صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۱
کد خبر: 6007
گزارشگر: 213
۷۰۶
۰
۰
۱۲
احتمال رفع منع تردد در روزهای آینده

ممنوعیت تردد شبانه به زودی لغو می شود

ممنوعیت تردد شبانه به زودی لغو می شود
استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه ۶۳ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان تهران دوز اول خود را دریافت کرده‌اند، پیشنهاد رفع محدودیت‌ها را می‌توان در نظر گرفت.
به گزارش آسیانیوز، استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه ۶۳ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان تهران دوز اول خود را دریافت کرده‌اند و شرایط مناسبت‌تری است پیشنهاد رفع محدودیت‌ها را می‌توان در نظر گرفت که این امر مستلزم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اعلام اینکه "فعلاً محدویت تردد شبانه برقرار است"، اظهار کرد: هر محدودیتی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را به‌همراه دارد و رفع آن نیز باید بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 63 درصد از جمعیت هدف بالای 18 سال استان تهران دوز اول خود را دریافت کرده‌اند و شرایط مناسب‌تری است پیشنهاد این است که یک بازنگری در رفع محدودیت‌ها صورت گیرد.

استاندار تهران ادامه داد: البته این موضوع مستلزم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است./
انتخاب
https://www.asianews.ir/u/3sf
اخبار مرتبط
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت با تاکید بر اینکه مصوبه ستاد ملی برای منع تردد شبانه تغییر نکرده است، گفت: منع تردد شبانه کماکان ادامه دارد.
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور و لازم‌الاجراست و هیچ گونه مجوزی از فردا (یکشنبه) صادر نخواهد شد و تمام مبادی ورودی و خروجی پایتخت مسدود است.
بر اساس تصمیم ستاد، همه اداره‌ها، اصناف و بانک‌ها از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به مراسم تحلیف سیزدهمین ریاست جمهوری در روز پنجشنبه، تمام فرعی‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی و تمامی محدوده‌های اعلامی از ساعت ۲۴ امشب، چهارشنبه مسدود می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید