صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۱:۴۹
کد خبر: 5799
گزارشگر: 213
۸۶۰
۰
۰
۵
یک رییس جمهور پیشین آمریکا خبر تازه ای را افشا کرد

مردم آمریکا به زودی خوشحال خواهند شد؟

مردم آمریکا به زودی خوشحال خواهند شد؟
ترامپ گفت: من کشورمان را دوست دارم؛ فکر می‌کنم مردم آمریکا به زودی در خصوص خبری خیلی خوشحال خواهند شد!

به گزارش آسیانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری فاکس نیوز، گفت که مردم آمریکا به زودی در خصوص خبری که قرار است توسط وی درباره انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اعلام شود، بسیار خوشحال خواهند شد.

بر اساس این گزارش، ترامپ بدون اشاره مستقیم به شرکت خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا گفت: من کشورمان را دوست دارم. فکر می‌کنم خیلی خوشحال خواهید شد!

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که احتمالاً بسیاری از مردم آمریکا، دو سه سال پیش از نامزدی مجدد وی در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا خوشحال نبودند؛ اما با توجه به رخدادهای اخیر در ایالات متحده، اکنون نظر بسیاری از مردم در این خصوص تغییر کرده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا با طرح این ادعا که از حمایت ۹۸ درصدی مردم در آمریکا برخوردار است، مدعی شد: ریگان ۸۷ درصد (محبوبیت) داشت، ما محبوبیت ۹۸ درصدی داریم!

به نقل از مهر، دونالد ترامپ و بسیاری از سناتورهای آمریکا طی ماه‌های اخیر، به ویژه پس از خروج نیروهای آمریکا از افغانستان و همچنین ناتوانی دولت بایدن در واکسیناسیون عمومی کرونا در این کشور، به شدت از سیاست‌های دولت کنونی آمریکا انتقاد کرده است./



https://www.asianews.ir/u/3mw
اخبار مرتبط
براساس نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا، چنانچه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین از حزب جمهوری‌خواه، در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در برابر جو بایدن، برقیب او در انتخابات سال گذشته و رئیس جمهوری کنونی از حزب دموکرات، قرار گیرد، او را شکست خواهد داد.
کریپتو کارنسی، شکل خاصی از ارز دیجیتال، پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است و استفاده از اصطلاحات بیت کوین، آلت کوین، توکن، اتریوم، دوج کوین، دستگاه ارز دیجیتال، ولت و صرافی آنلاین را رایج کرده است.
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در آخرین سخنرانی خود در دولت دوازدهم تایید کرده است که آرشیو هسته‌ای را اسرائیلی‌ها سرقت کردند و پیش ترامپ بردند که او از توافق هسته ای خارج شد.
یک هیئت از ایرانیان خارج از کشور همراه با برخی از مقامات دولت پیشین آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، به دلیل صحبت درباره مسایل ایران هفته آینده به اسرائیل می روند.
عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه مذاکرات وین موکول به انتخابات نیست، گفت: «فکر نمی‌کنم ظرف هفته جاری بتوانیم به جمع‌بندی نهایی در وین برسیم.»
وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد گفته است، حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام و بازگشت آمریکا و ایران به تعهدات هسته‌ای خود، بازهم «صدها» تحریم ایالات متحده علیه ایران؛ از جمله تحریم‌هایی که در دولت ترامپ (علیه ایران) اعمال شدند، همچنان باقی خواهد ماند.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا؛ در حالی که از بازگشتش به کاخ سفید تا دو ماه آینده خبر داد، طی سخنرانی در کنفرانس سالانه حزب جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی، سیاست خارجی دولت جو بایدن را «شرم‌آور» خواند و گفت: «بایدن بزدلانه تحریم‌های ایران را برداشته است و اگر من بودم طی یک هفته با ایران معامله می‌کردم.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران با باقیماندن در توافق این آزمون را با موفقیت قطعی گذراند، تاکید کرد: دولت بایدن صرفا تعهد خود را به فشار حداکثری ترامپ نشان داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید