صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
کد خبر: 5883
گزارشگر: 2
۱۳۶۱
۰
۱
۴
انواع مدلهای انگشتر موجود در بازار

خرید انواع انگشتر زیر قیمت بازار

خرید انواع انگشتر زیر قیمت بازار
در این مطلب میخواهیم در مورد خرید انواع انگشتر برای شما مطالبی را ارائه دهیم که قطعا می‌تواند مفید باشد. محتوایی که برای شما آماده کرده ایم، صرفا جهت راهنمایی بیشتر برای شما است. پس توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و از مطالبی که درباره انواع انگشتر در اختیار شما قرار می‌دهیم، نهایت استفاده را ببرید.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ انگشتر یکی از انواع کلکسیون هایی است که هم آقایان و هم خانم ها از آن استفاده می‌کنند و طیف گسترده ای را شامل می‌شود. از انواع انگشتر زنانه گرفته تا انواع مردانه، دخترانه، پسرانه، نگین دار، بدون نگین، بند انگشتی و غیره که هر کدام مطابق دسته بندی از هم جدا می‌شوند.

انگشتر در واقع یک نوار از جنس فلزهای مختلف است که به عنوان یک آلت زینتی در دست مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به تاریخ باستان تا کنون می‌توان گفت انگشتر یکی از نمادین ترین جواهراتی است که بشر در دست خود دیده است. انواع انگشتر ممکن است برای نماد ازدواج، جاه طلبی، قدرت، عشق و غیره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین همانطور که میدانید به انگشتر های بدون نگین و ساده، حلقه نیز گفته می‌شود.
ما هم میخواهیم ببینیم که انواع مدلهای انگشتر موجود در بازار کدامند و به صورت کامل و دسته بندی شده آن را برای شما توضیح دهیم. همچنین در آخر قصد داریم که به شما روشی مطمئن برای خرید انگشتر را معرفی کنیم که قطعا برای شما مفید خواهد بود.

معرفی و بررسی انواع انگشتر


حالا در این بند به صورت کاملا دسته بندی شده، به موضوع انواع مدلهای انگشتر می‌پردازیم. انگشتر را می‌توان از نظر نگین، رکاب، جنس، روش تولید، جنسیت و مدل به انواع مختلفی دسته بندی کرد که هر کدام از این دسته بندی ها ویژگی های خاص خود را دارند:

. انواع مدل انگشتر از نظر جنس فلز


یکی از دسته بندی هایی که با استفاده از آن می‌توان انگشتر با جنس مرغوب را از غیر مرغوب تشخیص داد، دسته بندی از نظر جنس فلز است. فلزهای مختلفی هستند که برای ساخت انگشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما معروف ترین آنها را اگر بخواهیم نام ببریم، باید به مواردی همچون طلا، پلاتین، نقره، مس و استیل اشاره نمود.
هم اکنون مرغوب ترین فلزی که برای ساخت انگشتر مورد استفاده می‌گردد، همانطور که شما هم میدانید، طلا است. چون بسیاری از آقایان به خاطر عقاید مذهبی از طلا استفاده نمی‌کنند، برای همین در بازار جنس دیگری هم به نام پلاتین موجود است که بعد از طلا از با ارزش ترین فلزها برای تولید انگشتر به شمار می‌رود. معمولا در خرید حلقه ست، برای خانم ها طلا و برای آقایان پلاتین تهیه می‌شود.

 

انگشتر زنانه

 

بعد از همه اینها جنس فلز مرغوبی که معمولا خیلی از آقایان از آن استفاده می‌کنند، نقره است. نقره به این علت که دارای قیمت مناسب تری از طلا و پلاتین است و همچنین تنوع بالایی از محصولات آن در بازار دیده می‌شود، مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و خیلی ها در سبد خرید خود، از محصولات نقره استفاده می‌کنند.
بعد از نقره، انگشترهای مسی و استیل هستند. انگشتر استیل از کیفیت خوبی برخوردار نیست و بعد از مدتی مخدوش و غیر قابل استفاده خواهد شد. انگشترهای مسی هم که تازه مد شده اند، به خاطر رنگی که دارند، مورد استقبال قرار می‌گیرند.

. انواع مدل انگشتر از نظر سن و جنسیت


انگشتر هم برای آقایان و هم برای خانم ها تولید می‌شود. معمولا انگشترهایی که برای آقایان تولید می‌شود، دارای تفاوت های ظاهری بسیاری نسبت به انگشترهای خانم ها است. انگشترهای مردانه بیشتر، نگین دارند ( مثلا انگشتر عقیق و فیروزه و غیره) در صورتیکه انگشتر خانم ها معمولا ظریف با نگین های ریز است.
البته برخی از انگشترها هم به گونه ای تولید می‌شوند که در آنها تفاوتی دیده نمی‌شود و هم آقایان و هم خانم ها می‌توانند از آنها استفاده کنند.
تولید کنندگان علاوه بر اینکه مطابق سلیقه انسان های بالغ انگشتر تولید می‌کنند، برای سنین مختلف از کودکی گرفته تا نوجوانی و جوانی هم اقدام به تولید انواع انگشتر می‌کنند. انگشترهای دخترانه فانتزی، انگشترهای پسرانه و انگشترهای بند انگشتی دخترانه از این نمونه ها است که مطابق سن افراد نوجوان تولید می‌شوند.

. انواع مدل انگشتر از نظر نوع سنگ نگین


در صنعت تولید جواهرات ما دو نوع سنگ نگین داریم، یکی نگین های طبیعی و درگیر نگین های صنعتی. سنگ نگین‌های طبیعی همانطور که از نامش پیدا است، به صورت طبیعی از دل معادن موجود در غار ها و کوه ها به دست می‌آید، اما نگین‌های صنعتی، تولید و ساخت دست بشر هستند. طبیعتا ارزش نگین های صنعتی از نگین های طبیعی کمتر است.

 

فروشگاه زر مد

 

اگر بخواهیم انواع سنگ نگین را برای تولید انگشتر نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سنگ های طبیعی شامل:

. زمرد
. عقیق
. یاقوت
. فیروزه
. مروارید
یشم
لعل
زبرجد
کهربا
الماس


و اما حالا سنگ های نگین صنعتی شامل:

زولتانایت
الماس صنعتی
سولیتر
نگین اتمی
برلیان


البته توجه داشته باشید که این اسامی گاها برند تولید کننده این سنگها هستند که روی نگین ها هم نامگذاری شده اند.

خرید انواع انگشتر در مدلهای مختلف با تخفیف ویژه


اگر شما هم میخواهید از جدیدترین مدلهای انگشتر دیدن کنید، توصیه می کنیم که حتما از فروشگاه اینترنتی زر مد استفاده کنید. زر مد یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در سطح ایران است که به شما کمک می کند انواع نقره و جواهرات مد نظر خود و علی الخصوص انگشتر را با خیال راحت و فراغ بال انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید.
قیمت انواع انگشتر مردانه در فروشگاه زر مد و همچنین انواع انگشترهای زنانه بسیار پایین تر از انواع مشابه آن در فروشگاه های دیگر است. و حالا چند مزیت که خرید انواع نقره و جواهرات را از فروشگاه زر مد برای مشتریان جذاب تر کرده است:

تنوع بالای محصولات؛ در خرید اینترنتی یکی از مزیت هایی که دیده می شود، تنوع بالای محصولات است. شما به راحتی می توانید به بیش از هزار نوع محصول در فروشگاه زر مد دسترسی داشته باشید و حتی آنها را با هم مقایسه کنید.
داشتن نماد اعتماد الکترونیکی؛ نماد اعتماد الکترونیکی در فروشگاه اینترنتی زر مد قرار داده شده است تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون دردسر خرید کنید و نگران چیزی نباشید.
پشتیبانی قوی؛ فروشگاه زر مد یکی از فروشگاه های فعال است که به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته، آماده خدمت رسانی به شما است و همچنین شما می توانید پاسخ سوالهای خود را از کارشناسان زر مد در هر موقع از روز، بگیرید.

 

همچنین در زر مد در مقاطع مختلف، تخفیف های لحظه ای در نظر گرفته می شود که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه از تخفیفات لازم برخوردار شوید.

 

 

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3pb
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید