صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۳
کد خبر: 6105
گزارشگر: 306
۳۴۷
۰
۰
۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

پیش بینی رشد اقتصادی ۸.۳ درصدی برای یزد در سال ۱۴۰۱

پیش بینی رشد اقتصادی ۸.۳ درصدی برای یزد در سال ۱۴۰۱
یزد - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از اتخاذ رویکرد مشارکتی در تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1401 کل کشور خبر داد

آسیا نیوز / یزد ؛ سیدمجتبی حسینی پور در نشست هماهنگی تعریف و ارائه طرح ها و پروژه های استان یزد در لایحه بودجه سال آینده که بصورت حضوری و ویدئوکنفرانسی حدود ۷۰ نفر از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در محل سالن اندیشه سازمان برگزار شد، در توضیح این موضوع افزود: طرح ها و پروژه های استان که بهره برداری از آنان به ارتقای ارزش افزوده و افزایش اشتغال در استان بینجامد، به ستاد بودجه اعلام خواهد شد.

وی گفت: در رویکرد اتخاذی، با دستگاه های اجرایی و تشکل های غیردولتی تعاملات لازم برقرار خواهد شد تا در ذیل سند آمایش، استان از پروژه های موثر در روند توسعه استان بهره مند شود.

رئیس سازمان گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت سیزدهم و در دوره جدید مدیریتی، رویکرد اصلاح سیاست های کلان و راهبردهای توسعه را مدنظر دارد و از آن، افزایش رفاه و عدالت اقتصادی را دنبال می نماید.

حسینی پور بیان داشت: بر اساس بررسی های بعمل آمده و ابلاغ شده به استان، رشد اقتصادی ۸/۳ درصد در سال ۱۴۰۱ برای استان درنظر گرفته شده که از این مقدار می بایست ۴۰ درصد آن از محل ارتقای بهره وری محقق شود.

وی گفت: مطابق گزارش مرکز آمار ایران، استان یزد در سال ۱۳۹۷ با رشد ۶.۵ درصدی در میان ۳ استان برتر با بالاترین رشد اقتصادی قرار گرفته است.

وی در توضیح جزئیات پروژه ها افزود: در جدول ارائه پروژه ها می بایست روش های تامین مالی از جمله: تسهیلات، صندوق توسعه ملی، بازار سرمایه، فاینانس، خیّری و منابع عمومی تعیین و میزان آن مشخص شده باشد.

گفتنی است در این نشست ۲ ساعته حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون تعریف و معرفی طرح ها و پروژه ها پرداختند. 

سید محمد جواد عرفانفر

پیش بینی رشد اقتصادی ۸.۳ درصدی برای یزد در سال ۱۴۰۱ , رئیس سیدمجتبی حسینی پور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3uv
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید