صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۰
کد خبر: 5936
گزارشگر: 213
۲۶۶۱
۰
۰
۸۱
درباره حبیب آل جلیل؛ بازی ساز خلاق ایرانی و آثارش

از اپلیکیشن های موبایل تا صنعت بازی و بلاکچین!

از اپلیکیشن های موبایل تا صنعت بازی و بلاکچین!
حبیب آل جلیل بازی ساز مستقل ایرانی، برنامه نویس و فعال حوزه بلاک چین است که برنامه نویسی را با ساخت اپلیکیشن برای مارکت های داخلی نظیر «سیبچه» آغاز کرد.

به گزارش آسیانیوز، حبیب آل جلیل بازی ساز مستقل ایرانی، برنامه نویس و فعال حوزه بلاک چین است که برنامه نویسی را با ساخت اپلیکیشن برای مارکت های داخلی نظیر «سیبچه» آغاز کرد که اصولا اپلیکیشن های ساده و کم کاربردی در ابتدا بودند، سپس یک بازی برای سریال پایتخت ساخت و در مارکت سبچه مورد توجه گرفت و پس از آن بازی قارچ خور را برای آی او اس کامپایل ساخت که به پر فروش ترین در سیبچه تبدیل شد.

------------------------

بیشتر بخوانید:

«استخراج سیاسی» بیت کوین در ایران و غارت گری چینی!

-----------------------------------------

همچنین برنامه ای برای مخفی کردن اطلاعات ساخت که بیش از دویست هزار دانلود در اپل استور داشت. وی در خردسالی به رباتیک علاقمند شد و چندین جایزه کشوری از جمله مقام نایب قهرمان ربات تعقیب خط در بخش آزاد از دانشگاه علم و صنعت اصفهان کسب کرد.

مدلا: بازی مستقلی کوتاهی است که در سال ۲۰۲۰ در استور استیم برای کامپیوتر های خانگی منتشر شد، این بازی تنها توسط این بازی ساز در استودیوی خانگی به مدت یک سال توسعه داده شده است. بازی های جهان باز در فضای شهری استانبول که بازخورد های مثبت و منفی زیادی نیز در استریم های تویچ و به خصوص یوتیوب و داشته است.

--------------------------

بیشتر بخوانید:

از «خرید» با رمزارز در آمازون و جهش بیت‌کوین تا «جدال» ایلان ماسک با اپل
----------------------------------------------------------------------

 کریپتو کارنسی: با رشد و توسعه رمز ارزها شروع به تحقیق برای ساخت رمزارز کرد که حاصلش فورک کردن کوینی در سال ۲۰۱۵ از بیت کوین بود که هیچ وقت عرضه نشد و قصد عرضه شدن هم ندارد!

 -----------------------

بیشتر بخوانید:

بیت‌کوین در آستانه «زمستان رمزارزی» و آینده بیت کوینی شدن جهان!
-------------------

به نظر این بازی ساز، اصولا هر ارزی از دلار تا ریال؛ خود کارنسی هست که تفاوتش در این است که ارزش کارنسی ها در دراز مدت نسبت به کریپتو کارنسی ها افت خواهد داشت و علت آن می تواند چاپ اسکناس بدون پشتوانه توسط دولت ها باشد؛ در صورتی که کریپتو کارنسی ها همانند بیت کوین عرضه مشخصی دارند؛ به طور مثال حداکثر عرضه بیت کوین تنها ۲۱ میلیون عدد است و امکان عرضه بیشتر ندارد./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/3qm
اخبار مرتبط
در میانه دشواری‌های تصویب قانون جدید السالوادور که بیت‌کوین را به‌عنوان پول رایج قانونی معرفی می‌کند، بهای این رمزارز ریزش شدیدی داشت.
در سال‌های اخیر اقدام نهادها و مسوولان در ایران به استخراج بیت‌کوین موضوعی بحث‌برانگیز بوده است؛ در حالی که صداوسیما که بخشی از توان خود را به استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد از این راه اختصاص داد و تهاتر با شرکت‌های چینی برای استخراج بیت‌کوین نیز از جمله مواردی است که می‌توان نام برد و همه این ها مسئله انرژی در ایران را بحرانی‌تر کرد.
کریپتو کارنسی، شکل خاصی از ارز دیجیتال، پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است و استفاده از اصطلاحات بیت کوین، آلت کوین، توکن، اتریوم، دوج کوین، دستگاه ارز دیجیتال، ولت و صرافی آنلاین را رایج کرده است.
براساس گزارش‌هایی مبنی بر آنکه آمازون، غول تجارت الکترونیکی، در پی استخدام رئیس بخش ارز دیجیتالی و محصولات بلاک‌چین است، بهای بیت‌کوین الاترین جهش خود را در شش هفته اخبر تجربه کرد.
ظهور اینترنت به ایجاد پدیده جدیدی به نام پول دیجیتالی انجامید. دارایی‌هایی که مفاهیم رایج مربوط به پول را تغییر دادند، اما پول از چه زمانی به دنیای انسان‌ها وارد شد؟
ارزیابی داده های درون شبکه ای نشان می دهد شماری زیادی از سرمایه گذاران خرد بازار با ضرر در حال فروش دارایی های خود هستند چرا که نگران اند تمام دارایی خود را از دست بدهند؛ در حالی که گفته شده شرکت های پرداخت بزرگ جهان در اندیشه رونق خرید و فروش ارز دیجیتالی هستند.
بیت‌کوین نقطه استقامت ۳۰ هزار دلاری را از دست داد و این فروپاشی بها همچنین در پی اظهارات برخی سرمایه‌گذاران رخ داد که هشدار داده بودند قیمت بیت کوین ممکن است در سطح وسیع‌تر در حال ورود به دوره‌ای مشهور به «زمستان رمزارزی» باشد.
قیمت هر بیت‌کوین طی هفته گذشته ۴.۶۳ درصد کاهش یافته و به ۳۳ هزار و ۷۷۰ دلار رسیده که در مقایسه با اوج ۶۳ هزار و ۲۳۷ دلاری آن در نیمه آوریل گذشته ۴۶.۶ درصد افت کرده است؛ آیا روزهای پررونق بازار رمز ارزها به پایان رسیده است؟
اصطلاح بد یمن «صلیب مرگ»، به شرایطی گفته می‌شود که میانگین تغییرات ۵۰ روزه قیمت بیت کوین از میانگین ۲۰۰ روزه‌اش بیشتر شود و برخی تحلیل‌گران این شاخص را نشانه‌ای از بر هم خوردن ثبات بازار پس از مدت‌ها می‌گیرند؛ از جمله نمونه‌های مهم رویداد صلیب مرگ در بازارهای دیگر سرمایه افت وال استریت در سال ۱۹۲۹ و بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید