صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۶
کد خبر: 5930
گزارشگر: 2
۶۱۲۹
۰
۰
۵
محصولات مراقبتی مو

۱۱ تفاوت موس مو با اسپری و واکس مو چیست؟

۱۱ تفاوت موس مو با اسپری و واکس مو چیست؟
امروزه به قدری در محصولات مراقبتی از پوست و خصوصا مو تنوع ایجاد شده که افراد واقعا از بیش‌تر محصولات آگاهی نداشته و کاربرد مخصوص آن را بر مو نیز نمی‌دانند. البته گسترش تولید محصولات مراقبتی مو اتفاق بسیار خوبی است؛ زیرا مو یکی از مهم‌ترین عضوهایی است که رسیدگی و یا عدم رسیدگی به آن، در زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی داشته و در صورت مراقبت نادرست، به کلی زیباییمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ محصولات مراقبتی مختلفی از جمله واکس مو، موس مو و اسپری برای زیبایی و حالت دهی به مو امروزه در تمامی فروشگاه ها عرضه می‌شود. اما توجه داشته باشید که تنها استفاده از این محصولات بدون شناسایی کاربردهایی که بر موهایتان دارد، کافی نیست؛ زیرا برای آن که نتیجه درستی از هریک از آن‌ها داشته باشید، باید تفاوت آن‌ها با یکدیگر دانسته و هریک را به موقع و در جای مخصوص به خود استفاده کنید.
اگر دقت کرده باشید زمانی که قصد خرید محصولی را دارید، تعداد بسیار زیادی از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی را پیش رو داشته و حقیقتا دچار سردرگمی در انتخاب می‌شوید. اما با وجود این همه تنوع، باید حتما قبل از خرید به کیفیت و اعتبار محصولات آن فروشگاه هم توجه کرده تا پس از خرید و استفاده، حس افراد فریب خورده را نداشته باشید. فروشگاه اینترنتی ریحا یکی از کار درست‌ترین مراکز فروش محصولات مراقبتی مو در ایران است که تمام آن چیزی را که موهایتان برای سالم و شاداب ماندن لازم داشته را برای شما خانم‌ها و آقایان جذاب از برندهای مطرح در جهان با کیفیتی اورجینال عرضه کرده است.
در این مقاله انواع لوازم مراقبتی مو را به شما معرفی کرده و کاربرد و تفاوت هریک از آن‌ها را برایتان شرح می‎دهیم. سپس با ارائه محصولات بسیار باکیفیت مراقبتی مو، به شما در خریدی مطمئن کمک می‌کنیم.

 

اسپری مو


یکی از پر استفاده‌ترین محصولاتی که در اکثر خانه‌ها استفاده شده و برای خانم‌ها و خصوصا آقایان به عنوان ابزار ضروری استفاده می‌شود، اسپری مو است. اسپری مو یکی از آسان و سریع‌ترین ابزارها برای تثبیت مدل مو بوده که در صورت استفاده درست، کارایی‌های دیگری نیز دارد. شما می‌توانید با استفاده از اسپری مو باکیفیت، موهای ژولیده را مرتب کرده و حتی موهای بسیار بی‌حالت را هم به مدل دلخواهتان فرم دهید.
هم‌چنین برای فر نگه‌داشتن موها گزینه مناسبی بوده و آرایش مو را به خوبی تا ساعت‌ها نگهداری می‌کند. اما برای استفاده از اسپری مو باید تکنیک‌های مخصوص آن را یاد بگیرید. مثلا زمانی که اسپری مو را استفاده می‌کنید، کرم مو و موس مو را به موهایتان نزنید. هم‌چنین اگر می‌خواهید آرایش موهایتان زیبا‌تر و جذاب‌تر شود، بهت استر که قبل از خشک شدن موها، ان را اسپری کرده و فرم دهید. وب‌سایت ریحا عرضه کننده بهترین و باکیفیت‌ترین اسپری‌های مو از برندهای مطرح جهانی از جمله Schwarzkopf، Biol، Yunsey Professional را به شما معرفی عرضه می‌کند.

 

اسپری مو

 

موس مو


شاید یکی از محصولات خاص و ناشناخته در بین مردم، موس مو بوده که بسیاری از افراد با کارایی و نحوه استفاده از آن آشنایی کامل را ندارند. موس مو یا فوم حالت‌دهنده خاصیت حجم‌دهندگی و حالت‌دهندگی به مو را داشته و برای کسانی که موهای کم پشت و بی‌حال دارند، بهترین گزینه است. این ابزار برای داشتن موهای زیبا، پر حجم، براق و خوش حالت یکی از مهم‌ترین فاکتورها بوده که با یک تیر چند نشان را می‌زند؛ به طوری که با خرید آن، دیگر به بسیاری از محصلات دیگر نیاز پیدا نکرده و در هزینه‌تان هم صرفه جویی می‌شود. برای استفاده از موس مو در وهله اول باید موهایتان کاملا تمیز و مرطوب باشد. از طرفی بعد استفاده از آن بهتر است که موهایتان را با سشوار حرارت داده و آن را فرم دهید. موس مو برای انواع مو مناسب بوده و با بافتی بسیار سبک، علاوه بر حالت دهی به موهایتان، وز مو را هم از بین برده و نرمی فوق‌العاده‌ای را نیز به آن هدیه می‌دهد. شما می‌توانید انواع موس موهای بسیار باکیفیت و اورجینال از بهترین برندهای جهانی از جمله Malizia، creative و Loreal را در فروشگاه اینترنتی ریحا خریداری کرده و موهایی خوش فورم و جذاب داشته باشید.

 

واکس مو

 

واکس مو


واکس مو مانند ژل مو برای حالت‌دهی مو استفاده شده و ساختار چرب و روغن مانندی دارد. این ابزار هم جزو محصولات آسان برای خوش حالت‌تر کردن موها بوده و باعث درخشندگی موهایتان می‌شود. واکس مو به دلیل این که مانند ژل بر سطح مو خشک نمی‌شود، در بین آقایان محبوبیت بیش‌تری داشته و با چسباندن تارهای مو به یکدیگر، به مو نظم و زیبایی خاصی را هدیه می‌کند. شما می‌توانید برای قرارهای روزمره که نیاز به فیکس کردن مدل مو در مدت بسیار زیاد نداشته، از واکس مو استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان، موهایی خوش حالت را داشته باشید. برای استفاده از واکس مو در نظر داشته باشید که در ابتا با دست موها را حالت داده و سپس واکس را استفاده کنید. هم‌چنین برای کارایی بیش‌تر، بهتر است که واکس را به صورت لایه لایه به موهایتان زده و با این کار به پرپشت‌تر نشان دادن آن‌ها کمک کنید. کافی است که مقداری از واکس مو را به نوک انگشتتان زده و آن را در تمامی موهایتان پخش کنید. سپس در مرحله آخر هم برای تثبیت بیش‌تر، مدل موهایتان را با سشوار ماندگار کنید. فروشگاه اینترنتی ریحا ارائه کننده انواع واکس موهای بسیار باکیفیت و اصل از برندهای بسیار کار درست جهانی از جمله roqvel، Gatsby و Schwarzkopf است.


موس مو چه تفاوتی با واکس مو و اسپری دارد؟


با مشاهده توضیحات داده شده درباره انواع حالت‌دهنده‌های مو از جمله واکس مو، موس مو و اسپری شاید در وهله اول افراد تصورکنند که این سه محصول تفاوت خاصی با یکدیگر نداشته و یک کاربرد را دارند. اما این در حالی است که با این که هر سه وظیفه حالت‌دهی به مو را ایفا می‌کنند، اما هرکدام از آن‌ها با یکدیگر تفاوت‌های بسیار چشم‌گیری نیز دارند. در ادامه به برخی از تفاوت‌های این سه محصول اشاره می‌کنیم:
۱. موس مو بر خلاف واکس و اسپری مو، بافت بسیار سبکی داشته و بر اثر استفاده طولانی مدت، باعث شوره سر نمی‌شود.
۲. اگر دقت کرده باشید، استفاده زیاد از واکس مو، ظاهر مو را بسیار چرب و غیر طبیعی می‌کند. از طرفی اسپری مو هم پس از گذشت مدتی ظاهری بسیار خشک و سفیدک زده بر مو پیدا کرده و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد. اما موس مو بر خلاف این دو محصول، موها      را با حالت طبیعی حجیم‌تر نشان داده و زیبایی اولیه خود را حفظ می‌کند.
۳. موس مو پوششی در مو ایجاد کرده که از آن در برابر گرما و اشعه‌های مضر محافظت می‌کند. اما اسپری و واکس تاثیر سطحی‌تری بر مو گذاشته و در اعماق مو نفوذ نمی‌کند.
۴. موس مو علاوه بر حالت‌دهی و براق کردن مناسب موها، باعث حجم‌دهندگی به آن هم شده و برای افرادی که موهای کم پشتی دارند هم مناسب است. اما اسپری و واکس فقط برای حالت‌دهی استفاده می‌شود.
۵. موس مو مانند اسپری موها را خشک نکرده و مثل واکس هم موها را چرب و چسبناک نمیکند؛ بلکه باعث از بین رفتن وز مو و نرمی و خوش حالت شدن آن نیز می‌شود.
۶. موس مو برای افرادی که موهای چرب دارند، مانند اسپری عمل نکرده و با ساختاری بسیار سبک، مانع از انباشته شدن مواد بر مو می‌شود.
۷. موس مو بر خلاف اسپری و واکس مو، علاوه بر این که موها را خشک و غیر قابل انعطاف نکرده، بلکه باعث نرمی و آبرسانی آن هم می‌شود.
۸. موس مو ماندگاری کمتری نسبت به واکس و اسپری داشته و برای استفاده روزانه مناسب‌تر است.
۹. موس مو برای انواع موهای کوتاه، بلند، ضخیم و نازک مناسب است؛ در حالی که اسپری و واکس را برای همه انواع مو نمی‎توان استفاده کرد.
۱۰. موس مو باعث ضخیم‌سازی تار مو شده و برای موهایی که در حال نازک شدن هستند، بهترین گزینه است.
۱۱. موس مو بر خلاف واکس و اسپری، باعث پوسته پوسته شدن پوست سر نمی‌شود.

 

فروشگاه اینترنتی ریحا

 

جان کلام


حالت دهی به مو یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌ها برای زیبایی و جذابیت بیش‌تر برای هر فرد است. به همین دلیل خانم‌ها و خصوصا آقایان خرید انواع حالت دهنده‌ها را جزو مهم‌ترین نیازهایشان دانسته و به طور روزانه استفاده می‌کنند. اما با وجود تنوع ابزار آرایشی و بهداشتی مو، در ابتدا باید از کاربرد و تفاوت‌های هریک آن‌ها با دیگران آگاهی پیدا کرده و سپس از فروشگاهی معتبر خرید کنید. قطعا محصولات اصل و باکیفیت که سلامت آن تایید شده باشد، بهترین میزان سنجش شما از فروشگاه‌های معتبر است. سایت ریحا علاوه بر این که تمامی این انتظارات را برطرف کرده، برای جلب اعتماد شما خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای را برای شما فراهم کرده و با ارائه محصولات باکیفیت در تمامی مراحل خرید به شما کمک می‌کند.

 

 

 

 

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3qh
اخبار مرتبط
دوام و ماندگاری آرایش صورت بخصوص در مراسمات بزرگ و مهمانی‌­های رسمی برای بانوان از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات آرایشی، پودرهای تثبیت کننده‌­ای را برای ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت تولید کرده‌­اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید