صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۹
کد خبر: 5814
گزارشگر: 2
۲۳۶۱
۰
۰
۳
شیر پایه بلند روشویی

چه زمانی شیر روشویی پایه بلند بخریم؟

چه زمانی شیر روشویی پایه بلند بخریم؟
امروزه استفاده از شیر روشویی پایه بلند محبوبیت و رواج بیشتری پیدا کرده‌ است. شیر پایه بلند روشویی ظاهری مدرن دارد و برای نصب در کنار سینک روشویی کابینتی مناسب است. با اینکه قیمت شیر روشویی پایه بلند از شیرآلات روشویی معمولی بالاتر است، امّا ارزش بیشتری را از نظر زیبایی فراهم می آورد. در این مقاله مزایای شیر روشویی پایه بلند و نکات مهم در زمان خرید این نوع شیرآلات بررسی شده اند.

شیر روشویی پایه بلند چیست؟

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ شیر روشویی پایه بلند از نظر عملکرد کاملاً مشابه با شیر روشویی اهرمی معمولی است: تنظیم جریان آب در شیر پایه بلند روشویی نیز به واسطه دسته اهرمی و کارتریج صورت می گیرد. فشار و دمای آب هم در هر دو مدل به یک صورت کنترل می‌شود. عمده‌ترین تفاوت شیرهای روشویی پایه بلند، ارتفاع بلندتر آن است که باید متناسب با ارتفاع سینک کاسه‌ای انتخاب شود. علاوه بر این محل قرار گرفتن دسته اهرمی در شیرآلات پایه بلند نیز بالاتراست تا به دیواره سینک و یا دیوار نزدیک به شیر برخورد نکند.

 

مزایای روشویی پایه بلند

مزایای شیر روشویی پایه بلند عبارتند از:

. شیرآلات پایه بلند ظاهر مدرن و شیکی دارند و فضای امروزی و مدرنی خلق می‌کنند.
. استفاده از این شیر برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال گزینه بسیار مناسبی است. از آنجایی که محل نصب این شیر روی کابینت است باعث می شود که فضای بالای سینک آزاد باشد و دکوراسیون خلوت و مینیمال به نظر برسد. علاوه بر این، دست شما را در انتخاب مدل آینه مورد نظر باز می گذارد. حتی برای تنظیم ارتفاع قفسه بندی نیز انتخاب های بیشتری خواهید داشت.
. بعد از این که سینک‌های کاسه‌ای با تنوع بالا در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گرفتند، توجه به شیرآلات پایه بلند نیز بیشتر شد. در واقع اگر از طرفداران سینک کاسه ای (کابینتی) هستید؛ شیر روشویی پایه بلند و یا شیرآلات توکار دیواری تنها گزینه های شما هستند. از آنجا که قیمت شیرآلات توکار بسیار بالاست، خرید شیر روشویی پایه بلند بسیار به صرفه است.
. از دیگر مزایای شیرهای روشویی پایه بلند می توان به زیبایی طراحی آنها اشاره کرد. طراحی های متنوعی از این شیرآلات در بازار وجود دارد که در صورت استفاده به صورت ست با شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی هارمونی جذابی پدید می آورد.

 

شیر پایه بلند روشویی

 

شیر روشویی پایه بلند یکی از محبوب ترین انواع شیر روشویی است. پایه شیر روشویی در شیرآلات پایه بلند ارتفاع بیشتری نسبت به پایه شیرآلات روشویی معمولی دارد و امکان نصب این نوع شیرآلات در کنار سینک های کاسه ای (کابینتی) را فراهم می آورد. قیمت شیر روشویی پایه بلند متنوع است و از شیر روشویی پایه بلند ارزان تا لوکس را شامل می شود. نکته مهم در زمان خرید شیر پایه بلند روشویی، در نظر گرفتن ارتفاع لبه سینک و محل قرار گرفتن دسته اهرمی شیر است.

قیمت شیر روشویی پایه بلند

قیمت شیر روشویی پایه بلند، به دلیل جدید تر و سنگین تر بودن، معمولاً از شیرآلات روشویی معمولی بالاتر است. این مدل از شیرآلات در زمره شیرهای لوکس قرار دارند و طبیعی است که قیمتی که برای یک شیر روشویی پایه بلند می‌پردازید بالاتر باشد. البته در میان محصولات برندهای با کیفیت ایرانی می توانید مدل های به صرفه تری از شیرآلات پایه بلند روشویی را بیابید.
باید اضافه کنیم که شیر روشویی پایه بلند به رنگ های طلایی و یا استیل از مدل های مشابه به رنگ های دیگر گرانتر است و حس لاکچری بیشتری را نیز منتقل می کند. معمولاً روکش این شیرآلات از نوع PVD تیتانیوم است که بادوام‌ترین نوع آبکاری در میان روش‌های مختلف محسوب می‌شود.

نکات مهم خرید شیر روشویی پایه بلند

مهمترین نکاتی که در زمان خرید شیر روشویی پایه بلند باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

. مدل سینک روشویی: این شیرآلات تنها برای سینک‌های کاسه ای و کابینتی مناسب هستند.
. دارا بودن گارانتی معتبر
. کیفیت آبکاری: حتما به کیفیت آبکاری شیر روشویی پایه بلند مورد نظر خود توجه کنید تا خط و خش نداشته باشد.
. ارتفاع شیرآلات روشویی پایه بلند متفاوت است و باید در زمان انتخاب به این مسئله دقت داشته باشید تا مدل مناسب برای سینک منزل خود را خریداری کنید.

 

پایه شیر روشویی

 

جمع بندی

همانطور که بررسی شد، شیر روشویی پایه بلند یکی از انواع نسبتاً جدید شیر روشویی است و از نظر مکانیزم عملکرد تفاوتی با شیرآلات روشویی اهرمی ندارد. در زمان خرید، علاوه بر توجه به قیمت شیر روشویی پایه بلند، مواردی مانند گارانتی و ارتفاع شیر پایه بلند روشویی را در نظر داشته باشید تا بعدا دچار مسأله ای نشوید. جهت مطالعه بیشتر در مورد نحوه انتخاب بهترین شیر روشویی سری به راهنمای خرید شیر روشویی بزنید. شیرآلات کاویان هم افزا یکی از تولید کنندگان ایرانی شیرآلات بهداشتی است که شیر روشویی پایه بلند را نیز برای انواع ست های شیرآلات تولیدی خود در نظر گرفته است. زمانی که مدل شیر روشویی پایه بلند مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید شیر توالت، حمام و شیر ظرفشویی مورد نیاز خود را با آن ست و خریداری نمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3nf
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید