صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۹
کد خبر: 5970
گزارشگر: 306
۳۵۴
۰
۰
۰
رئیس بسیج رسانه استان یزد خبر داد

نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد

نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد
یزد - نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال با حضور اصحاب رسانه استان یزد برگزار می شود که نفرات برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری اعزام می شوند


 آسیا نیوز / یزد ؛ « محمد پارسائیان » رئیس بسیج رسانه استان یزد در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال با حضور اصحاب رسانه استان یزد برگزار می شود که نفرات برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری اعزام می شوند.

 

وی افزود: این جشنواره در شش دوره به صورت کشوری برگزار شده است که استان یزد نخستین بار میزبان این جشنواره است.

 

رئیس بسیج رسانه استان یزد ادامه داد: در جنگ نرم امروز جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، هدف دشمنان مدیریت افکار و ضربه به مفاهیم و اعتقادات دینی است.

 

پارسائیان خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند با ایجاد فکر و ارائه آن به جهانیان به نحوی در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند که این نشان از قدرت رسانه در جهت افکار سازی است.

 

وی گفت: ما باید جبهه واحد رسانه ای علیه اهداف دشمن تشکیل دهیم و فرهنگ تشیع و انقلابی را ارائه دهیم و ازا ین طریق جهانیان را با فرهنگ خود آشنا سازیم.

 

رئیس بسیج رسانه استان یزد بیان کرد: در این جشنواره هدف همگرایی در رسانه ها و معرفی برترین ها است.

 

پارسائیان ادامه داد: ما باید به سمت تربیت و آموزش رسانه ها روی بیاوریم که در بسیج رسانه این گام برداشته شده است و این هدف نیز دنبال می شود.

 

وی افزود: این جشنواره با هدف رعایت اصول و ارزش های انقلاب اسلامی؛ عدالت و آزادی، کمک به تربیت کادر طراز اول انفلاب اسلامی در جامعه رسانه ای، تامین و رصد رسانه های استان، تحصیل ساز و کار جبهه  رسانه ای، همکاری در تحول سازمان های رسانه ای استان ها است.

 

رئیس بسیج رسانه استان یزد  با بیان اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی است و محتوای سال پهای قبل نیز می تواند در این جشنواره شرکت کند ادامه داد: فراخوان جشنواره از فردا مهرماه ارائه می شود و اختتامیه  آن در هفته بسیج برگزار می شود و برگزیدگان به مرحله کشوری اعزام می شوند.

 

 « امیر رضازاده » ، دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای ابوذر یزد نیز با اشاره به اینکه نخستین جشنواره ابوذر از امروز تا 15 آبان ماه به میزبانی استان ها برگزار می شود گفت : این جشنواره در ده قالب ارائه می شود که خبر، گزارش، گزارش خبری، تلیلی، تحقیقیریال مصاجبه تیتر، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، موشون گرافی و فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی است.

 

دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای ابوذر یزد با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری اعزام می شوند ادامه داد: محورهای این جشنواره شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریست و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیبهای اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، بسیج و حوزه اقدام و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام است.

 

رضازاده خاطرنشان کرد: محتوای تولیدی باید از طریق سایت جشنواره « www.aboozar.com » ارسال شود.

 

وی گفت: هر نفر می تواند در سه قالب و در هر قالب یک اثر ارسال کند که امیدواریم شاهد حضور رسانه ها در این زمینه باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزدمحمد پارسائیان رئیس بسیج رسانه استان یزد  , امیر رضا زاده دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای ابوذر یزد , سید محمد جواد عرفانفر

 

https://www.asianews.ir/u/3rj
اخبار مرتبط
یزد ، در عصری که هرکس میتواند با تلفن همراه در دستش تولید خبر کند نمی‌توان نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نادیده گرفت و شما بزرگواران میتوانید در زمینه مباحث مورد نیاز کشور و بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولان باشید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید