صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 5851
گزارشگر: 213
۱۱۶۳
۱
۰
۳
رییس جمهور به آمریکا نمی رود

«عدم حضور» ابراهیم رئیسی در سازمان ملل

«عدم حضور» ابراهیم رئیسی در سازمان ملل
مجید تخت‌روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، خبر داد که ابراهیم رئیسی به نیویورک نمی‌رود و سه‌شنبه آینده به صورت ویدیویی در اجلاس مجمع عمومی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش آسیانیوز، مجید تخت‌روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، خبر داد که ابراهیم رئیسی به نیویورک نمی‌رود و سه‌شنبه آینده به صورت ویدیویی در اجلاس مجمع عمومی سخنرانی خواهد کرد.

او گفت که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه، به نیویورک می‌رود و با وزرای خارجه برخی کشورها دیدار خواهد کرد.

در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل شماری از سران به صورت حضوری و برخی نیز ویدیویی سخنرانی خواهند کرد.

در همین حال برخی گروههای منتقد در نامه‌ای به نمایندگی‌های ۱۹۲ کشور، سخنرانی رئیس جمهور ایران را در سازمان ملل مغایر با اهداف تشکیل این سازمان دانست.

همچنین رئیسی در دیدار با رئیس جمهور قزاقستان  با بیان اینکه ایران به دنبال حل و فصل مسئله هسته‌ای از طریق گفتگو است گفت: مذاکره را برای مذاکره نمی خواهیم و به دنبال مذاکراتی هستیم که به حل مسئله و رسیدن به نتیجه منجر شود.


وی افزود: مشکلات افغانستان صرفا با تشکیل دولتی فراگیر و با مشارکت همه اقوام و گروه‌ها که بتواند صلح و ثبات را در این کشور برقرار کند و پرهیز کشورهای خارجی از مداخله در امور افغانستان حل و فصل خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/3of
اخبار مرتبط
محمد اسلامی دومین وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی انتخاب شد.
خبرهایی از انتصاب یکی از وزرای دولت حسن روحانی در کابینه سید ابراهیم رئیسی حکایت دارد.
ظاهرا افزایش مبلغ یارانه نقدی یکی از برنامه‌های جدی دولت ابراهیم رئیسی است و او در برنامه‌های انتخاباتی خود بارها گفته بود که مبلغ یارانه خانوارهای ایرانی را کافی نمی‌داند و به معیشت سخت مردم اشاره کرده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حسن پشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
1

میرفت هم این سرکرده هیت مرگ غیر از ابروریزی چیزی نداشت برای ایران و شاید دلیل بهتری دارد رفتن یک جنایتکار تاریخی به سازمان ملل یعنی اینکه این سازمان بی خاصیت و کشورهای عضوش باید کلاهشونا بالاتر بگذارند که همچین تحفه ای وارد این سازمان شده است باری و شاید وحشت از پیگرد قانونی در ست است رئیسی جانی مصونیت سیاسی دارد ولی ولی او مشابه جنایتکار جنگی هست میشود رئیسی را دستگیر کرد با دقت به این نکته که سازمان قضایی امریکا مستقل هست اروپا هم همین خطر را برای این انوسی دارد حداکثر جلو دو دیکتاتور متعفن مثل پوتین و چینی ها بنشیند و ادعای ریاست کند مرتیکه قرمساق


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید