صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۹
کد خبر: 5882
گزارشگر: 213
۴۹۸
۰
۰
۳
درخواست ها برای جلوگیری از خروج مدیران سازمان سنجش

چرا رییس سازمان سنجش ممنوع الخروج شود؟

چرا رییس سازمان سنجش ممنوع الخروج شود؟
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس از سازمان سنجش، در نامه‌ای به دادستان کل کشور درباره خروج مدیران این سازمان هشدار داد و خواستار ممنوع الخروج شدن ابراهیم خدایی، رییس این سازمان شد.
به گزارش آسیانیوز،  نادری در توییتر نیز نوشت که یکی از مقامات وزارت علوم نیز با وجود مفتوح بودن پرونده‌اش در کمیسیون اصل ۹۰ از کشور خارج شد.

او در نامه به محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور، اعلام کرد که رییس سازمان سنجش «به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارد» و احتمال خروج برخی از مدیران این سازمان از کشور نیز به دلیل «شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد.»

نادری پیش از این نیز مدیران سازمان سنجش را به تخلف متهم کرده و گفته بود که مدیر توزیع دانشجو به دانشگاه‌ها صاحب بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی با بیش از پنج هزار دانشجو است.

او همچنین اعلام کرده بود که ۲۰۰ هزار دلار از درآمد آزمون‌های زبان خارجی طی انتقال به یکی از صرافی‌های خارج از کشور مفقود شده است. ابراهیم خدایی از سال ۹۱ رییس سازمان سنجش است./
https://www.asianews.ir/u/3pa
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام افراد فاقد مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی تا یک‌ماه آینده خبر داد.
روسای تعدادی از انجمن‌های علمی ایران در نامه‌ای به رییس مجلس و وزیر بهداشت، طرح نمایندگان مجلس برای تشکیل‌ «سازمان‌های طب اسلامی - ایرانی» را هتک حیثیت نظام سلامت خواندند و آن را به خطر انداختن جان مردم بیان کردند.
زمزمه افزایش قیمت بنزین در حالی شنیده می شود که مجلس طرح تقاضای برگزاری رفراندوم برای حذف یارانه‌های آشکار و پنهان را مطرح کرده است و عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز درباره ارسال سوخت به سوریه، لبنان و ونزوئلا گفته است ما باید هر گونه کمکی را که از دست‌مان برمی‌آید به محور مقاومت داشته باشیم.
تصمیم نهایی درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مجلس گرفته شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت: سال گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف کرد و پوشش جاماندگان سهام عدالت قانون شد.
در جلسه امروز، یکشنبه، مجلس در حالی تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی شکل گرفت که گفته شد ده‌ها خانه در مناطق شمالی تهران به صورت اقساطی و با قیمت پایین به مدیران سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شده است.
یک فعال بازنشسته گفت: توقع داریم نمایندگان مجلس در اولین فرصت، لایحه دائمی شدن همسان‌سازی را تصویب و ساختارهای لازم را فراهم کنند تا دولت به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی مجاب شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید