صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۰
کد خبر: 6039
گزارشگر: 213
۷۶۲
۰
۰
۵
آغاز واکسیناسیون کرونا در خانه ها

تزریق واکسن در «منازل تهرانی ها» چطور صورت می گیرد؟/ویدیو

تزریق واکسن در «منازل تهرانی ها» چطور صورت می گیرد؟/ویدیو
علیرضا زالی گفت: با ایجاد امکان بیشتر تزریق واکسن در منازل، کسانی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون تیم تزریق واکسن به منازل خواهند رفت.

به گزارش آسیانیوز،  فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با ثبت نام در سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون تیم تزریق واکسن در منزل حضور می یابد.

علیرضا زالی افزود: با ایجاد امکان بیشتر تزریق واکسن در منازل، کسانی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون به آدرس http://vaccine.sbmu.ac.ir تیم سیار تزریق واکسن به منازل خواهند رفت.

به نقل از مهر، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به جامعه هدف از جمعیت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان تهران، افزود: تهران تا صبح پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰، حدود ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن به شهروندان تهرانی تزریق شده است که ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از آنها ۲ دوز واکسن دریافت کرده اند.

زالی گفت: در حال حاضر که چرخش ویروس کرونا در سطح شهر به حداقل رسیده، بهترین فرصت واکسیناسیون برای شهروندان پایتخت است.

 

 

https://www.asianews.ir/u/3t7
اخبار مرتبط
در حالی که همچنان وزارت بهداشت از انتشار اخبار واقعی درباره بیماری مسری و کشنده قارچ سیاه آماری منتشر نمی کند، نماینده مجلس گفته است: علت فوت بیماران قارچ سیاه را در گواهی فوتشان نمی‌نویسند تا برای پزشک و بیمارستان مشکل پیش نیاید!
رعایت نکردن پروتکل‌ها پس از تزریق واکسن می‌تواند اثر معکوس داشته باشد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی چندین مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در تهران گفت: در تهران علاوه بر پایگاه های واکسیناسیون مستقر در مراکز درمانی و بیمارستان ها، ۱۲۸ مرکز واکسیناسیون در حال فعالیت است که از این تعداد ۵۳ مرکز به صورت سه شیفت و هشت مرکز هم به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.
سازمان غذا و داروی آمریکا احتمالا به زودی واکسن کرونا برای کودکان را تایید خواهد کرد.
متخصص بیماری‌های عفونی گفت: استفاده بی‌رویه از دگزامتازون و آنتی‌بیوتیک فرد را مستعد ابتلا به قارچ سیاه می‌کند.
در حالی که امسال کشور عراق تنها پذیرای ۳۰ هزار زائر ایرانی آن هم با سفر هواپیمایی و احیانا بلیط ۴.۵ میلیون تومانی است، یک مقام مسوول در این باره گفت مردم تحت هیچ شرایطی به مرزها مراجعه نکنند و هیچ موکبی در مرزها یا مسیر منتهی به مرزها مستقر نشده است و همه مرزها در ایام اربعین بسته است
قانون باید از حقوق تبعیت کند و طبق اصول اخلاق زیستی، حکومت‌ها نمی‌توانند حقوق فطری و کرامت انسان‌ها را در جهت منافع سیاسی نقض کنند؛ یا به عنوان مثال اگر فردی دستورالعملی تصویب کند که واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع شود و یا در واردات واکسن تعللی کند که موجب مرگ هزاران نفر در روز شود، قطعا از مصادیق جرم دولتی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید