صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۴
کد خبر: 6010
گزارشگر: 2
۴۸۷۱
۲
۰
۱۰
مقاله جدید کوین ترودو برای آسیانیوز

عادات ثروتمندان

عادات ثروتمندان
کوین ترودو، مقاله جدیدی با عنوان «عادات ثروتمندان» را برای آسیانیوز ارسال کرد.

کارهایی وجود دارد که افراد نا موفق انجام نمی‌دهند ولی افراد موفق انجام می‌دهند. طرز استفاده از کلمات و نوع صحبت کردن افراد موفق به طوری هست که برای افراد ناموفق آنگونه نیست. افراد موفق به صورت خاصی فکر میکنند که وجه تمایز آنها با افراد ناموفق هست. اگر شما می‌خواهید که به یک انسان موفق تبدیل بشید، شما باید دقیقا مانند افراد موفق فکر کنید، صحبت کنید و رفتار کنید. ولی در ابتدا شما باید تفاوت‌ها را بشناسید و بعد این «عادات موفقیت» را در خودتون توسعه بدید.

افراد موفق همیشه در حال «انجام» کاری هستند که بقیه در حال «صحبت کردن» درباره آن هستند.

یک مشخصه مشترک بین افراد موفق این هست که اونها دست به عمل میزنند و عادت «همین حالا انجامش بده» رو در خودشون تقویت کردن. این یک مشخصه اصلی هست که میلیاردر ها دارند.

افراد موفق منتظر نمیشن تا شرایط انجام اون کار مساعد بشه.

از نگاه اونها، اقدام کردن در همین لحظه با یک نقشه خوب خیلی بهتر از اقدام کردن در روز بعد با یک نقشه عالی هست، این عادت رو در خودتون خلق کنید.

یک مشخصه مشترک دیگه بین افراد موفق این هست که اونها اهداف و خواسته‌هاشون رو « مکتوب » میکنن. اونها فقط به خواسته‌هاشون فکر نمی‌کنن بلکه اونها رو مکتوب میکنن. سپس اقدامات لازم در جهت اون خواسته رو بلافاصله انجام‌ میدن. این اقدامات عملی میتونه حتی تماس گرفتن در جهت کسب اطلاعات بیشتر باشه، یا سرچ کردن در اینترنت و یا صرفا جمع آوری و سازماندهی یک سری فایل در کامپیوتر باشه. بالاخره اینکه اونها یک کاری رو انجام میدن و مهم نیست چه کاری!

اونها در دفتر خودشون لیستی از کارها و اقداماتی که فکر‌میکنن در جهت رسیدن به خواسته شون رو باید بردارند رو مینویسند.


بگذارید « یک راز » رو بهتون بگم:

وقتی شما لیست اقداماتتون رو تهیه میکنید، سعی کنید اون لیست رو با کارهای ساده و قابل انجام پر کنید تا بتونید سریع انجامشون بدید. به یاد داشته باشید که موفقیت، باعث خلق اعتماد به نفس میشه، اعتماد به نفس باعث اقدام و فعالیت بیشتر و در نهایت اقدامات هستن که باعث خلق عادات موفقیت انگیز میشن که در نهایت به موفقیت ختم‌ میشه. این چرخه ادامه دارد، موفقیت در اینجا شامل انجام کامل این چرخه هست. بنابراین مهم هست که شما کارهایی برای انجام پادن داشته باشید که بتوانید انها را راحت شروع و به انجام برسانید.

به طور مثال: اگر هدف شما تمیز کردن و سازماندهی گاراژ خانه تان هست، شما باید این هدف را به توسط اقدامات ریز و کوچک به انجام برسانید، لیست اقدامات شما برای این هدف باید به صورت زیر باشد:

۱- تصمیم بگیرید که در چه روزی و چه ساعتی این مار را می‌خواهید انجام دهید.

۲- به اطراف محوطه گاراژ نگاه کنید و محیط را ارزیابی کنید

۳- مقدار جعبه تهیه کنید که بتوانید وسایل را درون آن بگذارید

۴- مقداری کیسه سطل زباله تهیه کنید

۵- سطل زباله تهیه کنید

۶- ۱۵ دقیقه را اختصاص دهید و به سراغ وسایل موجود در گاراژ برید و ببینید که به کدومشون نیاز دارید

همونطور که ملاحظه میکنید، هر مرحله از این اقدامات ساده هست و زمان بسیار کمی میگیرد. هر زمانی که شما یک پروسه را شروع میکنید و به اتمام میرسونید، شما یک «برد» بدست آوردید، یک «موفقیت». این پروسه به شما انگیزه میده و باعث افزایش اعتماد به نفس شما میشه و علاقه شما رو برای کسب موفقیت های بیشتر و اقدامات بیشتر، افزایش میده. همچنین وقتی که شما یک مورد رو به اتمام میرسونید، شما بیشتر آگاه خواهید شد که واقعا دیگر چه مواردی ضروری هست برای به پایان رساندن آن هدف. پس لیست کارها و اقدامات شما می‌تواند تغییر کند و بهتر شود.
این روش ساده را امتحان کنید. این جایی هست که شما سفر رسیدن به اهدافتون رو شروع خواهید کرد. شما می‌توانید. شما می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید داشته باشید برسید، تا زمانی که «بدانید» که میتوانید به آن برسید( این بخش از مقاله به فرق میان باور داشتن و دانستن اشاره دارد که در مقاله قبلی به طور کامل توضیح داده شده است).
اهدافتان را به اندازه‌ای بزرگ تعیین کنید که شما را هیجان زده کند و در عین حال به اندازه‌ای کوچک که «بدانید» می‌توانید به آنها دست یابید.

دوست شما، کوین ترودو

https://www.asianews.ir/u/3sh
اخبار مرتبط
مقاله جدید «کوین ترودو» به طور اختصاصی برای «آسیانیوز»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Omran
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
1

بسیار عااااالی

ناشناس
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
1

عالیه واقعا


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید