صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۰
کد خبر: 6120
گزارشگر: 213
۶۹۳
۰
۰
۲
ادامه صعود دلار در ایران و وضعیت سوداگر رمزارز دیجیتال

کارزار افزایش قیمت طلا و دلار؛ بیت کوین را اختلال فیس بوک گران کرد؟!

کارزار افزایش قیمت طلا و دلار؛ بیت کوین را اختلال فیس بوک گران کرد؟!
همچنانکه افزایش روز افزون قیمت دلار در ایران ادامه دار است، قیمت طلا صبح امروز در بازار آسیا کاهش داشت؛ از سویی به اعتقاد برخی قطعی فیسبوک سبب گران شدن بیت کوین شد!

به گزارش آسیانیوز، بیت کوین پس از حدود یک ماه توانست دوباره به کانال ۵۰ هزار دلاری بازگردد.

بیت کوین برای اولین بار از اوایل سپتامبر(شهریور) مرز 50 هزار دلار را شکست. این ارز دیجیتال در ماه‌های گذشته توانست از رکورد پایین ترین قیمت خود عبور کند.

شاخص ها نشان می دهد که روند صعودی ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد محدوده مقاومت این ارز دیجیتالی 52 تا 55 هزار دلار باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه هنوز خرید بیش از حد را نشان نمی دهد و خریداران کوتاه مدت می توانند در برابر سطوح بالاتر از محدوده مقاومت فعال باشند.

اقتصادنیوز نوشت شکست قاطع بالای 50 هزار دلار می تواند صعود بیشتر، به بالاترین حد خود در نزدیکی 60 هزار دلار داشته باشد، خریداران می توانند با توجه به کند شدن روند حرکت در نمودار هفتگی ، سودهای خود را بالاتر از این سطح ببرند.

به نظر می رسد اتفاقی که روز گذشته رخ داد(اختلال در سرور فیسبوک) به سود بیت کوین تمام شد.

طلا صبح سه شنبه در بازار آسیا کاهش یافت ، در حالی که دلار آمریکا تقویت شد. این در حالی است که نگرانی از تورم ادامه دارد و همین موضوع توانسته بود معاملات فلزات زرد را نزدیک به اوج خود در هفته گذشته برساند. اما به نظر می رسد امروز سایه دلار بر روی طلا سنگینی کرده است.

طلا و نقره هر دو با روند نزولی اندکی رو به رو شدند. قیمت طلا در معاملات روز جاری با کاهش 0.64 درصد 1758 دلار در هر اونس معامله شد ، در حالی که نقره با 1 درصد کاهش به 22.46 دلار در هر اونس رسید./

https://www.asianews.ir/u/3ve
اخبار مرتبط
در حال حاضر فضای کسب و کار و بحث مجوزها با چالش‌های جدی مواجه هستند و بنگاه ها و صنایع کوچک و زودبازده نیاز به حمایت هر چه بیشتر وزارتخانه و دولت دارند.
افزایش قیمت دلار در ایران از روز اول مهرماه آغاز شد و در روزهای گذشته ادامه داشت و به عقیده برخی کارشناسان از زمان سقوط کابل تا امروز و چند دلیل دیگر، بهای دلار در بازار ایران از ۲۴ هزار تومان به ۲۸ هزار تومان افزایش یافته است.
در پی شرکت «دانا گاز» امارات متحده عربی از عدم پای‌بندی ایران به قرارداد به گازی سال ۲۰۰۱ موسوم به کرسنت، دادگاه بین‌المللی داوری در پاریس شرکت ملی نفت ایران را به پرداخت ۶۰۷.۵ میلیون دلار جریمه محکوم کرد.
آمریکا در بخش سرمایه و بازار مالی همچنان قدرت برتر جهان است؛ این در حالی است که با وجود تولید ناخالص داخلی و تجارت باز هم یوان چین هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.
بانک مرکزی افغانستان دستوری مبنی بر ممنوعیت پرداخت حواله های بانکی به حواله‌های ارزی صادر کرد.
در حالی که مقام‌های ایرانی امیدوار بودند با کمک طالبان بازار هرات به‌عنوان یکی از مراکز اصلی تأمین ارز ایران در دوران تحریم بازگشایی شود، خبرهایی منتشر شد که بر اساس آن طالبان جلو معاملات ارز را گرفته است. این موضوع سبب شد تا قیمت دلار در تهران مجدداً روند افزایشی را پیش بگیرد.
در میانه دشواری‌های تصویب قانون جدید السالوادور که بیت‌کوین را به‌عنوان پول رایج قانونی معرفی می‌کند، بهای این رمزارز ریزش شدیدی داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید