صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۲
کد خبر: 5849
گزارشگر: 213
۱۰۳۲
۰
۰
۴
نتیجه بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا

والیبال ایران بار دیگر برترین آسیا شد

والیبال ایران بار دیگر برترین آسیا شد
بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران با شکست حریفان خود موفق شده در جمع ۴ تیم برتر پایانی این رقابت ها قرار بگیرد.
به گزارش آسیانیوز، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران با شکست حریفان خود موفق شده در جمع ۴ تیم برتر پایانی این رقابت ها قرار بگیرد.

تیم ملی والیبال ژاپن که عملکرد خوبی در المپیک و لیگ ملت های والیبال از خود به نمایش گذاشته بود موفق شد که در رنکینگ جهانی در صدر آسیا بایستد.

سامورایی ها در رقابت های آسیایی با نتیجه ۳ بر ۱ از چین شکست خوردند تا بار دیگر والیبال ایران در رنکینگ زنده جهانی به صدر آسیا صعود کند.

به نقل از ایسنا، بر اساس رنکینگ زنده جهانی برزیل همچنان در صدر جهان ایستاده است. همچنین تیم ملی والیبال لهستان و روسیه به ترتیب در رده های دوم و سوم جهان قرار دارند.

تیم ملی والیبال ایران پس از عدم موفقیت ژاپن مقابل چین در رده دهم جهان و صدر آسیا ایستاد. والیبال ایران اکنون ۲۵۲ امتیازی است درحالی که تیم ملی والیبال ژاپن در رده یازدهم جهان با ۲۴۶ امتیاز، رقیب جدی ایران به حساب می آید./
https://www.asianews.ir/u/3od
اخبار مرتبط
حذف زودهنگام والیبال ایران از المپیک، جدایی احتمالی آلکنو و خداحافظی احتمالی سعید معروف؛ قرار نبود المپیک با این خبرها برای والیبال ایران تمام شود و والیبال تنها امید کاروان ایران برای رسیدن به مدال تیمی بود.
ثریا آقایی، بدمینتون باز عضو تیم زنان ایران، در اولین بازی مرحله گروهی بازی‌های المپیک توکیو به مصاف فاطیما عبدالرزاق از مالدیو رفت و توانست در دو ست پیاپی با نتیجه ۲ بر صفر مسابقه را به سود خود به پایان رساند.
برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان شهرجهانی یزد میزبان دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک بانوان کشور شد.
در مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال گیلان که امروز با حضور محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد، محسن خاکزاد با کسب ۱۵ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال دیگر نیز به عنوان رئیس هیات والیبال گیلان انتخاب شد.
در آغاز هفته سوم لیگ ملت‌ها، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر از سد آمریکا گذشت و این پنجمین پیروزی پیاپی والیبال ایران در فصل جاری لیگ ملت‌هاست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید