صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۵
کد خبر: 5891
گزارشگر: 213
۸۳۶
۰
۰
۲
پرداخت مستمری بازنشستگان از امروز

«آغاز» و جزییات واریز حقوق شهریور ۱۴۰۰ بازنشستگان

«آغاز» و جزییات واریز حقوق شهریور ۱۴۰۰ بازنشستگان
واریز حقوق شهریور ماه سال ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در برخی از استان های کشور آغاز شد.

به گزارش آسیانیوز، واریز حقوق شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برای بیش از یک و نیم میلیون نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ساعتی پیش در برخی از استانهای کشور آغاز شد.

--------------------------------

بیشتر بخوانید

تشریح افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان/ سال 1400 و حداقل حقوق ۳.۵میلیون تومان

---------------------------------------------

حقوق شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برای بیش از یک و نیم میلیون نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری سازمان برنامه وبودجه و خزانه کل کشور از ساعتی پیش در برخی از استانهای کشور به حساب این عزیزان واریز شد.

پرداخت حقوق بازنشستگان در سایر استانها هم تا پایان امشب انجام خواهد شد./




https://www.asianews.ir/u/3pi
اخبار مرتبط
براساس برخی گزارش ها مراکز خرید و فروشگاه ها نوعی کلاهبرداری از وام بازنشستگان را کلید زده اند و سوال اینجاست که این فروشگاه‌ها با چه پشتگرمی در حال سوء استفاده از وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان هستند؟
جزییات پرداخت و زمان‌بندی واریز مستمری بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تأمین اجتماعی در شهریور ۱۴۰۰ اعلام شد.
براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.
بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی حقوق و مستمری مردادماه را دریافت نکرده‌اند؛ در حالی که مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری می‌گویند ۷۰ درصد بودجه پرداخت حقوق از سازمان برنامه‌وبودجه تأمین می‌شود، اما تعطیلات ۶ روزه کرونایی سبب تأخیر در پرداختی‌ها شده است.
رئیس‌جمهور گفت: اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق‌الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت؛ این در حالی است که وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان که از دولت قبل به دوفوریتی مجلس رفت، همچنان تصمیمی برای تصویب آن اعلام نشده است.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد:به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین و کارسازی شده است.
حمیدرضا کیامنفرد، مدیرعامل «شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران» در نشست خبری روز خبرنگار، در خصوص نقش این شرکت در تحقق وعده های داده شده به بازنشستگان، از جمله «همسان سازی حقوق این قشر از جامعه» به خبرنگار «آسیانیوز» گفت: این شرکت به عنوان حافظ منافع بازنشستگان کشوری با افزایش درآمد و سوددهی خود، نقش به سزایی در تامین حقوق این قشر عزیز جامعه خواهد داشت.
هفتمین دوره پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین همسر به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای ۱۵۰۰ فقره از امروز ؛ همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان آغاز شد.
روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه به ادعای محمدباقر قالیباف درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان واکنش نشان داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید