صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۴
کد خبر: 5687
گزارشگر: 213
۱۲۰۰
۰
۰
۳
شکست علی دایی در برابر رونالدو

رونالدو برترین گلزن دیدارهای ملی شد

رونالدو برترین گلزن دیدارهای ملی شد
کریستیانو رونالدو که در دیدار چهارشنبه برابر تیم ملی فوتبال ایرلند یک پنالتی از دست داده بود، در اواخر بازی موفق شد با ثبت دو گل، رکورد علی دایی را پشت سر بگذارد و با ۱۱۱ گل زده عنوان برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی را کسب کند.
به گزارش آسیانیوز، کریستیانو رونالدو که در دیدار چهارشنبه برابر تیم ملی فوتبال ایرلند یک پنالتی از دست داده بود، در اواخر بازی موفق شد با ثبت دو گل، رکورد علی دایی را پشت سر بگذارد و با ۱۱۱ گل زده عنوان برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی را کسب کند.

تیم ملی فوتبال پرتغال شامگاه چهارشنبه ۱۱ شهریور در چارچوب رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر به مصاف ایرلند رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۹ بازی برابر ایرلند موفق به ثبت صد و دهمین گل ملی خود شد و رکورد علی دایی را شکست.

او پس از این بازی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، به شکستن رکورد علی دایی واکنش نشان داد. رونالدو با لقب «شهریار» از علی دایی تمجید کرد و به بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تبریک گفت که برای مدتی طولانی موفق به حفظ این رکورد شده بود.


اسطوره ۳۶ ساله تیم ملی پرتغال نوشت علی دایی چنان استاندارد بالایی از خود به جا گذاشته بود که گاهی‌اوقات شکستن رکورد او محال به نظر می‌رسید./
https://www.asianews.ir/u/3jt
اخبار مرتبط
علی دایی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند و در دنیا طنز می‌گویند.
خداداد عزیزی گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود؛ در حالی که گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند و عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید