صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۳
کد خبر: 5958
گزارشگر: 213
۱۲۱۹
۰
۰
۳
حمایت مدیر عامل جدید باشگاه استقلال از سرمربی آبی پوشان پایتخت

«علت» جریمه و محرومیت فرهاد مجیدی اعلام شد/حمایت مصطفی آجورلو از سرمربی استقلال

«علت» جریمه و محرومیت فرهاد مجیدی اعلام شد/حمایت مصطفی آجورلو از سرمربی استقلال
همچنانکه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حمایت از سرمربی استقلال تمایل به ادامه همکاری با او دارد، دلیل جریمه فرهاد مجیدی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شد.

به گزارش آسیانیوز، سایت باشگاه استقلال نوشت: سرانجام دلیل جریمه سرمربی تیم فوتبال استقلال توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مشخص شد.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«علت» محرومیت فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی

------------------------------------------------------

 فرهاد مجیدی با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی و اخذ تاییدیه لازم تا ساعتی دیگر در تمرینات تیم استقلال حاضر خواهد شد.

طبق دلیلی که به سرمربی تیم استقلال اعلام شده است، مصاحبه مجیدی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ تحت عنوان «فکر می‌کنم کی‌روش این کمیته فنی را جمع کرده بود و بعد از رفتن او آنها باز دکان خودشان را باز کرده‌اند.» علت جریمه نقدی او توسط کمیته اخلاق بوده است. البته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات هم در بهار گذشته علیه مجیدی شکایت کرده بود که بعدها این شکایت پس گرفته شده است.

با اعلام کمیته اخلاق به سرمربی آبی‌ها، مجیدی مشکلی برای همراهی تیم فوتبال استقلال نخواهد داشت.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال چند روز پیش روی خروجی خود نوشت که دلیل محرومیت مجیدی مصاحبه علیه آذری جهرمی بوده است که مشخص شد رسانه رسمی این باشگاه در اعلام دلیل محرومیت مجیدی شتابزده عمل کرده زیرا مصاحبه در مورد کی روش نیز دلیل اصلی محرومیت سرمربی استقلال بوده است.

از سوی دیگر کمیته اخلاق با گذشته یک سال و 7 ماه اقدام به محرومیت مجیدی کرده که تاخیر در اعلام رای کمی عجیب به نظر می رسد.

این در حالی است که مصطفی آجورلو ، مدیر عامل جدید باشگاه استقلال در پیام خود درباره فرهاد مجیدی و  موضوعات اخیر این گونه نوشته است:

با یادی از بزرگان باشگاه استقلال، مرحومان علی دانایی‌فرد، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و بسیاری از ستاره‌های ارزشمند تاریخ این باشگاه؛ لازم به تاکید است که فرهاد مجیدی فرزند استقلال و سرمایه این باشگاه است. این سرمایه برای باشگاه، یک فرصت خواهد بود. بدین وسیله از او می‌خواهم که با قدرت و انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد و مجموعه مدیریتی را کنار خود بداند. ما تلاش خواهیم کرد به اتفاق تیم را هر چه سریع تر تقویت کنیم تا با قدرت بیشتر در فصل پیش رو حاضر شویم.

همچنین به دنبال تجمع هفته گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و درخواست برکناری مدیرعامل این باشگاه، احمد مددی شنبه هفته اخیر پس از برگزاری جلسه با مقامات وزارت ورزش و جوانان، از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد.

به گزارش آسیانیوز، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر عدم موافقت با استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی‌ باشگاه استقلال مطرح شده بود.

 این در حالی است که اگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دلیل این حکم سنگین را اعلام می‌کرد، دست‌کم از گمانه‌زنی و شایعه جلوگیری کرده بود. این از حقوق اولیه کسی است که حکمی علیه او در فوتبال صادر می‌شود، تا بیشتر از آنچه هست، در رسانه‌ها مورد اتهام نباشد./

https://www.asianews.ir/u/3r7
اخبار مرتبط
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
ملی‌پوشان ایران که در اولین بازی در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد سوریه گذشته بودند، این بار در دوحه با نتیجه ۳-۰ عراق را شکست دادند.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی معرفی شد.
مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین فوتبال ایران با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش از اعتراضات خوزستان حمایت و به نکاتی اشاره و تاکید کرد مردم خوزستان تانکر و آب معدنی نمی خواهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید