صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۲
کد خبر: 5990
گزارشگر: 213
۵۸۸
۰
۰
۲
اعتراف یک روزنامه تندرو

نظر عجیب کیهان درباره دولت روحانی

نظر عجیب کیهان درباره دولت روحانی
روزنامه کیهان در شماره امروز خود درباره دولت قبل اعترافاتی کرده است.

به گزارش آسیانیوز، در حالی که روزنامه کیهان دولت قبل را به ناکارآمدی در مقابله با تحریم ها متهم می کند، توانایی آن دولت در صادرات نفت به چین را قبول کرد.

این روزنامه نوشت:واردات نفت چین از ایران در بهار از قطره به سیل تبدیل شد و در ماه می بالغ بر حدود یک میلیون بشکه در روز وارد کرد.

کیهان در ادامه نوشته است: در حالی که چین گسترش برنامه هسته‌ای ایران را نامطلوب می‌داند، اما از جانب ایران احساس خطر نمی‌کند. در عوض، چین ایران را به عنوان بازیگر مفید برای استفاده در سیاست خارجی خود می‌داند و میزان فاصله و نزدیکی خود به ایران را تا حدی به عنوان راهی برای نزدیک شدن یا فاصله گرفتن از ایالات متحده و متحدانش در نظر می‌گیرد. انگیزه اصلی در حال حاضر این است که بیشتر پیشروی کنیم. برای ایالات متحده، این خبر تلخی است./


https://www.asianews.ir/u/3s3
اخبار مرتبط
روزنامه کیهان در واکنش به برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی داخلی نسبت به عضویت ایران در شانگهای گفت: گروهی مدعی هستند که عضویت در این سازمان، برای ایران منفعت خاصی در پی نخواهد داشت و اصلاً چیز دندان‌گیر و مهمی ‌نیست!
روزنامه کیهان، در شماره امروز این نشریه نوشته؛ «آژانس شتر مجنون است پیاده شوید» و توطئه پیمان NPT را رها کنید!
روزنامه کیهان در شماره امروز با اشاره به اینکه اصلاح طلبان «جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان وارد جنگ نمی‌شویم» نوشت که اگر اصلاح‌طلبان در سخنان خود صداقت دارند، یک تیپ با نام «تیپ اصلاحاتیون» برای اعزام به پنجشیر اعزام شود.
کیهان در شماره امروز خود برخی مبالغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی را منتشر کرده است.
برخی رسانه های نزدیک به اصول گرا هجمه های بسیاری در مخالفت با سگ گردانی مطرح کرده اند؛ در حالی که دلیل این موضع گیری در شرایط فعلی کشور با بحران های اقتصادی و معیشتی نامشخص است.
محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری گفت: به دلیل جلوگیری از «آسیب جدی به داستان»، تصمیم به «تعدیل صحنه‌ها» گرفته است، اما سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکرده است.
روزنامه کیهان در اعتراض به سریال «زخم کاری» نوشت: در ادامـه تولیـد انبوه ســریال‌هایی بــا رویکرد تخریــب فرهنگ و شاخص‌های اخلاقی و خانوادگی توســط پلتفرم‌ها، این‌بار تولیدکنندگان یکی از این محصولات در مقام شــاکی ظاهر شده و به اصلاحات و ممیزی حداقلی نیز معترض است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید