صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 6103
گزارشگر: 213
۱۱۵۷
۰
۰
۲
تصادف کمپرسی ها منجر به جان باختن ۳ نفر شد

علت برخورد مرگبار دو کامیون در شمال تهران+تصاویر

علت برخورد مرگبار دو کامیون در شمال تهران+تصاویر
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساعت ۱:۵۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در خیابان ولنجک، اطلاع داده شد و یکی از آن‌ها که بار نخاله داشت در حال حرکت از شمال به جنوب به دلیل نامشخصی از کنترل خارج شد و با کمپرسی دیگر برخورد شدیدی کرد.

به گزارش آسیانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساعت ۱:۵۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در خیابان ولنجک، مسیر شمال به جنوب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد و در مدت ۲ دقیقه به محل رسیدند.

علت «نامشخص» برخورد مرگبار دو کامیون در شمال تهران+تصاویر asianews

 

علت «نامشخص» برخورد مرگبار دو کامیون در شمال تهران+تصاویر asianews

علت «نامشخص» برخورد مرگبار دو کامیون در شمال تهران+تصاویر asianews

وی ادامه داد:در محل مشاهده شد که دو دستگاه کمپرسی که یکی نخاله حمل می‌کرد و دیگری خالی بود. یکی از آن‌ها که بار نخاله داشت در حال حرکت از شمال به جنوب به دلیل نامشخصی از کنترل خارج شد و با کمپرسی دیگر برخورد شدیدی کرد که بار نخاله کاملا خالی شده بود. دو نفر در خودرویی که از مسیر شمال به جنوب بود، حضور داشت و یک نفر هم در خودرو دیگر بود.


ملکی به خبرآنلاین گفت: هر سه نفر در خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با برش خودرو آن‌ها را خارج کردند که متاسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده اند. عوامل اورژانس، راهور و شهرداری در محل حضور داشتند و به وسیله یک جرثقیل دو خودرو از حالت واژگون خارج شدند و عملیات در ساعت ۰۵:۱۴ به پایان رسید./


https://www.asianews.ir/u/3ut
اخبار مرتبط
حوالی ظهر امروز یک دستگاه تریلی حامل گندم به ۱۷ خودرو در جاده جاجرود برخورد کرد و منجر به تصادف مرگبار شد.
عضو تیم بدلکاران ۱۳ درباره جزییات حادثه رخ داده برای ارشا اقدسی در این رکورد توضیح داد: تنها مشکلی که در این حادثه پررنگ‏تر است به تفاوت وزن ماشین روی رمپ نسبت به سایر خودرو‌هایی که ارشا با آن چپ کردن را تجربه کرده بوده برمی‏ گردد.
اسیانیوز/ رئیس پلیس راه گیلان، با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای طی سه ماهه نخست امسال در محورهای استان، گفت: با بیان اینکه بالغ بر ۶۳ درصد از تصادفات در محورهای برون شهری مربوط به موتور سواران و عابرین پیاده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید