صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۲
کد خبر: 5880
گزارشگر: 213
۲۳۶۹
۰
۰
۳
خصوصیات عرضه اولیه ۳۰ شهریور

«جزییات» و نقدینگی عرضه اولیه «شکام»

«جزییات» و نقدینگی عرضه اولیه «شکام»
شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهامی عام) با نماد «شکام» روز سه‌شنبه در بازار سهام عرضه می‌شود و ۹۰ میلیون از سهام خودش را در بورس عرضه می‌کند.
به گزارش آسیانیوز، روز سه‌شنبه عرضه اولیه جدید دیگری به بازار سهام می‌آید. شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد «شکام» روانه بازار می‌شود.

 شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهامی عام) با نماد «شکام» روز سه‌شنبه در بازار سهام عرضه می‌شود. این شرکت ۹۰ میلیون از سهام خودش را در بورس عرضه می‌کند. دامنه قیمت ثبت سفارش شکام از مبلغ ۱۶,۶۱۰ ریال تا ۲۰,۳۰۰ ریال خواهد بود.

لازم به ذکر است بر اساس دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق‌بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند سهام شرکت مذکور به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود.

در این عرضه اولیه هر صندوق بورسی می‌تواند حداکثر ۱۸ میلیون سهم خریداری کند. همچنین قیمت مبنای این سهم ۱۸۴۵۵ و ارزش آن ۲۸۴۷۲ ریال ارزیابی شده است.


منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است و سهام شکام برای سرمایه‌گذاران خرد قابل خریداری نیست.

 «جزییات» و نقدینگی عرضه اولیه «شکام»

https://www.asianews.ir/u/3p9
اخبار مرتبط
وزیر بهداشت گفت: اختصاص ارز ترجیحی برای دارو فعلاً تا آخر امسال ادامه دارد، اما ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دارو حذف و مابه‌التفاوت آن به بیمه‌ها پرداخت شود؛ در حالی که با حذف این ارز، هزینه دارو از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت می‌شود.
کارشناس بازار سهام درباره بازار سرمایه فردا ۲۸ شهریور پیش‌بینی کرد که احتمالا بازار فردا منفی است، اما به نظر می‌رسد این روند به تحرکات مثبت منجر شود.
در حالی در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با ریزش 8 هزار و 665 واحدی نسبت به روز سه‌شنبه به رقم یک میلیون و 488 هزار واحد سقوط کرد که 415 میلیارد تومان پول حقیقی نیز از بورس خارج شد.
یکی از بازارهایی که می‌توان از علم اقتصاد در آن استفاده کرد، بازار بورس است. اما وارد شدن به این بازار بدون داشتن علم و آشنایی با اصطلاحات آن خطرناک و پر ریسک می‌باشد.
مطابق تبصره ماده ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، از امروز تغییر می‌کند.
رئیس سازمان بورس درباره ۱۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه پرداخت سود سال ٩٩ نزدیک است، بنابراین باقیمانده سود سهام عدالت با سود سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود.
در حالی که شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۰ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد رسید، یک کارشناس بازار ضمن تحلیل بازار سرمایه گفت: سهامداران نباید دیگر در انتظار شکل گیری روند صعودی سنگین در معاملات بازار سهام باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید