صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۰
کد خبر: 6025
گزارشگر: 306
۵۹۵
۰
۰
۰
مدیر مخابرات منطقه یزد

تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان است

تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان است
یزد - در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است
آسیا نیوز / یزد ؛  « محمد رضا زارع » مدیر مخابرات منطقه یزد در بازدید از مرکز تلفن شهید مطهری رضایتمندی مشتریان در امر خدمت رسانی را از اولویت های مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است.

به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی مخابرات منطقه یزد در امر توسعه افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطی در راستای نیازهای مردم استان نیز از دیگر اولویت های این مجموعه است، اما افزایش هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری خطوط تلفن ثابت از قبیل افزایش قیمت کابل و سیم، سرقت کابل و ….، مانع همخوانی درآمد با هزینه شرکت مخابرات ایران شده و مخابرات را در پیشبرد امور دچار مشکلات و چالش کرده است.

در ادامه زارع از قسمت های مختلف مرکز تلفن شهید مطهری بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکرد این مرکز در امر خدمت رسانی به مشترکان ساکن در محدوده این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است در حال حاضر در مرکز مخابرات شهید مطهری ۵۳ هزار و ۶۰۵ تلفن ثابت و ۱۳ هزار و ۷۶۰ پورت اینترنت فعال مشغول به کار می باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان است , محمد رضا زارع  مدیر مخابرات منطقه یزد, سید محمد جواد عرفانفر

روابط عمومی مخابرات منطقه یزد
https://www.asianews.ir/u/3sw
اخبار مرتبط
یزد - با توجه به شرایط فعلی جامعه در خصوص انتشار ویروس کرونا، مخابرات منطقه یزد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود، تمامی مدارس شهری استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل نمودند
یزد - مخابرات منطقه در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 حایز رتبه سوم کشور شد/ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان افزایش یافت.
یزد ، شبکه دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی(wireless) در مناطق ییلاقی ده بالا و طزرجان از توابع شهرستان تفت نصب و راه اندازی شد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کاهش تردد های غیر ضروری، خدمات در محل تلفن ثابت برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید