صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۷
کد خبر: 5911
گزارشگر: 213
۸۴۱
۱
۰
۵
رئیس جمهور چگونه در مجمع عمومی حضور خواهد داشت

سخنرانی مجازی رئیسی امشب در سازمان ملل پخش می شود

سخنرانی مجازی رئیسی امشب در سازمان ملل پخش می شود
رئیس جمهور امشب در نشست سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل به صورت مجازی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش آسیانیوز، رئیس جمهور امشب در نشست سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل به صورت مجازی سخنرانی خواهد کرد.

----------------------------

بیشتر بخوانید

«عدم حضور» ابراهیم رئیسی در سازمان ملل
--------------------------------------------------------------

این اولین سخنرانی رئیسی در سازمان ملل خواهد بود. برخی سران کشورها به صورت حضوری در مجمع عمومی امسال سازمان ملل حضور‌ دارند.

این در حالی است که مجید تخت‌روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، خبر داده بود که ابراهیم رئیسی به نیویورک نمی‌رود و سه‌شنبه آینده به صورت ویدیویی در اجلاس مجمع عمومی سخنرانی خواهد کرد.

او گفت که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه، به نیویورک می‌رود و با وزرای خارجه برخی کشورها دیدار خواهد کرد.

در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل شماری از سران به صورت حضوری و برخی نیز ویدیویی سخنرانی خواهند کرد.

در همین حال برخی گروههای منتقد در نامه‌ای به نمایندگی‌های ۱۹۲ کشور، سخنرانی رئیس جمهور ایران را در سازمان ملل مغایر با اهداف تشکیل این سازمان دانست.

همچنین رئیسی در دیدار با رئیس جمهور قزاقستان  با بیان اینکه ایران به دنبال حل و فصل مسئله هسته‌ای از طریق گفتگو است گفت: مذاکره را برای مذاکره نمی خواهیم و به دنبال مذاکراتی هستیم که به حل مسئله و رسیدن به نتیجه منجر شود.

وی افزود: مشکلات افغانستان صرفا با تشکیل دولتی فراگیر و با مشارکت همه اقوام و گروه‌ها که بتواند صلح و ثبات را در این کشور برقرار کند و پرهیز کشورهای خارجی از مداخله در امور افغانستان حل و فصل خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/3q1
اخبار مرتبط
روزنامه کیهان در واکنش به برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی داخلی نسبت به عضویت ایران در شانگهای گفت: گروهی مدعی هستند که عضویت در این سازمان، برای ایران منفعت خاصی در پی نخواهد داشت و اصلاً چیز دندان‌گیر و مهمی ‌نیست!
وزیر خارجه ایران، امروز ۲۶ شهریور، از پذیرفته شدن «سند عضویت دائم» ایران در سازمان همکاری شانگهای خبر داد؛ این در حالی است که ایران از سال ۱۳۸۴ به عنوان عضو ناظر در سازمان همکاری شانگهای حضور داشت و این سازمان سال ۱۳۹۵ درخواست عضویت دائم ایران را رد کرده بود.
مجید تخت‌روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، خبر داد که ابراهیم رئیسی به نیویورک نمی‌رود و سه‌شنبه آینده به صورت ویدیویی در اجلاس مجمع عمومی سخنرانی خواهد کرد.
محمد اسلامی دومین وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی انتخاب شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمدرضا کیانفر
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
1

. حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه گفت: آقای اژه‌ای از اینجانب خواست به ایرانیان مقیم آمریکا بگویم هیچ مانعی برای ترددشان وجود ندارد. آقای عبداللهیان، باور کردن اصلی‌‌ترین عامل سقوط فرهنگ و به قهقرا کشیده شدن جامعه می‌باشد، آقای اژه‌ای اگر حرفش حرف بود ابتدا اتهام دو تابعیتی‌هایی را که تحت عنوان اقدام علیه امنیت بازداشت هستند اعلام می‌نمود. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید