صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۴
کد خبر: 5869
گزارشگر: 2
۴۲۳۱۳
۳
۰
۱۰
دوام و ماندگاری آرایش

فرق پودر بیک و پودر فیکس چیست؟

فرق پودر بیک و پودر فیکس چیست؟
دوام و ماندگاری آرایش صورت بخصوص در مراسمات بزرگ و مهمانی‌­های رسمی برای بانوان از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات آرایشی، پودرهای تثبیت کننده‌­ای را برای ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت تولید کرده‌­اند.

در اینجا به معرفی دو محصول یعنی پودر بیک و پودر فیکساتور می‌­پردازیم. شاید درباره این دو محصول اطلاعات زیادی نداشته باشید یا فرق پودر بیک و پودر فیکس را ندانید. به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ برای این که یک میکاپ تمیز و حرفه­‌ای را تجربه کنید باید با ویژگی­‌های محصولات آرایشی، نحوه استفاده، مزایا و معایب، شباهت­‌ها و تفاوت­‌ها و... آشنا باشید. از نظر آرایشگران، تثبیت ­کننده­‌های آرایش صورت یک محصول تکمیل کننده زیبایی محسوب می­‌شود که باید در انتخاب آنها آگاهانه عمل کرد. در ادامه می­‌خواهیم درباره فرق پودر بیک و پودر فیکس و ویژگی­‌های آنها مطالبی را ارائه کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

پودر فیکساتور چیست؟

شاید تابحال از پودر فیکس استفاده نکرده باشید و یا بخواهید بین این محصول و پودر بیک یکی را انتخاب کنید بنابراین بهتر است درباره نحوه استفاده این محصولات و فرق پودر بیک و پودر فیکس را بدانید. پودر فیکس به منظور یکپارچه­‌سازی آرایش و مقاوم کردن آرایش از ریزش استفاده می­‌شود. قبل از خرید این محصول باید به نوع پوست خود دقت کنید؛ همچنین برای استفاده از آن نیاز به براش تخت یا اسفنج آرایشی برای محو کردن پودر روی صورتتان دارید. این پودر را زمانی که زیرسازی لازم روی پوست انجام شد استفاده می­‌کنند. نحوه استفاده به این گونه است که یک لایه نازک از پودر را روی صورت با یک براش مناسب به صورت ضربه­‌ای می­‌زنید و ۳ الی ۱۰ دقیقه فرصت می­‌دهید که روی صورت بماند. سپس با یک براش پرمو آن را فید می‌­کنید. از تثبیت کننده‌­ها یا انواع فیکساتورها که به صورت پودری و اسپری هستند بیشتر در مهمانی‌ها و مناسبت­‌های مختلف استفاده می­‌شود اما از پودر بیک بیشتر در عکاسی مدلینگ و تبلیغاتی و فیلم­برداری استفاده می­‌شود که می­‌توان آن را فرق پودر بیک و پودر فیکس دانست.

پودر بیک چیست؟

از پودر بیک علاوه بر فیکس کردن آرایش، برای گرفتن چربی اضافی مواد آرایشی نیز استفاده می‌­کنند. زمانی که کرم پودر و کانسیلر را روی صورت خود پخش می­‌کنید روی قسمت‌هایی از صورت مانند زیرچشم، چانه، خط خنده، دو طرف بینی و ناحیه بین پیشانی و بینی پودر بیک را با یک اسفنج مرطوب بر روی پوست صورت می­‌زنید و به مدت ۵-۱۰ دقیقه منتظر مانده سپس با یک براش نرم آن را محو می‌کنید.

فرق پودر بیک و پودر فیکساتور چیست؟

یک فرق پودر بیک و پودر فیکس این است که پودر بیک رنگی به ظاهر سفید یا نخودی دارد اما در آرایش تغییر رنگی را ایجاد نمی‌­کند و بیشتر باعث مات شدن صورت می­‌گردد اما پودر فیکس باعث درخشندگی پوست صورت می‌­شود و یکی دیگر از فرق پودر بیک و پودر فیکس این است که پودر بیک همان طور که اشاره شد روی کرم پودر و کانسیلر کاربرد دارد اما از پودر فیکس می­‌توانید بر روی همه قسمت‌های صورت استفاده کنید. همچنین پودر بیک بدلیل رنگدانه‌­های سفیدی که دارد ممکن است باعث سفید شدن بیش از اندازه صورت گردد. از این‌­رو توصیه می­‌شود که آن را با یک براش بادبزنی روی صورت پخش کنید تا جلوه­‌ای مات ایجاد شود.

 

لوازم آرایش الانزا
یکی از دلایلی که باعث می­‌شود ماندگاری آرایش کاهش یابد عرق کردن صورت می­‌باشد اما زمانی که شما از فیکساتورها استفاده می‌­کنید جلوی تعرق پوست گرفته می‌­شود. از این‌رو آرایش روی صورت ریزش نخواهد داشت. با این وجود نباید از این محصولات بطور روزانه و مداوم استفاده کرد هر چند که از بهترین برندها تهیه شوند. از جمله ویژگی­‌های یک پودر بیک مناسب داشتن رنگدانه‌­های پودری برای جذب چربی اضافی پوست، حفظ رطوبت پوست، داشتن بافت مخملی و سبک و همین ­طور مواد مضری چون سیلیکا، زینک اکساید و دی­اکسید تیتانیوم را در ترکیب خود نداشته باشد. پودر فیکس بصورت بی‌­رنگ بوده و برای فیکس کردن سایه و رژلب می‌­توان از آن استفاده کرد اما پودر بیک در این نواحی استفاده نمی‌­شود که این مورد نیز فرق پودر بیک و پودر فیکس می­‌باشد.
اگر شما پوست چربی دارید بهتر است محصولی را بخرید که oil free باشد. اگر پوست خشک و حساسی دارید به میزان پودر فیکسی که می­‌خواهید استفاده کنید توجه کنید زیرا ممکن است باعث خشکی بیشتر پوست گردد اما پودر بیک بدلیل داشتن روغن در ترکیب خود می­‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد که این ترکیب متفاوت دلیل فرق پودر بیک و پودر فیکس می‌­باشد. در اینجا به معرفی چند محصول در این زمینه می‌­پردازیم.

. پودر تثبیت کننده آرایش فلورمار یکی از برندهای معتبر کشور ایتالیا که باعث صاف و یکدست شدن پوست شده و بافتی نرم و سبک دارد. این محصول با حفظ رطوبت پوست برای انواع پوست مناسب است و نمای طبیعی را به صورت می­‌دهد.
. پودر بیک اسنس یک محصول تثبیت کننده قوی آرایشی تولید کشور آلمان با خاصیت جلوگیری از درخشش پوست و مات­‌کنندگی عالی می‌­باشد. این محصول چربی‌­های اضافی آرایش را جذب و جلوی ماسیدگی کرم­‌های آرایشی روی صورت را می­‌گیرد و قیمت مناسبی در بازار دارد.
. پودر تثبیت کننده آرایش گلدن رز(پودر بیک) از جمله محصولات باکیفیت این کمپانی معروف می­‌باشد که دارای بافت نرم و مخملی بوده و به آرایش یک جلوه طبیعی می‌­بخشد؛ همچنین این محصول باعث خشکی پوست نشده و فاقد رنگدانه می‌­باشد.
. پودر تثبیت کننده سیترای محصولی بسیار سبک و بی­‌رنگ که مواد اولیه آن متعلق به ایتالیا می­‌باشد. این پودر برای انواع پوست و برای همه قسمت­‌های صورت استفاده می­‌شود و بدلیل رنگدانه‌­های خاص موجود در آن قرمزی غیرطبیعی روی پوست را نشان نمی­‌دهد. تا اینجا ما به معرفی برخی از برندها، ویژگی­‌ها و فرق پودر بیک و پودر فیکس اشاره کردیم اما برای خرید این‌گونه محصولات به کجا می‌توانید مراجعه کنید.

 

میکاپ حرفه­‌ای

 

فروشگاه اینترنتی الانزا، مرجع مناسب خرید!

حال با دانستن مطالبی پیرامون محصولات تثبیت کننده آرایش و فرق پودر بیک و پودر فیکس می­‌توانید دست به انتخاب بزنید که کدام محصول برای شما مناسب‌تر است. اما امروزه بیشتر افراد بدلیل تغییر در سبک زندگی، کمبود وقت، خرید راحت و... ترجیح می­‌دهند از طریق خرید اینترنتی محصولات خود را تهیه کنند. فروشگاه اینترنتی الانزا از جمله فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در تهران می‌­باشد که با ارائه محصولات باکیفیت و اصل به همراه قیمت‌­های متنوع و مناسب توانسته جایگاه بالایی را در بین کاربران خود داشته باشد. شما با ورود به سایت https://elanza.com با طیف وسیعی از محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی، پوشاک مردانه و زنانه و... در برندهای مختلف مواجه خواهید شد همچنین در این سایت مطالب خواندنی بسیار مفیدی برای شما عزیزان قرار داده شده است که می‌­توانید استفاده کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3ow
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
زهرا
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
1

کدوم برند از پودر فیکس خوبه

مدیر سایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
0

https://elanza.com


جانان مختاری
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
5
0
1

عالی👌👌👌👏👏👏


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید