صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۷
کد خبر: 5755
گزارشگر: 213
۱۰۳۷
۰
۰
۱
علت خودکشی بازیگر مشهور

مرگ «عجیب» ستاره سریال معروف در خانه اش

مرگ «عجیب» ستاره سریال معروف در خانه اش
پیکر بی جان مایکل کی. ویلیامز بازیگر نقش محوری سریال مشهور «وایر» روز گذشته در آپارتمانش در بروکلین پیدا شد.
به گزارش آسیانیوز ، جسد مایکل کی. ویلیامز بازیگر مشهور سریال «وایر» در آپارتمانش در بروکلین پیدا شد. در واکنش به این خبر، استیون کینگ نویسنده مطرح جهان نوشت: وحشتناک، غم انگیز و باورنکردنی است که تصور کنیم مایکل.کی ویلیامزِ با استعدادِ فوق العاده را در ۵۴ سالگی از دست داده ایم.

به گزارش نیویورک پست، پیکر بی جان مایکل کی. ویلیامز بازیگر نقش محوری سریال مشهور «وایر» روز گذشته ۶ سپتامبر در آپارتمانش در بروکلین پیدا شد. علت مرگ این بازیگر احتمالا مصرف بیش از اندازه هرویین باشد.

منابع پلیس خبر دادند جسد بازیگر ۵۴ ساله آمریکایی در حالی در آشپزخانه پنت هوسش در بروکلین پیدا شده که در کنار او هرویین مشاهده شده است.

مایکل کی. ویلیامز بیشتر برای بازی در نقش عمر کوچولو در سریال «وایر» محصول HBO شناخته می شد. او همینطور در مجموعه «امپراتوری بوردواک» نیز نقش آفرینی کرده بود.

از فیلم های شناخته شده ویلیامز نیز می توان به «رفته عزیزم رفته»، «هالک شگفت‌انگیز»، «۱۲ سال بردگی»، «پاکسازی: هرج و مرج» و «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» اشاره کرد.

در واکنش به این خبر، استیون کینگ نویسنده مطرح جهان نوشت: وحشتناک، غم انگیز و باورنکردنی است که تصور کنیم مایکل.کی ویلیامزِ با استعدادِ فوق العاده را در ۵۴ سالگی از دست داده ایم./

انتخاب
https://www.asianews.ir/u/3lq
اخبار مرتبط
فرشید امن‌الهی هنرمند گرافیست، عکاس و موزیسین ساکن تبریز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
هم‌زمان با اعلام خبر فوت فرشته طائرپور، هنرمندان و سینماگران به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند؛ پوران درخشنده، کارگردان سینما، این خبر را هولناک توصیف کرد و نیکی کریمی هم عنوان کرد که او در انتظار دریافت واکسن بوده است.
بیش از ۹۰ کارتونیست در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اعتراضات مردم خوزستان نوشتند: ما زبانمان تصویر است؛ آن را با طنز می‌آمیزیم و حرفمان را می‌زنیم. اما کدام طنز؟ چطور می‌توان این شرایط را دید و سراغ طنز رفت؟ چطور می‌توان خندید و چطور می‌توان خنداند؟»
سینماگران،نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری ایران، گروه اتحاد بازنشستگان و جمعی از فعالان صنفی کارگری، معلمان و فعالان مدنی درباره اعتراضات خوزستان در بیانیه‌های جداگانه‌ با هم‌میهنان شهرهای جنوبی اعلام همبستگی کردند.
محمد شیرکوند، فعال گردشگری گفت: کشور ما در بالاترین خط تحریم ممکن قرار دارد و حوزه سیاسی و دیپلماسی آن دچار پیچیدگی‌های مخصوص به خود است؛ به طوری که در ظرف مدت ۱۵ روز در مراسم اربعین بالاترین سطح خدمات گردشگری اعم از خدمات ارزی، بیمه، پزشکی و حتی خدمات ویزا را حتی به اقوام غیر ایرانی و به جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری ارائه می دهد؛ اما زمانی که نوبت به گردشگری داخلی و ورودی می‌رسد، مدام می گویند که می‌خواهیم اما نمی‌توانیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید