صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۹
کد خبر: 5788
گزارشگر: 213
۵۸۷
۰
۰
۱۱
بورس چه تغییری داشت

اعمال «تغییر» در معاملات بازار سرمایه

اعمال «تغییر» در معاملات بازار سرمایه
مطابق تبصره ماده ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، از امروز تغییر می‌کند.
به گزارش آسیانیوز، زمان‌بندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) و بازار اوراق بدهی پیرو صورت جلسه تیرماه سال جاری هیأت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران و مطابق تبصره ماده ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، از امروز تغییر می‌کند.

بر این اساس، از ساعت ۸:۴۵ پیش‌گشایش خواهد بود. ساعت ۹ گشایش و در نهایت از ساعت ۹ تا ۱۵ حراج پیوسته ادامه خواهد داشت.

این درحالی است که پیش از این ساعت حراج پیوسته این صندوق‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ بود./
دنیای اقتصاد
https://www.asianews.ir/u/3mn
اخبار مرتبط
رئیس سازمان بورس درباره ۱۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه پرداخت سود سال ٩٩ نزدیک است، بنابراین باقیمانده سود سهام عدالت با سود سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود.
در حالی که شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۰ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد رسید، یک کارشناس بازار ضمن تحلیل بازار سرمایه گفت: سهامداران نباید دیگر در انتظار شکل گیری روند صعودی سنگین در معاملات بازار سهام باشند.
در حالی کارشناسان بازار سرمایه از ماه گذشته پیش‌بینی کرده بودند که ممکن است بازار سهام در شهریور ماه دچار ریزش و اصلاح شود؛ شاخص کل بورس از چند ماه گذشته تا به امروز با تحرکات مثبت خود بازدهی ۲۰ درصدی را ثبت کرد؛ همچنین حرکت مثبت و متعادل بیشتر نمادهای بازار در ماه‌های گذشته آغاز شد.
شاخص کل بورس تهران پس از ۱۰ ماه در آستانه بازگشت به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد قرار گرفته است.
در روز گذشته نشانه هایی دیده می‌شود که حاکی از سبز شدن بورس تا پایان هفته و روزهای آینده است.
شرکت‌های سیمانی موظف شده‌اند تا تمام محصولات خود را در بورس کالا عرضه کنند؛ اما برخی از شرکت‌ها از این دستور پیروی نمی‌کنند.
برخی از کارشاسان بازار سهام معتقدند تا پایان سال برآیند کلی از بازار مثبت است و احتمال رسیدن شاخص به مرز دو میلیون واحد بر فرض پایین نیامدن دلار و فروش نفت زیاد است، اما باید توجه داشت که برای تحلیل دقیق، شرایط مختلفی را باید در نظر بگیریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید