صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۴
کد خبر: 6098
گزارشگر: 213
۸۴۵
۰
۰
۶
کدام گوشی آیفون را آپدیت کنیم

چند نکته مهم در به روزرسانی آیفون

چند نکته مهم در به روزرسانی آیفون
iOS 15.0.1 اپل برای تمام دستگاه‌های سازگار با iOS 14 ارائه شده است و این به روزرسانی شامل گوشی‌های آیفون 6S و جدیدتر می‌شود؛ در حالی که به منظور ارتقای دستگاه، معمولا به طور خودکار اطلاع‌رسانی می‌شود، اما در غیر این صورت، گزینه به روزرسانی خودکار در تنظیمات گوشی را می توان فعال کرد.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از فوربس، در حال حاضر، iOS 15 اپل به منظور برطرف کردن مشکلات این سیستم عامل ارائه شده اما متاسفانه لیست رفع مشکلات کوتاه بوده، خود اصلاحات غیر قابل اعتماد هستند و هنوز تردید بسیاری در مورد iOS 15 وجود دارد. در ادامه، به بررسی تمام نکاتی که باید بدانیم می‌پردازیم.

--------------------

بیشتر بخوانید:

عرضه «آیفون ۱۳» در ایران و تنوع قیمت ها
----------------------------------------
به روزرسانی جدید برای چه دستگاه هایی است؟
iOS 15.0.1 اپل برای تمام دستگاه‌های سازگار با iOS 14 ارائه شده است. این به روزرسانی شامل گوشی‌های آیفون 6S و جدیدتر می‌شود. به منظور ارتقای دستگاه، معمولا به طور خودکار اطلاع‌رسانی می‌شود، اما در غیر این صورت، می‌توانید گزینه به روزرسانی خودکار را از تنظیمات گوشی خود فعال کنید.

iOS 15.0.1 وعده داده که سه مشکل را برطرف کند (با وجود مشکلات متعدد) و با این وجود، دو مورد از آنها (گزارش ظرفیت ذخیره و باز کردن قفل از طریق اپل واچ) غیر قابل اعتماد است.

در حالی که برای رفع مشکلات در به روزرسانی جدید هیچ اولویتی در کار نیست، تعجب‌آور است که اپل هیچ تلاشی برای رفع مشکلات CarPlay نکرده است. به طور کلی، واکنش شدید عمومی نسبت به iOS 15 در حال افزایش است و کاربران آن را مملو از اشکالات توصیف می‌کنند.

همانطور که ذکر شد، iOS 15.0.1 اپل بسیاری از مشکلات را برطرف نمی‌‎کند (حتی به طور قابل اعتماد آنها را برطرف نمی‌کند)، اما در ادامه به نکات اصلی اشاره می‌کنیم:

باز کردن قفل آیفون با اپل واچ ممکن است در مدل‌های آیفون 13 کار نکند. احتمال دارد برنامه تنظیمات به اشتباه هشدار پر بودن حافظه را نشان دهد.

به نظر می‌رسد اپل با به روزرسانی iOS 15.0.1 از نظر امنیت قابل اعتماد نیست. به طور رسمی اپل اعلام کرد که iOS 15.0.1 دارای اشکلات امنیتی نیست، اما در واقع خلاف این موضوع ثابت شده است. یکی از محققان که در باز کردن قفل صفحه دچار مشکل شده بود، بدون اینکه در این نسخه از او تقاضای اعتبارسنجی شود، این مشکل در کمال تعجب برطرف شده بود.

در خصوص به روزرسانی جدید چه کنیم؟
فعلا به نظر می‌رسد که 15.0.1 قابل اعتماد نیست، اما اگر از قبل iOS 15 را نصب کرده‌اید و سه مشکلی که ادعا می‌شود در نسخه جدید برطرف شده شما را آزار می‌دهد، سیستم عامل خود را به روزرسانی کنید.

در اوایل هفته گذشته، اپل دومین بتای iOS 15.1 که احتمالا نسخه بهتر و با رفع اشکالات و ایرادات امنیتی باشد را معرفی کرد. این نسخه همچنین مشخصه‌های جدیدی که در iOS 15 راه‌اندازی نشده بود، مانند SharePlay را ارائه می‌کند.

احتمالا تا ارائه iOS 15.1 هنوز یک ماه باقی مانده باشد و قبل از آن نسخه‌های iOS 15.0.2 و iOS 15.0.3 منتشر شود. امید می‌رود که نسخه iOS 15.1 برای افرادی که با نسخه iOS 14 صبر کردند، مناسب باشد./

اقتصاد آنلاین
https://www.asianews.ir/u/3uo
اخبار مرتبط
گوشی موبایل آیفون ۱۳ که چند هفته ای از ارایه آن در بازارهای خارجی نمی گذرد، به تازگی وارد بازار ایران شده است.
اپل در حالی از محصولات جدید خودرونمایی کرد که مدعی است این محصول جدید(آیفون ۱۳ و ۱۳مینی) با استفاده از پردازشگر A15 Bionic دارای عملکرد فوق‌العاده سریع‌تر هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید