صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
کد خبر: 6045
گزارشگر: 300
۲۵۶۶
۰
۰
۲

یک مدیر بومی گزینه جدید تصدی بر استانداری گیلان

یک مدیر بومی گزینه جدید تصدی بر استانداری گیلان
از آغاز به کار دولت سیزدهم گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص گزینه‌های تصدی بر استانداری گیلان مطرح شد. دراین‌بین نام گزینه‌هایی بومی و غیربومی به گوش می‌رسید.
به گزارش آسیانیوز، از آغاز به کار دولت سیزدهم گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص گزینه‌های تصدی بر استانداری گیلان مطرح شد. دراین‌بین نام گزینه‌هایی بومی و غیربومی به گوش می‌رسید.
 
اما با طولانی شدن روند انتخاب استانداران در کشور نام برخی از این گزینه‌ها به حاشیه رفت، اما هنوز تعدادی از این گزینه‌ها در تکاپوی تصدی بر استاندار گیلان هستند. حال اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دکتر نصرت نادم گزینه گیلانی و اهل شهرستان لنگرود شانس بالایی برای رسیدن به جایگاه استانداری گیلان دارد.

 

پس از انقلاب تا به امروز تنها ۵ استاندار بومی در گیلان وجود داشته‌اند شهید علی انصاری (رودسر)، علی صوفی (لنگرود)، روح‌الله قهرمانی چابک (رودسر)، کیهان هاشم نیا (آستارا) و محمدعلی نجفی (آستانه‌اشرفیه) این ۵ استاندار بومی گیلان بودند، اما متأسفانه سایر استانداران گیلان تا به اینجا غیربومی بوده‌اند که اکثر این استانداران غیربومی مورد اعتراض و گلایه مردم گیلان بوده‌اند. بخصوص در دولت دوم حسن روحانی که انتصاب ارسلان زارع موردانتقاد جدی مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.

 

حال اما نگاهی داریم به بخشی از رزومه نصرت نادم گزینه جدید و البته جدی تصدی بر استانداری گیلان؛ نادم که دانشجوی دکترای اقتصادی توسعه دانشگاه شهید بهشتی است، کارشناسی ارشد خود را در رشته اقتصاد نظری دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق الکترونیک دانشکده فنی دانشگاه تهران اخذ کرد.

 

وی از سال ۷۹ در سمت‌های مدیرکل امور اداری و رفاه و مدیرکل آموزش، بودجه و تشکیلات پست‌بانک ایران مشغول به فعالیت بود.

 

وی در سال ۸۱ مدیرکل منابع انسانی و رفاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و سال ۸۳ مدیرکل پشتیبانی و تدارکات (با حفظ سمت قبلی) همین وزارت خانه شد و یک سال بعد به‌عنوان مدیرکل طرح و برنامه‌وبودجه و کامپیوتر و فناوری شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و ترابری منصوب شد.

 

او در سال ۸۷ به بانک سینا رفت و در این بانک ابتدا مدیرکل منابع انسانی و آموزش و در سال ۸۸ مدیرکل بازاریابی و پژوهش این بانک شد.

 

نصرت نادم از سال ۹۳ به سمت معاونت اقتصادی و بانکی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شد و از سال ۹۵ تاکنون نیز مشاور عالی مدیرعامل پست‌بانک کشور است.
 
https://www.asianews.ir/u/3tb
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید