومت ایران حکومتی نیست که با آن تعامل کنیم و باید کارزار فشار حداکثری را به کار ببندیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید