صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۱
کد خبر: 5993
گزارشگر: 213
۹۷۳
۰
۰
۴
انتقاد تند هنرپیشه معروف به رسانه ملی

چرا چهره «بازیگر زن» حذف شد؟

چرا چهره «بازیگر زن» حذف شد؟
امین تارخ از سانسور چهره میهمان زن برنامه «پیشگو» به شدت انتقاد کرد.

به گزارش آسیانیوز، امین تارخ با انتقادی درباره سانسور برنامه «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی نوشت: حداقل اسم مهمان را زیرنویس می‌کردید.

در گفتگوی میهمان برنامه با مجری، مخاطب قادر نیست چهره میهمان را ببیند و در تمام مدت مهمان پشت به دوربین نشان داده می شود.

امین تارخ با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از این برنامه انتقاد کرد و نوشت: مجری برنامه «پیشگو» هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر… ای کاش حداقل نام میهمان زیرنویس می‌شد.

چرا که چهره ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی‌کرد، نمی‌دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم! آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟

خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است. می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!»/

امین تارخ: چرا چهره بازیگر زن سانسور شد؟asianews


https://www.asianews.ir/u/3s5
اخبار مرتبط
سکانسی از سریال خاتون با حضور نگار جواهریان حذف شد.
شرکت بستنی‌سازی دومینو یک ویدئوی تبلیغاتی که در روزهای اخیر جنجال برانگیز شد را از صفحه اینستاگرامش حذف کرده است.
محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری گفت: به دلیل جلوگیری از «آسیب جدی به داستان»، تصمیم به «تعدیل صحنه‌ها» گرفته است، اما سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکرده است.
تیم فوتبال ایتالیا در فینال یورو 2020 با یک گل بیشتر در ضربه های پنج گانه پنالتی، برای دومین بار مجددا قهرمان جام ملت های فوتبال اروپا شد و اجازه نداد که تیم فوتبال انگلستان در نخستین حضور خود در تاریخ فینال این رقابت ها، به نخستین قهرمانی اش نیز دست یابد؛ در حالی که تلویزیون ایران در لحظات تماشای این بازی همچنان موقعیت های کاریکاتوری و آزاردهنده را برای مخاطبان رقم زد.
محمد شیرکوند، فعال گردشگری گفت: کشور ما در بالاترین خط تحریم ممکن قرار دارد و حوزه سیاسی و دیپلماسی آن دچار پیچیدگی‌های مخصوص به خود است؛ به طوری که در ظرف مدت ۱۵ روز در مراسم اربعین بالاترین سطح خدمات گردشگری اعم از خدمات ارزی، بیمه، پزشکی و حتی خدمات ویزا را حتی به اقوام غیر ایرانی و به جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری ارائه می دهد؛ اما زمانی که نوبت به گردشگری داخلی و ورودی می‌رسد، مدام می گویند که می‌خواهیم اما نمی‌توانیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید