صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
کد خبر: 5899
گزارشگر: 213
۱۰۰۴
۰
۰
۲
افشاگری نتانیاهو درباره چرت زدن بایدن

«جو خواب آلود» چه در سر دارد؟

«جو خواب آلود» چه در سر دارد؟
در حالی که انتقادهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین اسراییل به عملکرد نفتالی بنت، نخست وزیر جدید در قبال جمهوری اسلامی ادامه دارد، وی روز یکشنبه در یک نشست زنده در فیس بوک از «چرت زدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار رسمی اش با «نفتالی بنت» انتقاد و آن را تمسخر کرد.

به گزارش آسیانیوز ، نخست وزیر پیشین اسراییل روز یکشنبه در یک نشست زنده در فیس بوک «چرت زدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار رسمی اش با «نفتالی بنت» را به باد تمسخر گرفت.

 

------------------------

بیشتر بخوانید:

بایدن گفت «گزینه های دیگر در مقابله با ایران» به کار می گیریم/گنبد آهنین ارتش اسرائیل به راکت مجهز شد

---------------------------------------------------

به گزارش اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» روز یکشنبه در یک نشست زنده که از طریق پلتفرم فیسبوک برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که آیا او از نشست نخست وزیر کنونی اسرائیل با بایدن در واشنگتن اطلاع داشته یا خیر، نتانیاهو با تقلید از حالت خواب آلودگی «جو بایدن» در دیدارش با بنت، سر خود را به نشانه مثبت تکان داد!

وی همچنین با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «شنیدم که بایدن با دقت به آنچه که بنت می‌گفت، گوش می داد… او سرش را به نشانه موافقت تکان می داد».

 

---------------------------

 بیشتر بخوانید

وزیر خارجه اسرائیل: در برابر تروریسم اسلامی دست روی دست نمی گذاریم!

----------------------------------------------------

اما با انتشار این ویدئوی کنایه‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی، حزب متبوع نتانیاهو- حزب لیکود- با شتاب بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن اطمینان خاطر داد که «نخست وزیر پیشین نتانیاهو رئیس جمهور بایدن را به عنوان دوست چهل ساله اسرائیل می‌شناسد و او را گرامی می دارد».

لیکود در بیانیه خود مدعی شد که «انتقاد او [نتانیاهو] مستقیماً متوجه نفتالی بنت است که در جریان دیدار از کاخ سفید برای مدت طولانی در مورد هیچ و پوچ صحبت کرده بود!»

گفتنی است که تصاویر ویدئویی انتشار یافته از نشست مزبور در ماه آگوست، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی را در حالی که در صندلی راحتی نشسته‌اند و بایدن ماسکی بر چهره دارد نشان می‌دهد. در این فیلم ویدئویی، در حالی که بنت از آغاز شدن فصلی دیگر در روابط دوستانه واشنگتن- تل آویو می‌گوید، بایدن برای لحظاتی بی حرکت می‌ماند./

https://www.asianews.ir/u/3pq
اخبار مرتبط
مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی گفته اند مسلسل ماهواره‌ای ترور محسن فخری زاده مجهز به هوش مصنوعی و چشم چند دوربینه بود و از هزاران کیلومتر دورتر کنترل شد.
نخست وزیر اسراییل با تأکید بر این که برنامه هسته‌ای ایران به پیشرفته‌ترین نقطه رسیده از طرف‌های مذاکرات خواست که به جای بازگشت به توافق هسته‌ای، برای تهران مهلت تعیین کنند.
وزیر خارجه اسرائیل با اشاره به اینکه مذاکرات وین نتوانست جلوی برنامه هسته ای ایران را بگیرد، تاکید کرد که کشورهای دیگر همسایه راه ایران را پیش می گیرند و اوج‌گیری اسلام‌گرایی افراطی در افغانستان که همسایه پاکستانِ و دارای سلاح اتمی است، بحران امنیتی را وخیم‌تر خواهد کرد و ما دست روی دست نمی گذاریم!
همچنانکه دو روز گذشته نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از پایبند نبودن همیشگی آمریکا به مذاکرات برجام سخن گفت، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش‌های خود درباره برنامه هسته‌ای تهران تاکید کرده که فعالیت‌های آژانس و بازرسان آن در ایران به طور جدی محدود شده است.
نخست وزیر جدید اسرائیل٬ روز گذشته برای نخستین بار در حالی در کاخ سفید با جو بایدن دیدار کرد که رییس جمهور آمریکا تاکید کرد با شکست دیپلماسی درباره ایران، گزینه‌های دیگری به کار می بریم و وعده داد که واشینگتن سامانه دفاع راکتی گنبد آهنین ارتش اسرائیل را دوباره به راکت‎‌های مورد نیاز مجهز خواهد کرد.
نخست وزیر اسرائیل، با استقبال از بیانیه‌ها و اظهارات مقام‌های آمریکایی و اروپایی درباره حمله پهپادی ایران به کشتی مرمر استریت، ادعا کرده است اکنون زمان آن است که اسرائیل در «جبهه‌های متعدد» به ایران پاسخ دهد.
رسانه‌های اسرائیل تاکید کرده‌اند که در انتصاب سرهنگ هرتسوگ به مقام سفیر در آمریکا، «تجربیات» و «شناخت عمیق» او در ارتباط با ایران موثر بوده و احتمالا مهم‌ترین ماموریت او در واشینگتن، جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام است.
بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل امروز گفت زمان پاسخ دادن به اقدامات ایران «فرا رسیده» و اسرائیل برای حمله علیه ایران آمادگی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید