صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۲
کد خبر: 5949
گزارشگر: 213
۱۲۲۶
۰
۰
۴
پشت پرده محرومیت فرهاد مجیدی در وزارت ورزش و باشگاه استقلال

دلیل «شایعات» درباره سر مربی استقلال/احمد مددی استعفا داد!

دلیل «شایعات» درباره سر مربی استقلال/احمد مددی استعفا داد!
همچنانکه خبر ناگهانی محرومیت فرهاد مجیدی و منع ورود او به ورزشگاه با شوک عجیب در جامعه ورزشی و برخی شایعات و اخبار غیر دقیق منتشر شد، امروز احمد مددی مدیرعامل این باشگاه استعفا کرد.

به گزارش آسیانیوز، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا گفت: با استعفای مددی موافقت شده است.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«علت» محرومیت فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی

------------------------------------------------------
 به دنبال تجمع هفته گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و درخواست برکناری مدیرعامل این باشگاه، احمد مددی شنبه هفته اخیر پس از برگزاری جلسه با مقامات وزارت ورزش و جوانان، از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر عدم موافقت با استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی‌ باشگاه استقلال مطرح شده بود.

 این در حالی است که اگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دلیل این حکم سنگین را اعلام می‌کرد، دست‌کم از گمانه‌زنی و شایعه جلوگیری کرده بود. این از حقوق اولیه کسی است که حکمی علیه او در فوتبال صادر می‌شود، تا بیشتر از آنچه هست، در رسانه‌ها مورد اتهام نباشد.

با این حکم، فرهاد مجیدی از حضور در تمرین‌های تیم استقلال هم منع شده است و این یعنی استقلال تا زمانی نامشخص سرمربی نخواهد داشت. باشگاه استقلال روزهای آشفته‌ای را سپری می‌کند.

همچنین هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی، منتقد مدیریت احمد مددی بودند.

فرهاد کاس نژاد، روزنامه نگار ورزشی در ایندیپندنت نوشت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه استقلال، هنوز درباره ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه استقلال خبری اعلام نکرده است. اما مصطفی آجرلو خود را به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح کرده است و هر روز این خبر شنیده می‌شود که فردا آجرلو مدیرعامل استقلال خواهد شد.

در چنین وضعیتی برای استقلال، فقط همین اتفاق کم بود که سرمربی آن نیز محروم شود. استقلال روزهای نقل و انتقالات را پشت سر می‌گذارد و هنوز نتوانسته است تیمش را با نیروی انسانی مدنظر باشگاه یا کادرفنی برای لیگ برتر آماده کند.

خبر محرومیت فرهاد مجیدی و حتی منع ورود او به ورزشگاه، با انبوهی از شایعه و اخبار غیرمستند منتشر می‌شود و این نقد به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وارد است که چنین فضای متشنجی را پدید آورده است. طرح شایعات زننده درباره یک مربی بدون مستندات، مایه تعجب است.

در روزهای اخیر احمد مددی قصد داشت فرهاد مجیدی را از استقلال برکنار کند و البته ادامه کار مجیدی در استقلال یا حضور مدیرعامل یا سرمربی جدید. اداره یک باشگاه با این میزان از آشفتگی، فقط از وزارت ورزش و جوانان برمی‌آید.

در پی آشفتگی‌های مالی باشگاه استقلال پس از ابراز علاقه وزیر سابق ارتباطات به پرسپولیس، فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای، درباره آذری جهرمی اعلام کرده بود که رفتار این وزارت‌خانه با استقلال و پرسپولیس تبعیض‌آمیز است.

استقلال و پرسپولیس از طریق نهادهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات کسب درآمد می‌کنند و اغلب حامیان مالی مشترک دارند./



 


https://www.asianews.ir/u/3qz
اخبار مرتبط
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال در غیاب هواداران به میدان رفتند که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه و ۳۰ دقیقه وقت اضافه گلی نداشت و استقلال با برتری ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید