صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۷
کد خبر: 6074
گزارشگر: 213
۱۱۵۷
۰
۰
۵
تمرینات رشته اسکواش

آغاز فعالیت بانوان اسکواشی جنوب شرق تهران

آغاز فعالیت بانوان اسکواشی جنوب شرق تهران
تمرینات رشته اسکواش بانوان هیئت جنوب شرق تهران رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش آسیانیوز، در راستای توسعه و گسترش ورزش اسکواش در جنوب شرق تهران با هدف آموزش و تشکیل تیم های دختران و بانوان جنوب شرق در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان ، تمرینات اسکواش هیئت زیر نظر مربی رسمی هیئت تهران در مجموعه کورت های استان تهران برگزار شد.

در اولین تمرین و آموزش رسمی اسکواش به دختران و بانوان علاقه مند، بازیکنان با ادوات، قوانین و مقررات این رشته ی ورزشی آشنا شدند.

همچنین پس از توضیحات مربی ، هر یک از بازیکنان راکت به دست شده و به صورت عملی با رشته اسکواش در کورت نیز آشنایی حاصل شدند.

شایان ذکر است یکی از برنامه های هیئت اسکواش جنوب شرق تهران آموزش و بازیکن سازی بوده که این مهم با حمایت هیئت اسکواش استان تهران در حال انجام می باشد.

همچنین در این تمرین خانم پورزارع (نائب رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران)حضور داشت و از نزدیک شاهد برگزاری تمرینات اسکواش بازان بانوی هیئت بود./

پروانه توکلی

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/3u3
اخبار مرتبط
هیئت اسکواش جنوب شرق تهران به بهانه روز آتش نشان با حضور در سازمان آتش نشانی تهران با علیرضا زینی وند، از مسئولان ارشد سازمان آتش نشانی تهران دیدار کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید