صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۹
کد خبر: 5717
گزارشگر: 213
۱۹۵۱
۰
۰
۵
نظرسنجی ها ترامپ را برنده انتخابات ایالات متحده اعلام کردند

دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا است!

دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا است!
براساس نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا، چنانچه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین از حزب جمهوری‌خواه، در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در برابر جو بایدن، برقیب او در انتخابات سال گذشته و رئیس جمهوری کنونی از حزب دموکرات، قرار گیرد، او را شکست خواهد داد.

به گزارش آسیانیوز، براساس نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا، چنانچه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین از حزب جمهوری‌خواه، در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در برابر جو بایدن، برقیب او در انتخابات سال گذشته و رئیس جمهوری کنونی از حزب دموکرات، قرار گیرد، او را شکست خواهد داد.

-------------------------

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ گفت تا دو ماه دیگر به کاخ سفید بازمی گردد!
--------------------------------------------------------------------

به گزارش روز شنبه نیویورک پست، حدود ۴۷ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی کالج امرسون که نتایج آن روز جمعه منتشر شد، طرفدار ترامپ هستند و حدود ۴۶ درصد نیز گفته‌اند از بایدن حمایت می‌کنند. شش درصد پرسش‌شوندگان هم گفته‌اند که به دنبال یک نامزد دیگر خواهند بود.

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا: بایدن در دو ایالت کلیدی از ترامپ پیشی گرفته است

 

 -------------------------

بیشتر بخوانید:

ترامپ هدایت جمهوری خواهان را به دست می گیرد

-----------------------------------------------------------------------

در این نظرسنجی از ۱۲۰۰ رأی‌دهنده ثبت‌شده در سراسر ایالات متحده در فاصله ۳۰ اوت تا اول سپتامبر سال جاری، و پیش از انتشار آمار نامطلوب اشتغال در کشور که می‌تواند تردیدهایی را در مورد توانایی جو بایدن در اداره امور اقتصادی آمریکا و بهبود آن به‌وجود آورد، پرسش شده است.

از هر چهار دموکرات، یک نفر گفته است که حاضر است قید بایدن را بزند و مایل است فرد دیگری نامزد نهایی این حزب در انتخابات ۲۰۲۴ باشد. در عین حال، ترامپ همچنان محبوب‌ترین نامزد برای جمهوری‌‌خواهان است و ۶۷ درصد گفته‌اند اگر در انتخابات آینده ترامپ نامزد شود، از او حمایت می‌کنند.

بایدن در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ حدود ۵۱ درصد کل آرا را به خود اختصاص داد و ترامپ ۴۷ درصد آرا را کسب کرد.

بر اساس نتایج نظرسنجی فوق، عملکرد بایدن در مقام ریاست جمهوری از دید بیش از ۴۹ درصد شرکت‌کنندگان مورد تایید نیست، و در مقابل ۴۵ درصد آن را قابل قبول دانسته‌اند.

 

کارزار علیه بایدن

این در حالی است که اقدام جو بایدن در پایان دادن به حضور نظامی در افغانستان پیش از خروج تمامی شهروندان آمریکا، با انتقادات گسترده مقامات سیاسی و نظامی آمریکا همراه شده و جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان برای بررسی عملکرد بایدن در این زمینه در واشینگتن تشکیل جلسه دادند.

-------------------------------

بیشتر بخوانید:

وقوع «چند انفجار دیگر» در کابل/افزایش تعداد جان باختگان/کشته شدن «نظامیان آمریکایی» در حملات انتحاری

--------------------------------------------------

کوین مکارتی، رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا، دوشنبه از نشست نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره در واشینگتن برای جلوگیری از اقدام جو بایدن برای پایان دادن به عملیات تخلیه فرودگاه کابل و خروج از افغانستان پیش از خروج همه شهروندان آمریکایی از این کشور، خبر داد.

همزمان ۹۰ ژنرال و دریادار بازنشسته آمریکایی نیز در نامه‌ای سرگشاده از لوید آستین، وزیر دفاع و مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا، خواستند به دلیل «قصور در انجام وظایف اولیه خود» در ارتباط با نحوه خروج نظامی ایالات متحده از افغانستان، کناره‌گیری کنند.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

«جنایت هولناکی» که به نام «جو بایدن» تمام می شود

----------------------------------------------------------------------

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا، نیز در واکنش به خروج نظامی این کشور از افغانستان، در بیانیه‌ای نوشت که اگر طالبان «تا آخرین پنی» از ۸۵ میلیارد دلار تجهیزات نظامی آمریکایی جا مانده در افغانستان را پس ندهد، واشینگتن باید با «نیروی قاطع نظامی» علیه این گروه واکنش نشان دهد.

ترامپ با اشاره به اینکه بایدن خروج از افغانستان را به بدترین پایان جنگ در تاریخ آمریکا تبدیل کرد گفت: اگر طالبان تجهیزات آمریکا را پس ندهد «یا باید با نیروی نظامی قاطع به آنجا برویم و تجهیزات را پس بگیریم، یا دست‌کم با بمب نابودشان کنیم. هیچ‌کس هرگز چنین حماقتی را تصور نمی‌کرد.»

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

«سقوط هرات» و پرش دلار از سکوی ۳۰ هزار تومانی!

----------------------------------------------------

دونالد ترامپ جونیور، فرزند دونالد ترامپ، نیز در توییتی نوشت درحالی که پدرش در زمان ریاست‌جمهوری خود «گروگان‌های آمریکایی» را به خانه برمی‌گرداند، جو بایدن شهروندان آمریکایی را در افغانستان جاگذاشت تا به گروگان گرفته شوند.

از سوی دیگر خبرنگار لس‌آنجلس تایمز، روز دوشنبه در صفحه توییتر خود با انتشار ویدیویی از ورود نیروهای طالبان یه یک آشیانه هلیکوپترهای شینوک آمریکا در فرودگاه کابل و تصرف آن خبر داد.

در همین حال، نیروهای طالبان در کابل با شلیک‌های پیاپی تیرهای هوایی خروج آمریکا از این کشور را جشن گرفتند.

کریس استوارت، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، در توییتی نوشت: «امشب شهروندان آمریکا شاهد این بودند که رییس‌جمهوری آنها را پشت خطوط دشمن رها کرد. بایدن آگاهانه به ارتش دستور داد که آنها را جا بگذارد.» استوارت این رویداد را «شرم‌آور و غم‌آنگیز» خواند.

رانی جکسون، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، در توییتی نوشت: «اگرچه آمریکا امشب حضور خود را در افغانستان پایان داد، اما متاسفانه به دلیل خروج پراشتباه بایدن، جنگ علیه ترور تا پایان فاصله بسیاری دارد.»/

https://www.asianews.ir/u/3kl
اخبار مرتبط
کریپتو کارنسی، شکل خاصی از ارز دیجیتال، پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است و استفاده از اصطلاحات بیت کوین، آلت کوین، توکن، اتریوم، دوج کوین، دستگاه ارز دیجیتال، ولت و صرافی آنلاین را رایج کرده است.
یک هیئت از ایرانیان خارج از کشور همراه با برخی از مقامات دولت پیشین آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، به دلیل صحبت درباره مسایل ایران هفته آینده به اسرائیل می روند.
وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد گفته است، حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام و بازگشت آمریکا و ایران به تعهدات هسته‌ای خود، بازهم «صدها» تحریم ایالات متحده علیه ایران؛ از جمله تحریم‌هایی که در دولت ترامپ (علیه ایران) اعمال شدند، همچنان باقی خواهد ماند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه فاکس‌نیوز بیت‌کوین را کلاهبرداری خواند و تاکید کرد که همچنان بر مواضع قبلی خود نسبت به بیت‌کوین استوار است و هوادار این رمزارز پرطرفدار نیست.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا؛ در حالی که از بازگشتش به کاخ سفید تا دو ماه آینده خبر داد، طی سخنرانی در کنفرانس سالانه حزب جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی، سیاست خارجی دولت جو بایدن را «شرم‌آور» خواند و گفت: «بایدن بزدلانه تحریم‌های ایران را برداشته است و اگر من بودم طی یک هفته با ایران معامله می‌کردم.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران با باقیماندن در توافق این آزمون را با موفقیت قطعی گذراند، تاکید کرد: دولت بایدن صرفا تعهد خود را به فشار حداکثری ترامپ نشان داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید