صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۸
کد خبر: 6093
گزارشگر: 213
۱۳۶۸
۰
۰
۶
انتشار عکس جالب سرمربی استقلال

خاتمه به حاشیه ها علیه فرهاد مجیدی!

خاتمه به حاشیه ها علیه فرهاد مجیدی!
در حالی که هنوز شایعات زیادی درباره فرهاد مجیدی در فضای مجازی وجود دارد، او با انتشار یک عکس خواسته تا به این شایعات پایان دهد.

به گزارش آسیانیوز، در شرایطی که شایعات زیادی در خصوص عدم رضایت گابریل پین از وضعیت موجود در فضای مجازی شنیده می شد فرهاد مجیدی با انتشار یک عکس ظاهرا به این شایعات پایان داد.

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«علت» محرومیت فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی

------------------------------------------------------

احتمالا مجیدی و دستیارش در حال برنامه ریزی برای هر چه بهتر شدن شرایط استقلال هستند.

 انتشار عکس جالب سرمربی استقلال asianews

 

این در حالی است که هفته گذشته خبر ناگهانی محرومیت فرهاد مجیدی و منع ورود او به ورزشگاه با شوک عجیب در جامعه ورزشی و برخی شایعات و اخبار غیر دقیق منتشر شد، 

به گزارش آسیانیوز، سپس به دنبال تجمع هفته گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و درخواست برکناری مدیرعامل این باشگاه، احمد مددی شنبه هفته گذشته پس از برگزاری جلسه با مقامات وزارت ورزش و جوانان، از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد.

این در حالی است که اگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دلیل این حکم سنگین را اعلام می‌کرد، دست‌کم از گمانه‌زنی و شایعه جلوگیری کرده بود. این از حقوق اولیه کسی است که حکمی علیه او در فوتبال صادر می‌شود، تا بیشتر از آنچه هست، در رسانه‌ها مورد اتهام نباشد./

https://www.asianews.ir/u/3uk
اخبار مرتبط
قاضی دادگاه با صدور حکمی از بانک مرکزی در خواست کرده تا حدود ۸ میلیارد تومان از دارایی‌های باشگاه استقلال را در هر حسابی به حساب دادگستری واریز کند.
در جلسه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با مجیدی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد وی تا پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توافق حاصل شد.
همچنانکه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حمایت از سرمربی استقلال تمایل به ادامه همکاری با او دارد، دلیل جریمه فرهاد مجیدی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شد.
همچنانکه خبر ناگهانی محرومیت فرهاد مجیدی و منع ورود او به ورزشگاه با شوک عجیب در جامعه ورزشی و برخی شایعات و اخبار غیر دقیق منتشر شد، امروز احمد مددی مدیرعامل این باشگاه استعفا کرد.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال در غیاب هواداران به میدان رفتند که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه و ۳۰ دقیقه وقت اضافه گلی نداشت و استقلال با برتری ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید