صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
کد خبر: 5795
گزارشگر: 2
۶۲۶۹
۰
۰
۵
مبل و کاناپه تخت ‌شو

نکات چیدمان و انواع مبل و کاناپه تخت ‌شو + قیمت در سال ۱۴۰۰

نکات چیدمان و انواع مبل و کاناپه تخت ‌شو + قیمت در سال ۱۴۰۰
مبل و کاناپه تخت ‌شو یکی از پیشنهادهای مدرن و پرطرفدار در دکوراسیون مدرن و فضاهای داخلی آپارتمان‌ها است.

تبدیل موقت مبلمان به تخت

فضاهای داخلی در معماری مدرن، روزبه‌روز در حال کوچک‌تر شدن هستند. از طرفی طراحی داخلی مینی‌مالیستی به‌دنبال استفاده از وسایلی است که کاربری‌های متعددی باشند تا در استفاده از فضای داخلی صرفه‌جویی شود. مبل و کاناپه تخت ‌شو یکی از پیشنهادهای مدرن و پرطرفدار در دکوراسیون مدرن و فضاهای داخلی آپارتمان‌ها است. در این مطلب با انواع مبل تختخواب‌ شو کمجا و نکات چیدمان آن به‌ویژه در اتاق پذیرایی آشنا می‌شویم.

 

انواع مبل و کاناپه تخت ‌شو و حدود قیمت آن‌ ها

مبل تختخواب شو سیب در دسته مبلمان چندمنظوره و قابل تبدیل قرار می‌گیرد. نخستین ایده برای کمجا شدن تخت‌ها، تختخواب‌های مورفی بودند که در کمدی در دیوار جمع می‌شدند. اما استفاده دیگری نداشتند. طراحان مبلمان کم کم انواع اولیه مبلمان تخت‌شو را تولید کردند و با توجه به استقبال مردم از این مبل‌ها انواع گوناگونی از آن‌ها با مکانیزم‌های مختلف تولید شد. در ادامه ویژگی‌های برخی از انواع این نوع از مبلمان را با هم مرور می‌کنیم.

 

کاناپه تخت ‌شو

 

مبل تختخواب‌شو کشویی

مبل تخت‌شو کشویی (Pull Out Sofa Bed) یکی از انواع رایج مبلمان تخت‌شو است که در قسمت زیر نشیمنگاه دارای کشو است و با بیرون کشیدن آن می‌توانید مبل را به تخت‌خواب تبدیل کنید. در این مدل بخش پشتی، تغییری نمی‌کند و معادل تاج در تختخواب معمولی است. قیمت مبل تخت‌شو کشویی از حدود ۴ تا ۶ میلیون تومان برای مبل یک‌نفره و حدود ۸ تا ۱۴ میلیون تومان برای مبل دو و سه نفره به بالا است.

 

تبدیل مبلمان به تخت

 

مبل تختخواب‌شو قابل تبدیل

در این نوع از مبلمان عموما اجزای گوناگون مبلمان مانند: مبل‌های بدون پشتی یا لاوست با جابجایی در مقابل مبل دیگری قرار می‌گیرند و فضای برای استراحت یا خوابیدن را فراهم می‌کنند. همچنین جابه‌جایی کوسن‌ها نیز در این نوع از مبلمان تخت‌شو، گزینه‌های راحتی و شکل تخت را فراهم می‌کند. قیمت این نوع از مبلمان به ابعاد و جنس آن بستگی دارد اما در انواع یک و دو نفره آن می‌توانید قیمت ۴/۵ تا ۱۲ میلیون تومان را در نظر بگیرید.

 

مبل تختخواب شو

 

مبل تختخواب‌شو فوتون

مبل تختخواب‌شو فوتون درواقع نوعی کاناپه تخت ‌شو است که در آن، تمامی بخش‌های مبل را می‌توانید به‌راحتی بخوابانید تا به یک تخت کامل مبدل شود. این نوع از مبل تخت‌شو عموما بسیار راحت است و طراحی زیبایی دارد. در این نوع از مبل، دسته‌ها و پشتی را می‌توانید بعد از رها کردن ضامن آن‌ها به‌صورت مسطح و افقی بخوابانید تا سطح افقی لازم برای خوابیدن ایجاد شود. قیمت مبل تخت‌شو فوتون بین ۴/۵ تا ۱۰ میلیون تومان است.

 

مبل تختخواب‌ شو کمجا

 

مبل تختخواب‌شو Daybed

مبل تختخواب‌شو Daybed گونه‌ای مبلمان است که بدون هیچ‌گونه تغییری می‌توان از آن به‌عنوان تختخواب هم استفاده کرد. البته این نوع از مبلمان عموما مناسب استراحت است تا خوابیدن؛ همچنین چندان مناسب میهمان نیست. اما از این نوع از مبلمان برای مواقع ضروری می‌توان استفاده کرد. انواع گوناگونی از این نوع از مبل تولید می‌شود که بین ۵ تا ۱۲ میلیون تومان قیمت آن‌ها است.

 

مبل تختخواب‌شو کشویی

 

مبل تختخواب‌شو برقی

مبل تخت‌شو برقی یکی از انواع جدید مبلمان است که با فشار یک دکمه می‌توانید آن را بدون هیچ زحمتی به یک تخت کامل مبدل کنید. این نوع از مبلمان عموما قیمت بالایی دارد و بهتر است آن را از مراکز معتبر خریداری کنید تا در صورت بروز اشکال فنی از خدمات تعمیر این مراکز و گارانتی محصول استفاده کنید. قیمت این نوع از مبل از ۱۰ میلیون تومان به بالا است.

 

گروه مبلمان ویترا

 

مبل تختخواب ‌شو را چطور بچینیم؟

در اتاق خواب و جلوی تلویزیون مشکل خاصی برای چیدمان مبل تختخواب‌شو وجود ندارد. البته بهتر است همواره مبل را در جایی قرار دهید که مجبور نباشید برای زمان خواب، آن را جا‌به‌جا کنید. به‌همین علت در انواع مبل تخت‌شو برقی و مبل تخت‌شو فوتون باید توجه داشته باشید که بین دیوار و پشتی مبل، فاصله کافی وجود داشته باشد تا در زمان خواباندن پشتی با مشکل مواجه نشوید.
در اتاق پذیرایی اما برای چیدمان مبلمان تختخواب‌شو گزینه‌های زیادی وجود دارد. برای مثال در انواع مبل تختخواب شو دو نفره، این مبل‌ها دارای قطعات بیشتری هستند که می‌توانید از آن‌ها در طول روز مانند: شزلون یا کاناپه بدون پشتی و کاناپه دو نفره استفاده کنید. اگر اتاق پذیرایی شما کوچک باشد، بهترین گزینه استفاده از حالت ال (L) و اگر بزرگ باشد می‌توانید از شکل سه ضلع استفاده کنید.

خرید مبل تختخواب شو از مبل ویترا

گروه مبلمان ویترا یکی از تولید کننده های انواع مبل تختخواب شو با کیفیت است. انواع مدل‌های مبل تخت خواب شو کمجا و کاناپه‌های تخت‌شو تولیدی این شرکت را می‌توانید از طریق دسته‌بندی مربوطه در وبسایت و شبکه های اجتماعی مبل ویترا مشاهده کنید. بازدید و خرید حضوری محصولات مبل ویترا در شوروم اختصاصی این گروه امکان پذیر است.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3my
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید