صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۷
کد خبر: 5772
گزارشگر: 213
۶۷۶
۰
۰
۱۰
ماجرای سرقت از اتوبوس ها در پایتخت چیست

«دزدی قطعات اتوبوس ها» در تهران

«دزدی قطعات اتوبوس ها» در تهران
مدیر عامل شرکت واحد تهران گفت: سرقت در ایستگاه‌های اتوبوس شایع شده متأسفانه هرچیزی که به دست برسد از پیچ و مهره گاردریل گرفته تا تابلو و در داخل اتوبوس، پشت سری صندلی‌ها و قطعات فلزی درون اتوبوس به سرقت می‌رود.»

به گزارش آسیانیوز، محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریور به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، خبر داد که «سرقت در ایستگاه‌های اتوبوس اخیراً شایع شده است.»

---------------------------

بیشتر بخوانید:

بانک جهانی ایران را کشور «به سوی فقر» اعلام کرد!/افزایش ۹۰ درصدی قیمت «مواد غذایی ضروری»

-------------------------------------------------
او با اشاره به افزایش سرقت دستگاه‌های کارت‌خوان در ایستگاه‌های بی.آر.تی افزود که «سرقت در ایستگاه‌های اتوبوس اخیراً شایع شده است و متأسفانه هرچیزی که به دست برسد از پیچ و مهره گاردریل گرفته تا تابلو و در داخل اتوبوس، پشت سری صندلی‌ها و قطعات فلزی درون اتوبوس به سرقت می‌رود.»

او تأکید کرد: «ما همه تلاش خود را می‌کنیم و گشت‌های نظارتی ما مشغول به فعالیت هستند اما ما نمی‌توانیم جلوی این پدیده را بگیریم.»

 

----------------------

بیشتر بخوانید

انحصار اطلاعات آزاد؛ یعنی فلاکت و فحشا!/قاچاقچی های«باند قدرت» را قوی نکنید!

------------------------------------------
سرقت قطعات فلزی اموال عمومی در ایران همواره در خبرها دیده می‌شود و ازجمله ۲۰ دی‌ماه گذشته فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از سرقت بیش از ۶۵ میلیارد ریالی تجهیزات راهداری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت که «سرقت برخی از تابلوها و علائم ایمنی خطری جدی برای جان مردم و رانندگان است.»

پیش از آن نیز سرقت ۶ میلیارد ریال گاردریل جاده‌ای در مهاباد و سرقت زنجیره‌ای پایه‌های گاردریل در جاده چالوس و پایه‌های دکل‌های فشار قوی آن منطقه خبرساز شده بود.

در کنار این موارد، در سال‌های اخیر همواره خبرهایی از دزدیدن صندلی فلزی پارک‌ها، پل‌های آهنی پارکینگ خانه‌ها و حتی بخش‌های از پل‌های بزرگ فلزی عابر پیاده شهرهای ایران نیز منتشر شده است.


https://www.asianews.ir/u/3m8
اخبار مرتبط
در حالی که بانک جهانی در گزارش تازه خود درباره چشم‌انداز فقر و نابرابری در ایران که تیر امسال منتشر کرده بود، اعلام کرد که رکود ادامه‌دار و تورم بالا، بسیاری از جمعیت ایران را به سمت خط فقر سوق داده است؛ مسوولان اتحادیه های مواد غذایی و بنکداران گفته اند که قیمت مواد غذایی پرمصرف در ایران از ابتدای امسال تاکنون، ۳۰ تا ۹۰ درصد افزایش یافته است.
خطر فروپاشی اقتصاد و گسترش فقر در ایران به مرحله بحران و هشدار رسیده است و کارشناسان اقتصادی تنها راه‌حل عبور از این بحران را پذیرش لوایح اف‌ای‌تی‌اف و ارتباط تجاری با دیگر کشورهای جهان می‌دانند؛ در حالی که رئیس اتاق‌بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران اوایل سال گذشته گفت با وجود همه ادعاها، سهم اقتصاد کشور از اقتصاد جهانی در چهار دهه گذشته نصف شده و به تعبیری رشد اقتصادی ما در این دوره تقریبا صفر بوده است.
رضا کیانیان به قالیباف نوشت: انحصار اطلاعات،سر چشمه ی اصلی ِفسادو رانت و اختلاس وتشدید فقر و فلاکت و فحشا ست؛ این مصوبه اگر اجرایی شود، قاچاق دستگاه های SpaceX رونق خواهد گرفت و قاعدتاً قاچاق این دستگاه ها ، به وسیله ی باند های قدرت صورت خواهد گرفت! می بینید چه عواقبی در انتظار مردم و قدرتمندان است؟
روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد.
در طرح جدید مجلس که گفته می‌شود با هدف افزایش جمعیت تدوین شده است برای سقط جنین پس از غربالگری تصمیم مادر تعیین کننده نیست! بلکه شورایی متشکل از دو فقیه، یک قاضی و چند پزشک در این باره تصمیم می‌گیرند!از این رو برخی شرکت‌های بیمه خدمات بیمه تکمیلی برای آزمایش غربالگری جنین را حذف کرده‌اند.
سندیکاهای کارگری و تشکل صنفی و فرهنگی با انتشار بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی کارگر (اول ماه مه/یازدهم اردیبهشت)، به سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی در ایران اعتراض کردند و آن را عامل «فقر روز افزون» کارگران دانستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید