صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۰ / ۰۵:۴۸
کد خبر: 5963
گزارشگر: 213
۷۲۰
۰
۰
۴
نفتالی بنت درباره ایران چه خواهد گفت

نخست وزیر اسرائیل برای سخنرانی به «سازمان ملل» رفت

نخست وزیر اسرائیل برای سخنرانی به «سازمان ملل» رفت
سخنرانی بنت در حالی در سازمان ملل صورت می گیرد که روابط ایران و اسراییل در حد پر تنش و انتقادات این متحد آمریکا در خاورمیانه نسبت به سطح غنی سازی اورانیوم در ایران با بالاترین حد خود رسیده است./

به گزارش آسیانیوز، انفتالی بنت٬ نخست‌وزیر اسرائیل شامگاه شنبه برای سخنرانی در هفتادوششمین مجمع عمومی سازمان ملل،‌ عازم نیویورک شد.

----------------------

بیشتر بخوانید:

بایدن گفت «گزینه های دیگر در مقابله با ایران» به کار می گیریم/گنبد آهنین ارتش اسرائیل به راکت مجهز شد

---------------------------------------------------

این نخستین سخنرانی نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل است.


دفتر نخست‌وزیر اسرائیل هم می‌گوید٬ نفتالی بنت پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل با وزیر خارجه امارات متحده عربی و یک وزیر بحرینی در نیویورک دیدار می کند.

امارات و بحرین٬ دو امیرنشین خلیج فارس در چارچوب «پیمان‌های صلح ابراهیم» با اسرائیل روابط کامل سیاسی برقرار کردند.

 

---------------------------

 بیشتر بخوانید

وزیر خارجه اسرائیل: در برابر تروریسم اسلامی دست روی دست نمی گذاریم!

----------------------------------------------------

سخنرانی بنت در حالی در مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد که روابط ایران و اسراییل در حد پر تنش و  انتقادات این متحد آمریکا در خاورمیانه نسبت به سطح غنی سازی اورانیوم در ایران، به بالاترین حد خود رسیده است./

https://www.asianews.ir/u/3rc
اخبار مرتبط
در حالی که انتقادهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین اسراییل به عملکرد نفتالی بنت، نخست وزیر جدید در قبال جمهوری اسلامی ادامه دارد، وی روز یکشنبه در یک نشست زنده در فیس بوک از «چرت زدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار رسمی اش با «نفتالی بنت» انتقاد و آن را تمسخر کرد.
مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی گفته اند مسلسل ماهواره‌ای ترور محسن فخری زاده مجهز به هوش مصنوعی و چشم چند دوربینه بود و از هزاران کیلومتر دورتر کنترل شد.
نخست وزیر اسراییل با تأکید بر این که برنامه هسته‌ای ایران به پیشرفته‌ترین نقطه رسیده از طرف‌های مذاکرات خواست که به جای بازگشت به توافق هسته‌ای، برای تهران مهلت تعیین کنند.
وزیر خارجه اسرائیل با اشاره به اینکه مذاکرات وین نتوانست جلوی برنامه هسته ای ایران را بگیرد، تاکید کرد که کشورهای دیگر همسایه راه ایران را پیش می گیرند و اوج‌گیری اسلام‌گرایی افراطی در افغانستان که همسایه پاکستانِ و دارای سلاح اتمی است، بحران امنیتی را وخیم‌تر خواهد کرد و ما دست روی دست نمی گذاریم!
همچنانکه دو روز گذشته نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از پایبند نبودن همیشگی آمریکا به مذاکرات برجام سخن گفت، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش‌های خود درباره برنامه هسته‌ای تهران تاکید کرده که فعالیت‌های آژانس و بازرسان آن در ایران به طور جدی محدود شده است.
نخست وزیر جدید اسرائیل٬ روز گذشته برای نخستین بار در حالی در کاخ سفید با جو بایدن دیدار کرد که رییس جمهور آمریکا تاکید کرد با شکست دیپلماسی درباره ایران، گزینه‌های دیگری به کار می بریم و وعده داد که واشینگتن سامانه دفاع راکتی گنبد آهنین ارتش اسرائیل را دوباره به راکت‎‌های مورد نیاز مجهز خواهد کرد.
گروهی از رسانه‌ها نوشته‌اند نفتالی بنت می‌خواهد از زبان جو بایدن بشنود که دولت او در قبال ایران چه تصمیمی دارد و آیا واقعاً در تلاش بازگشت به برجام است یا نه.
نخست وزیر اسرائیل، با استقبال از بیانیه‌ها و اظهارات مقام‌های آمریکایی و اروپایی درباره حمله پهپادی ایران به کشتی مرمر استریت، ادعا کرده است اکنون زمان آن است که اسرائیل در «جبهه‌های متعدد» به ایران پاسخ دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید