صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۱
کد خبر: 5741
گزارشگر: 306
۳۳۷
۰
۰
۰
رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد خبر داد

برکزاری نخستین دوره جامع مجازی تربیت دانش پذیران حوزه درمان

برکزاری نخستین دوره جامع مجازی تربیت دانش پذیران حوزه درمان
یزد - رئیس دانشگاه امام جواد(ع) از همکاری دانشگاه مذکور با عضو انجمن روان‌پزشکان اروپا و نماینده علمی - آموزشی بیمارستان تخصصی دانشگاهی کارل یاسپرز آلمان جهت برگزاری اولین دوره جامع مجازی تربیت دانش‌پذیران حوزه درمان خبر داد

 

آسیا نیوز / یزد ؛ « داریوش پورسراجیان » اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای برای برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی روانشناسی با مشارکت اساتید مجرب ایران و آلمان از جمله دکتر احسان فتوحی، عضو انجمن روان‌پزشکان اروپا و نماینده و پارتنر علمی - آموزشی تحقیقاتی بیمارستان دانشگاهی کارل یاسپرز در آلمان، امضاء شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، دوره‌های آموزش عالی کوتاه مدت در قالب طرح جامع آکادمی روان مطابق با بروزترین رفرنس‌های اروپا با همکاری طرفین اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد خاطر نشان کرد: طرح آکادمی روان تحت عنوان ارتقای دانش عملی درمانگران حوزه روان در قالب چهار مرحله مقدماتی، پیشرفته، تخصصی و سوپر ویژن تدوین شده و هر مرحله‌ی آن به مدت ۳ ماه و ۶۰ ساعت آموزش پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این سطح کیفی، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی با بسته‌های صوتی در زمینه تکنیک‌ها و مهارتهای مدرن تشخیصی درمانی و همچنین مهارت‌های دوره‌های مرتبط با مسائل روانشناختی برگزار و جدیدترین مقالات روز دنیا در حوزه آموزشی نیز در آن لحاظ می‌شود.

پورسراجیان گفت: مخاطبان این دوره‌های تخصصی روانشناسی، دانشجویان دارای مدرک لیسانس، ارشد و بالاتر در رشته‌های روانشناسی، مشاوره یا دوره‌های مرتبط و همچنین دانشجویان دستیاری تخصصی روان‌پزشکی هستند که در پایان هر سه ماه گواهی دارای اعتبار از سوی این دانشگاه، دریافت خواهند نمود.

بر اساس این تفاهم‌نامه‌ی یک ساله، سرفصل‌های متنوعی که بالغ بر ۸۰ درصد آن عملی و کاربردی است، طراحی و با همکاری بین دانشگاه امام جواد(ع) یزد و مؤسسه فرهنگی هنری الف جهانشهر اجراخواهد شد .

سید محمد جواد عرفانفر

برکزاری نخستین دوره جامع مجازی تربیت دانش پذیران حوزه درمان , داریوش پورسراجیان رئیس دانشگاه امام جواد(ع) یزد ,سید محمد جواد عرفانفر 

https://www.asianews.ir/u/3l9
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید